Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 832 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-26 18:20 | |
![]() | Ingen aning:) Men personligen tycker jag den färgen på håret ser billigt ut, men smaken är som baken:) och tur är ju det | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-26 18:22 | |
![]() | Forsätt vara mörk:) Lägg i några röda highlights, den kan bli kanon tror jag:) | |
| Mimikryp | 2009-05-26 18:22 | |
![]() | run-marie; Det kan ju finnas många orsaker till dåligt minne. :-) Min mamma brukar säga att jag har teflonhjärna, men hon blir samtidigt imponerad av att jag kommer ihåg och kan berätta om detaljer från Greklandsresan vi gjorde för nästan tjugo år sedan, då jag var tio år. (Saker som hon själv inte har något som helst minne av.) Sorry att det blev lite off-topic. :-( | |
| ISGU | 2009-05-26 18:29 | |
![]() | Tja! Du kan aldrig bleka håret efter du har hennat. Så tänk på att allt måste växa ut innan du kan göra nåt nytt. Inte kul. Frisörers värsta mardröm är henna. | |
| run-marie | 2009-05-26 18:30 | |
![]() | Sorry, här med, blir lite för skojsigt ibland och kommer nåt som inte tillhörs TS:s fråga. Ber om ursäkt? | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2009-05-26 18:31 | |
![]() | Äkta henna ser billig ut??? I så fall är det nog inte riktig henne du sett BiNo8, eller så är det någon som lagt den på ett för färgat hår.. Henna ger en äkta, djupröd, mörk och väldigt fin färg på håret, plus att det oftast bli glansigt ;) Förr, innan någon idiot fick för sig att apotekets henna gav cancer och blev bortplockad från hyllorna, så färgade jag håret konstant i 16 år med henna och jag fick inga (större) men av det.. :D Det är snarare dessa nya färger som innehåller så mycket skit, som får håret att bli förstört! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-26 18:35 | |
![]() | Jag vet hur henna ser ut, jag tycker "färgen" ser billigt och oäkta ut:) Bara min smak och som jag skrev så är smaken delad:D | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-26 18:37 | |
![]() | Här finns också nån slags henna images.google.se/img...G% 26um%3D1 | |
| Cazzie1 | 2009-05-26 18:45 | |
![]() | Jaaa absolut... färgade alltid med henne när vi var yngre | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-26 22:13 | |
![]() | Jag använde mycket ofärgad henna då jag var ung. Håret blev kraftigt och fint av det. På den tiden köpte man hennapulver på Apoteket. Just den röda varianten har jag dock ingen erfarenhet av eftersom jag är naturligt svarthårig. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-05-27 05:15 | |
![]() | Varför har ni slutat med det nu då? | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2009-05-27 05:29 | |
![]() | För att den togs bort på apoteket för att någon hade kommit på att den kunde ge folk cancer! Samma hysteri som när rapporterna kom om att chips kunde ge oss cancer.. Då skulle jag ha fått cancer för massa år sen eftersom jag är storkonsument av chips och har färgat håret med henna i såååå många år..:) Sen har jag inte hittat någon henna som är lika bra som den på apoteket så nu sliter jag på håret, och säkerligen miljön, genom att använda massa konstiga kemikaliestimma hårfärger istället. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-05-27 05:33 | |
![]() | Jag förstår. Du ser bra ut för din ålder iaf. Har du elastisk hud på fötterna? | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-27 12:54 | |
![]() | Det var det hennapulver som färgade svart som orsakade larmet, tror jag. Det innehöll indigo. Så då fick all henna stryka på foten.. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-05-27 12:56 | |
![]() | Och numera är det lawsone som dikuteras som cancerframkallande i hennan. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-28 09:43 | |
![]() | jag färgar just nu THIS VERY MOMENT med svart henna, även om det sägs att riktig henna bara kan vara röd ja hoppas det blir bra. jag har handdukar och grejer över, det luktar gott och naturligt | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-28 09:46 | |
![]() | hur länge ska man ha det i? flera timmar väl helst? | |
| krutmarie | 2009-05-28 10:02 | |
![]() | Le-lou, blev det bra? Gimp, kan det verkligen sitta i flera timmar? Stod det inte på vad maxtiden var? | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-28 10:11 | |
![]() | det ska sitta i timmar BASTA | |
| krutmarie | 2009-05-28 10:13 | |
![]() | OK, Gimp själv skulle jag vá rädd för att tappa håret efteråt, men svart lär det ju iaf bli då. :) | |