Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 881 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-08 20:42 | |
![]() | Åååh, jag vill ha the sims 3! Fick aldrig tvåan under julgranen =/ | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-08 20:45 | |
![]() | Jag brukade döda fula äckelbarn som inte var lika sina föräldrar. Sjukt irriterande tycker jag :S Såna problem existerar väl inte i tvåan och trean? | |
| sanlin | 2009-06-08 20:51 | |
![]() | Men snälla nån hur kul kan det vara att döda en massa!? Själv spelar jag inte Sims men mina barn gör det och de gör ALLT för att de ska överleva istället.En gång hände det tydligen att de kom o hämtade ett barn som inte hade fått sköta sina läxor ordentligt och då blev dottern inte glad alls. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-08 20:54 | |
![]() | Lite kul är det ;) | |
| ralfus | 2009-06-08 21:03 | |
![]() | Men om man inte kan dränka sina barn (vilket var det mest effektiva sätt att ta död på fula ungar i tvåan), hur gör man lättast då? Eller barnen kanske inte kan födas i trollkarshatt och glasögon längre? (klart som fan att jag dränkte den ungen...) | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-08 21:38 | |
![]() | Haha ralfus då! Jag har aldrig spelat tvåan men jag antar väl att man kan gå in byggläget och ta bort en dörr eller nåt? Så att simmen inte kommer ut ur rummet? Gud vad läskig den här tråden börjar bli :P | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-08 22:06 | |
![]() | Åh, jag vill med ha. Men jag tror att min dator är för dålig :D | |
| vindsus86 | 2009-06-08 22:07 | |
![]() | jag dödar inte sims i spelet för att få utlopp för några morbida fantasier, jag dödar för jag inte vill att mina sims skall umgås med de förinlagda puckosimsen som bara kommer och bråkar med alla för de har fått så störda personligheter. | |
| Zizzzi | 2009-06-08 22:07 | |
![]() | Coolt, om Sims är ett döda-spel numera kanske jag skall ge det en ny chans... :) | |
| Lindalainen | 2009-06-08 22:14 | |
![]() | hur tusan får man sina simmar bortförda av utomjordingar?! jag har hört om det miljoner ggr men aldrig fattat hur man gör. aldrig lyckats.. | |
| ralfus | 2009-06-08 22:14 | |
![]() | Jag kom på att det var i ettan som en av mina "simmar" fick ett barn, som när den växt upp från spädbarnsfasen konstant hade mantel, trollkarshatt och runda harrypotter glasögon. Inget av accesoarerna gick att ta bort. Därför såg jag att den enda utvägen var att han fick simma, länge..... | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-08 22:15 | |
![]() | Jag tror det finns fusk som gör att simmarna blir nakna... Det finns säkert någon här som skulle kunna börja spela det av den anledningen (jag t.ex) Men för de som är helt normala är det ju roligt att bygga hus och inreda rummen. Det är nästan roligast :P | |
| ralfus | 2009-06-08 22:17 | |
![]() | Ja, att bygga var ju lätt roligast. Och ja, man kunde ta bort censuren och sedan flytta på typ duschen när någon stod i den! Nu blev jag ju sugen på trean. | |
| Päronmüsli | 2009-06-09 14:35 | |
![]() | Men man kan ju ta bort poolstegen i 3:an också :-p haha, :-) jag hade en patch till 2:an, som gjorde att censuren for bort! ;-D Japp, att inreda är riktigt kul.. fast i 3:an så är det nästan roligare att gå ut och plocka äpplen i parken, samla in okända frön och fjärilar och sånt :-D *skryta om the sims 3* hoppas att ni som beställt får spelen snart! då måste ni skriva och kommentera här, vad ni tycker om det :-) | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-09 15:23 | |
![]() | En gång när jag spelade the sims 2 dog mitt grafikkort. Sen när det var utbytt spelade jag tomb raider legend. Grafikkortet pajade då också. Nu har jag ny dator och nytt grafikkort och det känns skönt. Antecknar någon detta eller? | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-06-12 09:51 | |
![]() | Åh, sikket spel, Sims 3. Så jäkla bra, betydligt bättre än andra spelet (som i sin tur var betydligt bättre än det första spelet). Bara en sån sak som att man kan hälsa på grannarna. Bara en sån sak som att man kan nattfiska. Bara en sån sak som att man kan vara ensamvarg. | |
| moez | 2009-06-12 12:02 | |
![]() | Håller med! Sims är bra grejer.. men jag undrar om man måste ha Sims 2 innan Sims 3? Är riktigt sugen på trean :) | |
| -Nephelia- | 2009-06-12 12:14 | |
![]() | Har skaffat trean för några dagar sedan.. och nej, man måste inte ha sims 2 för att köra sims 3 : ) | |
| moez | 2009-06-15 09:24 | |
![]() | Vilken tur :) då blir det att köpa trean på momangen! | |
| vindsus86 | 2009-06-26 01:15 | |
![]() | för alla morbida sims 2-spelare därute så hittade jag en sak igår, perfekt för dessa sims som inte orkar ta hand om sina bebisar. en bebisgrill! www.modthesims.info/...p? t=316764 bebis läggs i grill, bebis blir gyllenbrun, bebis plockas ut på tallrik och äts upp. så jävla sjukt att det är kul. | |