Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Venatici | 2009-05-27 19:30 | |
![]() | marga626: Hahaha! Den ska absolut testas!!! :-D funkar det bättre med större pastasorter tror du? typ.. snäckor eller fjärilar? | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-05-27 19:39 | |
![]() | Venatici, ge dig inte på katten. Det är oetiskt. Raka ungen i stället! | |
| Venatici | 2009-05-27 19:39 | |
![]() | Har själv testat pastaspiraler, och det mer effektfullt än makaroner :) | |
| marga626 | 2009-05-27 19:39 | |
![]() | det spelar ingen roll, så länge de håller sig mellan sitsen och toan :) Det knakar på rätt bra! Jag tror jag har använt vanliga makaroner tidigare! | |
| Venatici | 2009-05-27 19:45 | |
![]() | marga: har dina gäster för vana att lyfta på ringen innan de sätter sig, möjligtvis? ;) | |
| L801 | 2009-05-27 20:03 | |
![]() | fan va kul med makaronerna! måste testa! | |
| nystan1 | 2009-05-27 20:17 | |
![]() | Min sambo bytte ut mitt schampo mot en senapsflaska (de var väldigt lika både till färg och form), som tur är upptäckte jag det i tid. Men sånt gillar jag =) | |
| skrabban | 2009-05-27 20:17 | |
![]() | Man kan ju bädda säck när någon ska lägga sig. Mycket roligt. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-27 20:18 | |
![]() | strö salt elelr nåt i sängen . | |
| Melindor_ | 2009-05-27 20:20 | |
![]() | Haha! Kondom- och makaronbusen kommer definitivt att testas i helgen :D | |
| nystan1 | 2009-05-27 20:20 | |
![]() | Även kul att beställa underliga saker till kompisar, typ inkontinensskydd och annat man kan få gratis på nätet. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-27 20:23 | |
![]() | när vi var på klassresa så avr det några som sprutade ner en kille med massa tandkräm på han när han sov . Inget kul för både han och för lärarna som inte helelr blev så glada | |
| -BLÅVITT- | 2009-05-27 20:23 | |
![]() | ett partytrick är att fånga en geting eller humla (levande) och lägga in i frysen 1 minut. den förlamas då under 3-4 minuter och du kan ta ut den och binda ett snöre runt den (försiktigt). sen kan du gå omkring med en geting i ett snöre. som sanna aik:are brukar säga: mäCktigt! | |
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-05-27 20:37 | |
![]() | hahahahaha en humla i ett snöre.... måste ha:) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-05-27 20:39 | |
![]() | sätt på din kompis flick/pojkvän. så överraskande det skulle vara. | |
| Meredith | 2009-05-27 20:57 | |
![]() | Ond_Kanin; det faller inte under kategorin "hyss"...! ;) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-05-27 20:59 | |
![]() | För typ 10 år sedan arbetade jag på ett häkte. Bredvid de intagnas duschutrymme finns vagnar med underkläder, strumpor och sånt. Jag bad en kollega kasta ett par kalsonger som skulle vidarebefordras till en sån däringa skurk som tvagade sig. Den här skitkollegan hade preparerat kallingarna med rätt dryga mängder senap i grenen innan de kom farandes genom luften till mig. Jag blev så bottenlöst ursinnig innan jag insåg det "roliga" i situationen, att jag under några ögonblick var totalt beredd på att göra en livstidsvolta för mord. Samma gubbe gillade även att klä herrarnas toalett med gladplack under sitsen. Mången manlig kollega skvätte ner stora delar av toaletten - det är ju ett tricks som man kan göra även utanför ett häkte...om man är beredd på att vara den som städar upp efteråt förstås. | |
| Meredith | 2009-05-27 21:02 | |
![]() | Vi fixade lite bus när vi vaktat huset år ett par som var bortresta.. I sovrummet hade vi ställt ut flera hundra pappersmuggar (av den sorten man kan dricka vatten ur på allmänna toaletter), och fyllt dem med vatten! Ett riktigt pill-göra, men vi var många som hjälptes åt. Golvet ska vara fullt. Blir en hel del att plocka bort innan man kan gå i säng! ;) Vi möblerade om lite "diskret", bytte plats på grejer. Innehållet i badrumsskåpet i skafferiet, torrvaror från skafferiet i klädkammaren, schampo+duschtvål mm stoppades ner i hallbyrån.. ;) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-27 21:03 | |
![]() | Kom på en kul grej som jag gjorde. eller nej, det var nog lite elakt men jag visste inte hur det skulle gå riktigt innan. Jag lade en nyöppnad wunderbaum på min väns kudde och ja, när vi kom hem så upptäckte han den förstås men han sade att det brändes på kinden hela natten och dessutom så luktade han jordgubbar dagen efter. Hur som helst så fick han ju ta ut hämnd genom att lägga den på min kudde senare samma natt så att jag också stank av jordgubbar vid frukosten. menmen, man får väl leken tåla. ^^ | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-05-27 21:06 | |
![]() | Viktor haha det där ska jag lägga på minnet=) | |