Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 833 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-30 17:31 | |
![]() | Fler än jag som känner sig som en kräfta nu. Ville ju så gärna suga åt mej av solen när det är så underbart väder. | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:39 | |
![]() | Inte kräfta, gudbevars. Men lite färg börjar jag få. Det bästa är nog att röra sig i solen, inte bara ligga och pressa. | |
| skytten | 2009-05-30 18:45 | |
![]() | Var noga med att smörja in dig en solcreme med hög faktor om du är väldigt ljus.Minst 30 i början du får färg tids nog.Bränner du dig nu kan hela sommaren vara förstörd och det vill du nog inte. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-30 18:47 | |
![]() | Borde inte en brännskada ge en hint om att man gjort något inte helt rätt? Väldigt vad få här har koll på saker o ting. | |
| emmylish | 2009-05-30 19:20 | |
![]() | Prodigal Son, håller med dig där. Det är så trist att bara ligga där och göra ingenting, bättre att hålla på och göra saker hela tiden. Läsa är trist och varmt. Jag har stått och spolat av en skitig presenning t ex, blev jättebrun efter det :P ..och det tog typ en kvart (kändes som en kvart iaf, men det var nog längre) | |
| nettan23 | 2009-05-30 19:22 | |
![]() | Jag har grundat bra, så lär ju inte bränna mig! Man får en jämnare bränna om man rör sig men man blir ju inte mindre röd av det! | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 19:24 | |
![]() | Spola av en presenning? Njao, det är ju också ett sätt att pres(s)a. ;-) | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 19:25 | |
![]() | Eh...? | |
| apbur | 2009-05-30 19:40 | |
![]() | BiNo8, en myt? Skriv myt med solkräm på ryggen, upprepa varje dag, kolla sedan om du blivit lika brun där du smort som på övriga ställen :) fashiion, om du verkligen har dåligt med pigment som du säger har du heller inget skydd mot solens strålar vilket gör det farligt för dig att vistas längre tider ute i solen utan att skydda huden. | |
| Kjempegrejt | 2009-05-30 19:40 | |
![]() | jag upplever att man numera måste ha solskyddsfaktor i Sverige för att inte bränna sig? Jag har aldrig bränt mig i Sverige under min uppväxt, men är jag ute för mycket nu å pressar utan solskyddsfaktor så bränner jag mig. Jag har rätt bra pigment och blir lätt brun, bränner mig sällan, fast kör numera med solskydd på de mest utsatta ställena. | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 19:51 | |
![]() | Ozonskiktet är numera som en schweizerost. Annat var det när jag var ung. | |
| skytten | 2009-05-30 19:56 | |
![]() | Och smörja in sig varannan timme och förbereda huden innan du lägger dig genom att smörja in en timme innan du vet att du ska ut i solen. | |
| Kirgizistan | 2009-05-30 20:12 | |
![]() | Jag tog mig friheten att sola på Saltholmen idag. Blev dock inte märkbart brun(are), men det var härligt. Imorgon blir det dock inget av den varan, imorgon väntas skolbal med nöminösa mängder alkohol. | |
| Pseudonymf | 2009-05-30 20:23 | |
![]() | Skolbal? 9:ans skolbal? ;) | |
| Kirgizistan | 2009-05-30 20:29 | |
![]() | pseudonymf: Så ung är jag inte. Jag talar om studentbalen. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-30 20:43 | |
![]() | Jag kan ibland tycka att det är lite tråkigt att sitta och pressa i solen,men inser också att det kan vara lite nyttigt med D-vitaminer. Så idag tvingade jag mig själv att sitta i solen tills jag läst ut en bok. Jag slet åt mig "Möss och Människor"och den gjorde mig inte besviken. Den är på cirka 100 sidor så jag fick lagom färg. Nu är i alla fall jag nöjd med mig sjäv. Imorgon blir det "Öster om Eden". | |
| Prodigal Son - Ej medlem längre | 2009-05-30 20:53 | |
![]() | Hej blekfis ;-P | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-05-31 13:11 | |
![]() | haha jag fick brännblåsa på knäskålen det konstiga stället jag varit med om.. aldrig blivit solbränd heller.. idag är det varmast här typ 33 g i solen eller nått sånt? Så ska ut o pressa igen :D hoppa lite studsmatta o sola.. | |