Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 924 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wildman | 2009-06-11 12:02 | |
![]() | Snyggt. Bara snyggt. Kör på tycker jag! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:02 | |
![]() | Skugga: Men du struntar väl ändå i vad man skriver här? Vågar man inte använda pumps för att en på beta sagt att de inte gillar det är det ju något allvarligt fel. Skicka bild på dig nu i BARA pumpsen. | |
| Skugga | 2009-06-11 12:02 | |
![]() | Ja, Dyslekso, det finns de som säger till mig: "Du borde inte ha högklackat, som är så lång ändå". Det skiter jag högaktningsfullt i, de som stör sig på min längd är som sagt små till mer än kroppsväxt. | |
| Singlan_ | 2009-06-11 12:04 | |
![]() | Skuggan så sant :) Lite tröttsamt att vissa personer alltid går in och förstör trådar, har man inget vettigt att tillföra tråden bör man låta bli.. | |
| Skugga | 2009-06-11 12:04 | |
![]() | Hehe Trash, klart jag bryr mig om vad du säger! <3 *klär av mig och tar fram kameran* Synd att det är svinkallt i min lägenhet... :S Kommer du och tar hand om mig om jag får lunginflammation? | |
| Skugga | 2009-06-11 12:04 | |
![]() | Jag menade att det var Trash som var trevlig. *förtydligar* | |
| Singlan_ | 2009-06-11 12:05 | |
![]() | Apbur Jag tror jag behåller dom =) Men tack för dina åsikter.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:05 | |
![]() | Singlan: Skärp till dig nu redigt. Skugga: oh ja. Bilden är *host* bara för att bilda ny åsikt ;) | |
| Singlan_ | 2009-06-11 12:08 | |
![]() | Blev rörigt de här. *Drar på mina 8 centimetare och drar ner på stan* | |
| ANDERStG | 2009-06-11 12:09 | |
![]() | "skit snygga ben." Även om du lät bli att särskriva... vackra som meterlånga bajskorvar? | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:16 | |
![]() | haha vill gärna se bild och ta på dig vad du trivs i | |
| ANDERStG | 2009-06-11 12:23 | |
![]() | Och på TS fråga: Ingen fara, om du har en enkel frisyr kan vi långa människor fortfarande se horisonten ovanför. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:37 | |
![]() | Beror väl på vad du ska göra och hur du vill bli uppfattad. Som apbur är inne på har kroppsbyggnad givetvis stor betydelse för hur man uppfattas. Själv har jag redan långa ben och kort överkropp så jag undviker riktigt höga klackar om jag inte ska vara i ett sammanhang där det är okej att se oproportionerlig ut. En gång hade jag platå och hälsade på min mamma. Hon sade åt mig att gå hem och byta för att mitt huvud såg så litet ut. Har du litet huvud så fluffa upp frisyren. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:43 | |
![]() | Det är en överhängande risk att man uppfattas som en ärthjärna på styltor, en transvestit eller något annat om man bär klack som är uppåt 10 cm. Man får vara beredd att ta andras kommentarer och inte låta det förstöra upplevelsen av att ha horat upp sig ;) | |
| Mixiplus | 2009-06-11 12:44 | |
![]() | Vill bara berätta att min samba är 188 i strumplästen och har stort burrigt rött hår. Hon syns. Hon har fler par skor med typ 5-10 cm hög klack och går vackert i dem. Det faktum att hon är stolt över sin längd gör sitt till. | |
| apbur | 2009-06-11 13:11 | |
![]() | Jag var på jubileum igår där alla var finklädda. Runda normallånga personer kan givetvis bära högklackat, det förbättrar bara. Det var dock en kvinna som fick mig att känna mig lite illa till mods, jag funderade på vad det kunde vara. Kom senare på att hon var alldeles för lång och kraftigt byggd för att tjäna på att ha högklackat, man uppfattade henne som en transvestit. Jag tror det är bra att inte stöta sig med folk i onödan genom att exempelvis förvilla angående sin könstillhörighet. Man kan hävda att folk inte ska ha fördomar men vissa saker reagerar man instinktivt negativt på, som någon man inte kan könsbestämma eller som på annat vis inte har en harmonisk kroppsbyggnad. Verkar olämpligt att bära en hög hatt om man redan lider av vattenskalle. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 13:19 | |
![]() | För långsmal och klackar eller för smala höfter och för breda axlar kan också få en att se transig ut. Ett androgynt utseende är dock inte att förakta. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-11 13:21 | |
![]() | Vill man gå på krogen där de flesta är heta på rödbetan är det bara ett plus att låta folk spekulera i ens könstillhörighet. | |
| apbur | 2009-06-11 13:30 | |
![]() | Hmm, när ska de få reda på vad man har för kromosomer då? Verkar vara risktagare som raggar på obestämda personer. Ungefär som att stöta på den som sitter bredvid på avdelningen för veneriska sjukdomar. | |
| ANDERStG | 2009-06-11 13:32 | |
![]() | apbur: Du borde hålla etikettkurser. Har du ridit dig till bätte hållning på sistone? :) | |