Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MiniLudd | 2009-06-11 12:39 | |
![]() | Hatar dem hära av typ "vad lyssnar du på just nu" vilka visst är väldigt populära.. Vem fan bryr sig? | |
| Päronmüsli | 2009-06-11 12:46 | |
![]() | Vad är det för fel på mat och husdjurstrådar? :-0 | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-11 13:04 | |
![]() | trådar med en massa frågor elr tester | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-11 13:10 | |
![]() | all the colors of the rainbow då retar mig på trådaer som anger ett "allvarigt" ämne där man frågar betapetare om råd HALLÅ? det finns väl experter att vända sig till däremot har jag inget emot skotrådar och odyl | |
| Minta | 2009-06-11 13:14 | |
![]() | Jag gillar också mat- och husdjurstrådar. Jag älskar alla matprogram nästan och att titta i kokböcker. Det är konstigt hur det litterära intresset har degraderats med åren. | |
| Järnröret | 2009-06-11 13:22 | |
![]() | Det har funnits en bra tråd genom alla tider på den här sidan. Den handlade om bajs. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 13:26 | |
![]() | Mat-trådar retar mig. Sporttrådar skulle också reta mig om de var många till antal men jag ignorerar dem bara för de är rätt få. | |
| nissen1 | 2009-06-11 13:36 | |
![]() | Jag retar mig inte på någon tråd. Läser bara de som intresserar mig, t.e.x. djur-och mattrådar. | |
| Vakum | 2009-06-11 14:07 | |
![]() | Alla trådar med naivt filosofiska funderingar. Och det vanligt förekommande dravlet. Ett bra exempel på det senare är dagens "Vad ska du göra idag"-tråd. Så fullständigt meningslöst att man blir alldeles matt. Vid första anblick får lätt intrycket av att lejonparten av skribenterna på Betapets forum i snitt är 12-15 år gamla. När man inser att medelåldern är betydligt högre, är det lätt hänt att man tappar tron på mänskligheten. | |
| Minta | 2009-06-11 14:12 | |
![]() | Trådar som handlar om Israel-Palestina-konflikt en. De leder ingen vart om nu en tråd måste göra det och mycket hat framträder i diskussionen. De kan i och för sig vara underhållande ibland. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:13 | |
![]() | Hat underhållande? Åh welcome to the dark side. | |
| -Nephelia- | 2009-06-11 14:14 | |
![]() | Håller med Katalias: "Det finns forumister vars så kallade diskussionsmetoder jag inte gillar, och så finns det forumister som gärna flamsar och förstör trådar. DET retar jag mig på, men inte trådarna i sig." Trådar som inte intresserar mig, hoppar jag bara över. Men det finns mkt kul att läsa i forumet, kan inte säga att jag endast gillar/ogillar en viss trådtyp. | |
| Minta | 2009-06-11 14:15 | |
![]() | Ja, trådarna blir vad forumisterna gör dem till. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:22 | |
![]() | *skratt* | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:31 | |
![]() | "Alla trådar med naivt filosofiska funderingar. Och det vanligt förekommande dravlet. Ett bra exempel på det senare är dagens "Vad ska du göra idag"-tråd. Så fullständigt meningslöst att man blir alldeles matt. Vid första anblick får lätt intrycket av att lejonparten av skribenterna på Betapets forum i snitt är 12-15 år gamla. När man inser att medelåldern är betydligt högre, är det lätt hänt att man tappar tron på mänskligheten." Kunde inte sagt det bättre själv, vakum. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:35 | |
![]() | Alla tror de är bättre än alla andra. Just därför kommer detta ältas i evigheter. | |
| Minta | 2009-06-11 14:36 | |
![]() | Vad grundar du det på? | |
| Skugga | 2009-06-11 14:36 | |
![]() | Men kära hjärtanes, låt andra människor göra och vara som de vill, det är i mitt tycke kolossalt onödigt, och dessutom slöseri med energi, att reta ihjäl sig på andra människor. Tycker man att större delen av människorna på Beta är flamsiga, jamen _bry er inte om dem då_? Att reta sig på folk säger mer om en själv än om de man retar sig på... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:43 | |
![]() | min åsikt är min, och lekkamrat skugga måste inse vad tråden handlar om. Hur "tråkigt" än ämnet må vara för alla människor som lever och definerar sin identitet här. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 14:45 | |
![]() | Skugga: Det är väl skoj att reta iaf. Antalet grå hår du orsakar på dina medmänniskor är status | |