Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:46 | |
![]() | är det verkligen så att kvinnan klargjort att hon inte vill ha sex med sitt ex? det låter inte så och i sådana fall e det ju upp till henne att lösa. att människor attraheras av ens partner (ex lr ej) är väl naturligt det är hur de sköter det som är frågan. att inte ha kontakt med sina barns far låter väldigt osunt. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:48 | |
![]() | Klart de ska ha kontakt, men då får ju pappan lära sig att inte försöka betäcka mamman varenda gång de ses... klart som fan man blir irriterad, hade jag blivit iaf. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:49 | |
![]() | jo men har hon ens markerat? har hon det verkar ju exet snarare knäpp än intresserad.. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:50 | |
![]() | däremot ska ju inte HON straffas på nåt sätt för att hennes ex är dum i huvet. håller med dig lusdrama, hon borde kanske också säga ifrån på skarpen om hon verkligen inte är intresserad. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:53 | |
![]() | kan ju inte vara så svårt heller! om han fortsätter då är han ju som sagt snarast lite psyko.. tror faktiskt inte hon gjort det. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:56 | |
![]() | nä..inte så svårt att säga: "nu får du ge dig" eller nåt. Men hon kanske nånstans tycker det är smickrande..äh va fan vet jag? | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:57 | |
![]() | ... det tror jag med. om någon är på och på och på så får den oftast lite feedback. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-06 18:59 | |
![]() | liiloo vem är din vän? kvinnan eller mannen? | |
| LiiiLooo | 2009-06-08 20:26 | |
![]() | sambon och kvinnan är båda mina vänner.. sambon har inte förbjudit henne att träffa sitt ex utan har uttryckt sitt missnöje över situationen. kvinnan är mån om en god relation till exet men känner sig också kluven inför att exet kommer att bli stött av att hon säger till på skarpen. till historien hör ju också att exet också har en ny partner. denna partner vet ingenting så när t.ex samlag kom på tal svarade hon bara:-" det där kan du ta med din tjej istället"... efter det vet jag inte vad som sades men jag lider med sambon som nu blir pekad på som svartsjuk och kontrollerande | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-08 20:58 | |
![]() | hm, ok. tycker nog att hon borde säga till lite mer iaf. så hamnar inte skuggan på sambon hellet. samtidigt kan hon ju passa på att påpeka hur mycket hon uppskattar honom som far till sitt barn och att de har en (sexfri) god relation. | |
| BorderBeta | 2009-06-08 21:34 | |
![]() | Kvinnan måste ju vara både tydlig och gränssättande om hon vill slippa sånt i fortsättningen. Det var nog ett av de mest ansvarslösa svar jag hört talas om, med tanke på situationen. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-08 21:37 | |
![]() | Jag tycker att kvinnan ska skärpa sig och hålla en vettig kontakt med exet, annars kanske hon snart har flera ex. | |