Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 981 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mammacoala | 2009-06-08 11:01 | |
![]() | Din personlighetstyp: Vänliga, flexibla handlingsmänniskor. Fokuserade på snabba resultat. Lever för stunden. Risktagare som lever på högvarv. Har inget tålamod när saker dras i långbänk. Lojala och moraliska, men med flexibel syn på lagar och regler om så krävs för att få något uträttat. Socialt begåvade och populära. Karriärer som skulle kunna passa dig: Säljare, marknadsförare, poliser, ambulanssjukvårdare, medicintekniker, datatekniker, IT-supportanställda, entreprenörer, komiker, rallyförare, brandmän, militärer, revisorer, snickare, hantverkare, lantbrukare, servicepersonal, transportarbetare, väktare. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2009-06-08 11:06 | |
![]() | Jag fick ett svar som stämmer mycket väl med både hur jag är och vilka yrken jag har jobbat med faktiskt. Din personlighetstyp: Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra. Karriärer som skulle kunna passa dig: Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare. | |
| Dyslekso | 2009-06-08 11:47 | |
![]() | Vad smöriga omdömen alla får. Vem skulle spontant säga att de "vill tjäna mänskligheten"? | |
| Dyslekso | 2009-06-08 11:49 | |
![]() | "Du är rätt dampig av dig och får sällan något gjort." skulle jag vilja se. :) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-08 11:58 | |
![]() | Kan det bli så mycket mer negativt? Jag tolkar mitt resultat så här: "Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. Värderar kunskap, logik och kompetens mycket högt. Tystlåtna och reserverade. Svåra att komma inpå livet." "Logiskt sinnad tråkmåns. Fungerar inte i sociala sammanhang, vill hellre vara ensam på kammaren och lösa mysterier som ingen är intresserad av. Strävar ofta efter att ha rätt i alla teoretiska diskussioner. Värderar människor efter vad de gör och presterar. Tystlåtna, reserverade blekfisar som ingen vill umgås med." Kan det bli mer autistiskt? | |
| Dyslekso | 2009-06-08 12:03 | |
![]() | Är "kreativ tänkare" lika med "tråkmåns"? Nä nu jäklar. ;) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:05 | |
![]() | Ja, men "tänkare" tillhör väl inte rent generellt släktet "Party-animals som får temperaturen att stiga i sociala sammanhang" precis? En kreativ tänkare är en snäll omskrivning av en knastertorr personlighet! | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:09 | |
![]() | Om du gör testet, Dys, så är jag absolut beredd att med min kreativa förmåga dra mig tillbaka till min kammare för att göra den korrekta tolkningen av dina svar också :) Har du tur - så blir din önskan om "Du är rätt dampig av dig och får sällan något gjort" verklighet. | |
| Dyslekso | 2009-06-08 12:10 | |
![]() | Jag fick samma omdöme som du. :/ | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:11 | |
![]() | :D Damp har du isf inte ett spår av. Tyvärr. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:12 | |
![]() | Tackar usige beatha för ett måndagsskratt: "Logiskt sinnad tråkmåns. Fungerar inte i sociala sammanhang, vill hellre vara ensam på kammaren och lösa mysterier som ingen är intresserad av. Strävar ofta efter att ha rätt i alla teoretiska diskussioner. Värderar människor efter vad de gör och presterar. Tystlåtna, reserverade blekfisar som ingen vill umgås med." Har sett några såna här på betapet, annars. För egen del dissar jag såna här larvigt konstruerade personlighetsanalyser och skulle aldrig dräpa alla andra med min briljans :P | |
| Dyslekso | 2009-06-08 12:13 | |
![]() | Vuxen-ADHD, då? Nej, usch vad trött jag är på populärdiagnoser och folk som ger sig själva dessa diagnoser. Något för reta sig på-tråden. | |
| sanlin | 2009-06-08 12:26 | |
![]() | Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra.Välutvecklat sinne för form och funktion. Karriärer som skulle kunna passa suss: Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:31 | |
![]() | Sen när är hemmafru en karriär? Är testet anno 1950? | |
| Majskolv64 | 2009-06-08 12:31 | |
![]() | Din personlighetstyp: Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen. Karriärer som skulle kunna passa dig: Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare. | |
| marmotte | 2009-06-08 12:35 | |
![]() | Det var ju väldigt vilka härliga och underbart positiva omdömen. Så bra, det är ju så mkt lättare att ta till sig hyllningar än kritik. För det är du värd!! | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:37 | |
![]() | Stämmer i ganska stora drag. *lustigt* Din personlighetstyp: Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem. Karriärer som skulle kunna passa dig: Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker. | |
| Dyslekso | 2009-06-08 12:39 | |
![]() | "Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem." Men herregud, räcker det inte med "bra förmåga"? (Inte riktat mot dig, Sally93.) | |
| marmotte | 2009-06-08 12:39 | |
![]() | Verkligen väldigt "lustigt". | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-08 12:45 | |
![]() | Din personlighetstyp: Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra. Karriärer som skulle kunna passa dig: Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare. | |