Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 807 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-03 09:53 | |
![]() | men snobb eller? man skulle ju vara den man är? hur gick det Linda? | |
| Miss_jk | 2009-06-03 10:01 | |
![]() | Okej, misstolkade. Trodde hon menade om man söker jobb på ett annat ställe än det där man jobbar extra. Men jag skulle nog inte ha arbetskläderna på mig i alla fall. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-03 10:02 | |
![]() | (nej inte jag heller, lite väl "jag får jobbet" känsla, men å andra sidan, kanske precis det som impar på juryn) | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-03 10:03 | |
![]() | jag menar i tex byggbranshen är det säkert helt rätt kostym | |
| Lindalainen | 2009-06-03 11:36 | |
![]() | det verkade gå bra! hon själv sa "det ser lovande ut". hon sa att många utan erfarenhet hade sökt jobbet. så jag låg väl bra till. som jag skrev tidigare, så är det ett kallskänksjobb, där man gör mackor, sallader, paninis m.m. och det har jag erfarenhet av. hon såg det som ett litetlitet problem att jag åker utomlands nästa vecka. men jaa.. verkade gå bra iaf! :) å andra sidan vill jag inte hoppas på för mkt, för sen blir jag bara besviken. men hon ska ringa senare idag. hoppashoppas! ^^ | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-03 12:14 | |
![]() | ja vaddå, din semester är ju inplanerad sen länge hur länge är du borta? lycka till du borde få det | |
| Lindalainen | 2009-06-03 12:54 | |
![]() | jag åker nästa torsdag, den 11 och kommer hem lördag den 20:e. hon antecknade snällt upp det och sa att hon skulle prata med sin kollega ^^ | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-03 13:52 | |
![]() | inte länge ju, spel för gallerierna bara | |
| Mimikryp | 2009-06-03 19:04 | |
![]() | Miss_jk; Jag söker en heltidstjänst på det ställe där jag nu bara jobbar extra. Bör jag då komma till en intervju i den klädsel som hör hemma där, eller ska jag komma "privatklädd"? (Och det är ingen skitig byggbransch eller liknande det handlar om.) | |
| mrperfect | 2009-06-03 19:13 | |
![]() | Jag har inte haft tid att läsa detta förrän nu. -Ställ frågor, lagom mycket, visa att du är påläst och vet en del av vad arbetet gå ut på .."hur gör ni då.." , ställ frågor som visar att du vill veta mer, men det är inget tvång att ställa frågor -när du talar om dina svaga sidor så kommenentera gärna eller var förberedd på att kunna svara hur du hanterar dessa | |
| Miss_jk | 2009-06-03 19:21 | |
![]() | Mimi: Jag skulle definitivt ha privata kläder. Låtsas som att det är en helt annan intervju. Jag vet inte, men det kanske kan tolkas som lite slappt annars, att man inte anstränger sig så mycket. Klä dig i fräscha "egna" kläder är mitt tips. | |
| Mimikryp | 2009-06-03 19:26 | |
![]() | Miss_jk; Tack för din input. Jag gör nog så. Om jag nu blir kallad till intervju. Jag har inte ens skickat in ansökan än. Snacka om att ta ut segern i förskott! ;-) Det bara känns så självklart att det är mig beskrivit i "kravspecifikationen"... *ler* | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-03 20:16 | |
![]() | har du regnbågshår mimi? | |
| Lindalainen | 2009-06-04 00:32 | |
![]() | jag fick inte jobbet. om ngn är intresserad över hur jag reagerade så är det bara att kika på www.metrobloggen.se/linda lainen behöver jag säga att jag druckit öl större delen av kvällen?..... | |
| mrperfect | 2009-06-04 02:14 | |
![]() | 1 jag tittade 2 jag dricker inte öl 3 jag förstår din reaktion utan att dricka öl 4 ska vi bilda en maffia som tvingar arbetsgivare att anställa folk så kan vi samtidigt "beskydda" dem från att t ex deras bil brinner upp | |
| Mimikryp | 2009-06-04 05:51 | |
![]() | Gimp2; Nej. Men jag byter ofta hårfärg. Oftast har jag dock bara en färg åt gången. ;-) Lindalainen; Ååh, vad tråkigt! :-( Men du kan väl säga till dem att behålla dina uppgifter för kommande behov iaf? | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:11 | |
![]() | mimi: det är väl att lägga sig lite väl lågt? | |
| Lindalainen | 2009-06-04 12:14 | |
![]() | dom jävlarna ringde igen! då var det den andra ägaren. han sa att han och hans kollega "missat varandra". ööh.. men jag frågade om jag kan ringa efter min resa eller i augusti (stängt hela juli) och kolla om dom behöver folk. då säger han; jaa, vi är alltid i behov av folk. :o tydligen inte! | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-04 12:44 | |
![]() | ja men dåså du kanske inte har hört det sista ifrån dem men å andra sidan är du värd bättre | |
| Mimikryp | 2009-06-04 18:01 | |
![]() | Gimp2; Vad är det du försöker komma fram till? | |