Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 20 018 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:30 | |
![]() | Vill inte ta den risken. Är inte lika tuff som alla gangstaz här. | |
| Nattkrawkan - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:34 | |
![]() | Du får ju vad du vill ändå, så het som du är. Vi andra får kompensera våra yttre med gangztahskillz. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:34 | |
![]() | Om nån ens kom på tanken att nominera miig. SÅ GLÖM DET11 | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:35 | |
![]() | nominera till vadå? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:37 | |
![]() | TILL BOTTENSKRAPET PÅ BETA,gissar jag. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:38 | |
![]() | var det det den här tråden handlade om alltså? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:39 | |
![]() | Jag kollade inte rubriken,nej. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-06-13 01:41 | |
![]() | Äh, nu hänger jag inte med mer så jag går och lägger mig. Och för att inte vara helt ot kan jag ju säga att även jag ogillar otrevliga spelare. | |
| MatsJoel | 2009-06-13 02:01 | |
![]() | Jag tycker otrevliga spelare är underskattade. Och det förvånar mig fortfarande att folk kan tycka att ett uteblivet t/tfm/hej spelar nån större roll. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-13 02:45 | |
![]() | De jag spelat mot på senare tid har varit så oerhört snabba att skriva "tt" eller "tfgm" och sen koppla från sig från spelet, man hinner skriva t... och så försvinner de. | |
| Kadgar | 2009-06-13 03:09 | |
![]() | blame canada.... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-06-13 10:28 | |
![]() | Jag tycker att de som skriver tfgm, tfm, tt eller bara t lika gärna kan låta bli. Inte för att jag uppfattar dem som otrevliga, men för att det är slappt, opersonligt och oengagerat. Tack. | |
| nettan23 | 2009-06-13 10:32 | |
![]() | Jag e dålig förlorare så jag kopplar bara ur, spela roll! Däremot har jag råkat ut för massa psykon här, folk som tog reda på saker om mig, andra som kallat en för tönt och h_ra bara för man nekar dom. DET e helt sjukt och fel och otrevligt, inte om man skippar att skriva tfm | |
| Pillemarisk | 2009-06-13 10:33 | |
![]() | katalias----oki...men de är ju ändå inte otrevliga..eller?? chatta kan man ju sen göra här-- | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-13 10:37 | |
![]() | Jag skulle gärna vilja höra vad Bitley och Katalias förväntar sig av en motspelare också. I tävlingar irl, som kassabiträde mm hälsar man och tackar - bättre att låta bli? Vill man utveckla kontakten, diskutera eller analysera spelet finns ju mail och privatchat? | |
| apbur | 2009-06-13 10:39 | |
![]() | Jag tycker inte otrevlig och dålig förlorare är samma sak, det behöver absolut inte vara samma sak i alla fall. Att bli upprörd över att en person som förlorat drar utan att tacka tycker jag är att vara lite för lättkränkt. En spelsajt drar väl till sig folk som gärna spelar, folk som gärna vinner, folk som gärna inte förlorar och som blir förbannade vid storförluster. | |
| Pillemarisk | 2009-06-13 10:44 | |
![]() | mommesfrites--tack håller med... | |
| Pillemarisk | 2009-06-13 10:44 | |
![]() | Otrevliga är dom som orerar ut en massa skit om mig personligen bra för att man kanske har lust eller att man håller på att förlora..mm | |
| Skugga | 2009-06-13 10:45 | |
![]() | Katalias, jag skulle gärna skriva ut "Tack för matchen", och/eller "grattis!" Men skriver bara "tfgm, gg" för att de flesta är så makalöst snabba att hoppa ur spelet att jag vill hinna tacka innan de försvinner. Skriver dock alltid "Hejhej" i början. Ondgör mig inte över de som _inte_ gör det, men jag vill göra det, för jag anser det höra till vanligt hyfs. :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-13 10:47 | |
![]() | De verkligt otrevliga spelarna är de som skriver nedsättande om andra i rumschatten. Ibland kan man faktiskt missa att tacka för matchen och ska inte behöva uthängas med div invektiv. Jag håller på korrekthet och etikett på betapet men jag tjatar inte på dem som inte vill det. Jag struntar bara i dem och lägger namnet på minnet för att inte mera spela med dem. Folk som uppträder kränkande eller spelar oschysst får min anmälan till spelvärd. | |