Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 832

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pseudonymf2009-05-28 19:52
Antal inlägg: 8282

Myspruppen 2009-05-28 19:47:
   “då går man inte in på andras sidor om man
    inget vill veta^^”

Jag lovar att alla kommer att förstå nu när du skrev det, när jag skrev det för ett antal minuter sedan var det ingen som brydde sig, men det är också min åsikt. Att man väl låta bli de sidor man känner frustration inför att besöka...

Miss_jk2009-05-28 19:56
Antal inlägg: 8941

Jag känner inte frustration över att besöka facebook. Tvärtom, jag tycker det är ganska roligt! Och man behöver ju inte gå in på någons sida för att se deras uppdateringar, utan dessa kommer upp på min sida.

Mr_Betapet2009-05-28 19:57
Antal inlägg: 64

slutpratat här då...ska dra och uppdatera min status på facebook och msn

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-28 19:57
Antal inlägg: 5000

ja,att man inte ens får skriva vad man vill om sig själv på sin sida,utan att ngn hakar upp sig,hallåååå,vart å när för man skriva sånt då? ?
å sen är det bara ngt man läser,inget man måste reflektera över i en halv timma elr skriva en uppstats om
"råkar"du läsa ngt ointressant i ditt tycke,,släpp det å gå vidare,,

Miss_jk2009-05-28 20:03

Ojoj vad folk hugger...

"hallåååå,vart å när för man skriva sånt då? ? "

Måste man prompt skriva ner sådana saker öht? Det är just det jag menar. Jag (och de flesta andra verkar det som) skriver om man kanske gjort något man är stolt över eller bara något "allmänt" som även rör andra personer man är vän med.

Ja, jag tycker att det är skillnad på att skriva om mensvärk och ryggvärk. Kan inte försvara mig på den punkten men så är det. Mens är inget jag brukar gå ut med öppet när jag har vilket jag däremot kan göra med huvudvärk.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-28 20:10

nej men mens är ngt alla kvinnor har,å de ska vi inte behöva skämmas för elr hyscha å pyscha med,sen om man vill skriva det elr inte borde man få göra som man vill med,precis som med andra åkommor,det är lika naturligt
jag har det väldigt smärtsamt under den tiden,så nog skulle jag kunna skriva ett ex antal svordommar om det på fejjan

Pseudonymf2009-05-28 20:10
Antal inlägg: 8282

Varför har du då Facebook och varför är du här, om du inte intresserar dig vad folk skriver om? *förvirrad*

köttflöjt - Ej medlem längre2009-05-28 20:14
Antal inlägg: 240

Ett tips är att skapa en grupp "Favoriter" där man lägger in sina riktiga kompisar, och sen visar man bara deras aktiviteter på startsidan...

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-28 20:14

å varför skulle de va så intressant å läsa om huvudvärk?är väl knappast ngt å vara stolt över att man har=/för de va väl så alla borde skriva?om de man är stolt över...asså,dom vänner jag har på facebok,pratar jag ju även med i telefon,kan jag inte säga de då heller?va fan,vänner snackar ju om va som helst,struntsaker,roliga saker,jobbiga saker,,u name it
hänger på Nymfen!

stol2009-05-28 20:15
Antal inlägg: 1015

Facebook vad ska det vara bra för

Robert_K - Ej medlem längre2009-05-28 20:16
Antal inlägg: 273

Vafan, seriöst, kan du inte ta det här på typ, Facebook?

Det här är ju så sjukt jävla dubbelbottnat.

Fånmåne - Ej medlem längre2009-05-28 20:20
Antal inlägg: 1035

Barn svälter i Afrika. Nordkorea har med största sannolikhet kärnvapen. Bill Gates blir bara rikare, samtidigt som Microsofts produkter blir sämre. Olof Palmes mördare åkte aldrig dit. Den globala uppvärmningen har glömts bort till förmån för finanskrisen. I Mexiko pågår ett blodigt knarkkrig...

Kom igen, det är väl ändå inte hela världen att folk uppdaterar sin status på Facebook stup i kvarten? Som någon sa, släpp och gå vidare. Finns faktiskt det som är värre än att någon stackare försöker bli sedd.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-28 20:20

=P

Patricia19732009-05-28 20:21
Antal inlägg: 114

Miss_jk jag håller fullständigt med dig! I ditt första inlägg! Kunde inte ha sagt det bättre själv!

kajix2009-05-28 20:29
Antal inlägg: 7767

riktiga kompisar?

Miss_jk2009-05-28 20:35

Pseudo: Jag intresserar mig för det mesta folk skriver, dock inte mensvärk och när de ska gå och lägga sig.

Myspruppen: Jag skriver inte heller när jag har huvudvärk utan som jag skrev i mitt förra inlägg, antingen saker jag är stolt över att ha gjort eller saker som innefattar fler än mig själv. Ungefär så.

Robert: Ja, jag vet att du tycker att detta är en onödig diskussion, det gjorde du klart redan i ditt första inlägg. Hitta en annan tråd som intresserar dig mer nu istället.

Fånmåne: Nej, det är absolut inte hela världen. Långt ifrån. Men om allt man gjorde, sade, tänkte och diskuterade skulle vara "hela världen" så skulle jag nog avlida. Läser man dina inlägg här i forumet så pratar du också om en hel del "oviktiga" saker som inte ens är i närheten av svält, fattigdom eller rikedom.

Myspruppen - Ej medlem längre2009-05-28 20:36

ja man tycker ju olika=)så är det,å just därför skriver alla olika på sin status med

pennyjenny2009-05-28 20:41
Antal inlägg: 528

Vad jag personligen kan finna mer störande än att folk uppdaterar stup i kvarten (för det tycker jag är trevligt) är när man skriver om sig själv i tredje person. "N N har varit hos mormor och nu ska hon sova"

Plumspapper - Ej medlem längre2009-05-28 20:43
Antal inlägg: 1005

Jag använder inte facebook bl a av denna anledning. Det är det värsta internetdagiset någonsin. Allt är överpedagogiskt. Kalle har bajsat. Lina gillar det.
Är rädd att om jag var där kulle jag börja tycka illa om mina vänner.

Plumspapper - Ej medlem längre2009-05-28 20:43
Antal inlägg: 1005

kulle = skulle

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?