Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-06-07 19:51 | |
![]() | Men shit vad dåligt det stämmer in när man läser:) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-06-07 20:05 | |
![]() | Haha, ja, visst gör det.... | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-06-07 21:43 | |
![]() | Haha, jag svarade nej på bl a att jag försöker få uppmärksamhet från folk via klädsel eller provokativt uppträdande och ändå så står det precis tvärtom att jag GÖR det sen i slutet. På schizoid som jag fick rätt högt. Känns inge vidare pålitligt tycker jag. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-07 21:44 | |
![]() | Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Mycket lågt blev det ;) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-07 21:53 | |
![]() | Jag testade att svara ja på alla frågor, och fick då: Paranoid: Very High Schizoid: High Schizotypal: Very High Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: Very High Narcissistic: Very High Avoidant: Very High Dependent: Very High Obsessive-Compulsive: High | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-07 21:57 | |
![]() | ...märkligt. | |
| BorderBeta | 2009-06-07 22:35 | |
![]() | Inte alls konstigt. Vissa saker ger minus på vissa sjukdomar. Om man svarar ja på att man både är asocial och översocial så är det rätt enkel matte. Sen är det inget personlighetstest utan allvarliga psykiska störningar, känslomässiga störningar osv | |
| apbur | 2009-06-07 22:41 | |
![]() | Disorder Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate Tämligen normal. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-07 23:04 | |
![]() | Nej, jag tyckte inte heller att det var speciellt märkligt. Jag använde bara det barnsliga tvärtom-språket. Jag fick f.ö. samma resultat som ovanstående person. Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Moderate | |
| Plåtnicklas | 2009-06-07 23:48 | |
![]() | Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: High Antisocial: Moderate Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Moderate Avoidant: Low Dependent: High Obsessive-Compulsive: Moderate | |
| run-marie | 2009-06-08 00:15 | |
![]() | Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Low Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: Low Undrar egentligen hur jag är då? Det här säger mig inte ett skit om mig. :) | |
| LadyZara | 2009-06-08 01:02 | |
![]() | Disorder | Rating Paranoid: Low Schizoid: Low Schizotypal: Moderate Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Moderate Narcissistic: Low Avoidant: Low Dependent: Low Obsessive-Compulsive: Low Nu måste jag googla "histrionic"... | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-08 01:03 | |
![]() | Tips: Klicka på "more info" på resultatsidan, så finns lite information där. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-08 18:36 | |
![]() | Disorder | Rating Paranoid: High Schizoid: High Schizotypal: Moderate Antisocial: High Borderline: Very High Histrionic: High Narcissistic: High Avoidant: Very High Dependent: Moderate Obsessive-Compulsive: High | |
| Skuldsatt | 2009-06-08 18:47 | |
![]() | Paranoid: Moderate Schizoid: High Schizotypal: High Antisocial: Low Borderline: Low Histrionic: Low Narcissistic: Low Avoidant: Very High Dependent: High Obsessive-Compulsive: High Usch då. | |
| run-marie | 2009-06-08 18:54 | |
![]() | Skuldsatt, är du en sån som "sticker huvet i sanden" (=strutskomplex) för att glömma skulderna? :) | |
| nettan23 | 2009-06-08 18:59 | |
![]() | Paranoid: Moderate more info | forum Schizoid: Low more info | forum Schizotypal: Moderate more info | forum Antisocial: Low more info | forum Borderline: Very High more info | forum Histrionic: Low more info | forum Narcissistic: Low more info | forum Avoidant: Very High more info | forum Dependent: Very High more info | forum Obsessive-Compulsive: High | |
| nettan23 | 2009-06-08 19:00 | |
![]() | Borderline,avoidant, Dependant very high :O | |
| nettan23 | 2009-06-08 19:00 | |
![]() | Äsch jag vet att jag e fucked up, who cares ;P | |
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-06-08 19:05 | |
![]() | Välkommen till klubben! | |