Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 918 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2009-06-09 19:39 | |
![]() | Apbur,, varför inte kopiera det du skrivit och klistra in det Bitte | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-09 19:39 | |
![]() | :)) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-09 19:39 | |
![]() | apbur: Jag skulle kunna hålla med dig, om det inte vore för att jag finner de flesta trådar under seriöst helt ointressanta, och de flesta under snack helintressanta. | |
| apbur | 2009-06-09 19:56 | |
![]() | Bitte, jag menade mest att man tappar tråden när en tråd där en diskussion påbörjats men stängs. svininfluens, visst kan trådar i snack utvecklas till intressanta trådar. Trådar som börjar med en mening, exempelvis ett fånigt påstående, brukar inte engagera folk så mycket utan slutar mest med att ämnet byts efter en halv sida och tråden handlar om något ingen annan vet än de som chattar i den. | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-09 19:59 | |
![]() | En kjempegrejt sjöbris gav mig svininfluensan. Nu sitter jag i karantän i en apbur. Bitte(rt). | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-09 20:00 | |
![]() | Detta känns som en ny fräsch debatt... eller? Stäng. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-09 20:01 | |
![]() | Tycker man kan stänga trådar som har mer än ett år på nacken. Blir skittrist att mala igenom en gammal tråd som återupplivas om man vill hänga med i den. Sen måste man ju ta lite hänsyn till att det hela tiden kommer in nya medlemmar som kanske vill diskutera något men inte riktigt hänger med på att kolla forumet sju år tillbaks för att de inte ska få vissa självutnämda trådrensare efter sig. | |
| VaKul | 2009-06-09 20:07 | |
![]() | Även på bibliotek tar dom bort gammalt "mög" som ingen läser/lånar längre. Så varför inte ta bort från...tja...ett år tillbaks i tiden..eller ett halvår, så blir inte trådarna så tjatiga som vissa tycker..Och det är ju faktiskt så att det kommer nya medlemmar hela tiden som inte har en susning om vad som skrivits innan och inte har lust att läsa dom heller! Samt att det kommer ny-gamla trådar fast i ny "upplaga".. Bra förslag det där med en öppen chatt, inte bara på den spelsidan man är inne på...om man nu vill chatta istället för att spela, som sidan först o främst är till för....ÄLLÄR?? | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-09 20:08 | |
![]() | Lätt att söka när de flesta trådar har rubriker som ska vara fyndiga och lockande att klicka på, istället för att ha nåt som helst att göra med innehållet. | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-09 20:10 | |
![]() | Eller så bannar vi Miss jk. På så sätt får vi aldrig reda på att det finns en gammal tråd i samma ämne. ;-) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-09 20:10 | |
![]() | Exakt anktejp. det är verkligen inte det enklaste att hitta en tråd som tar upp exakt det som man har på hjärtat. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-09 20:11 | |
![]() | ank: Iofs sant. Denna tråden blir lättfunnen :) | |
| ANDERStG | 2009-06-09 20:59 | |
![]() | "När tråden stängs av spelvärd dör de flesta trådar direkt." Sant, sant. Och om inte det dödar dem så klubbas de med en träpåk. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-09 22:50 | |
![]() | På mitt andra favoritforum (familjeforum.se) brukar trådar stängas automatiskt efter några veckor. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-09 22:52 | |
![]() | Nu blev det fel, jag menade förstås www.familjeliv.se (inte lätt att minnas sidor man hänger på dagligen). | |
| polisbil | 2009-06-11 04:57 | |
![]() | Ska vi behova ha det sahar? Stackars lilla knyttet, forstorde hennes barndom.. | |
| Miss_jk | 2009-06-11 06:05 | |
![]() | Jag ger mig inte förrän de börjar ta bort de gamla trådarna med samma ämnen. Hur inaktuell kan en tråd om fobier bli? En fobi är väl alltid en fobi? Och nej, jag sitter inte och LETAR. Krävs det mer än en sökning så länkar jag inte till den tråden, men som nu med fobi-trådarna som kom upp på en sökning (på ordet fobi, hör och häpna!!) så länkar jag mer än gärna eftersom jag tycker att man kan fortsätta skriva i dem. *Rustar med ringbrynja, hjälm och visir* | |
| Mimikryp | 2009-06-11 06:40 | |
![]() | Självklart ska man skriva i trådar som redan behandlar det ämne man vill ta upp!!! Love Miss_jk! <3 | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-11 06:41 | |
![]() | Jag har jävligt svårt att se varför vissa trådar stängs ibland, men när det redan finns ett antal som behandlar ett visst ämne så är det förståeligt tycker jag iaf. Behöver vi verkligen ytterligare en tråd om schlagerfestivalen tex? Det finns en sökfunktion, och så finns ju miss jk...:) | |