Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 997 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kummallinen | 2009-06-17 23:14 | |
![]() | Om man tycker att sin kompis är dryg och skriver onödiga eller dryga saker i sin logg för ofta kan man ju välja att dölja just den personens logginlägg utan att sluta vara kompis med denne. | |
| dilivio | 2009-06-18 02:19 | |
![]() | Eller hur ladyzara. Tycker ni inte att det gått lite väl långt när man tar illa upp om någon tar bort en från en kompislista på en internetsida? Tyllestar, om det du märker av dom när det gäller kontakten är att de tar bort dig från facebook antar jag att ni inte umgås eller har någon telefonkontakt, så det är väl inte så mycket att bry sig om? Hade ni varit bra vänner hade ni hållit kontakten utan någon fånig community. Riktiga kompisar märker du ju vilka som är. Basera inte saker på antaganden av händelser på internet. Må väl | |
| gnill | 2009-06-18 03:44 | |
![]() | Enda skälet till att jag plockar bort folk från facebook är att de sänder mig en massa meddelanden om att jag ska gå me di olika grupper etc. Att få ett enstaka sånt meddelande som är genomtänkt är bra, men några personer genererar flera sådana meddelanden om dagen och då plockar jag bprt dem. Kan det vara nåt sånt som gjort att folk tar bort dig? | |
| Tess 08 | 2009-06-18 10:41 | |
![]() | Jag är inte ens kompis med alla jag känner på FB. Jag hittar fortfarande de jag känner, antingen flyktigt eller lite mer, men har inte addat dom för att jag anser inte att det är en tävling i vem som har flest kompisar. De flesta jag har som vänner på FB är såna jag VILL ha där eller de som skickat en vänförfrågan... alltså de jag frågat är de jag har ett utbyte av. Har tagit bort EN och det var någon jag inte öht känner som kommer från utomlandset och troligtvis addat så många som möjligt för att ha flest vänner. | |
| rufs | 2009-06-18 10:52 | |
![]() | Kompisar ändras enormt genom åren Jag har 1 barndomsvän kvar vi pratar i telefon kanske 4 ggr/år träffas 2ggr/år men varje gång e som om det var igår vi sågs eller hördes, och jag vet att hon finns där när man behöver henne=) Jag tror att man vid olika faser i livet känner sig ensam o övergiven, och att man då "fastnar" i sitt tänk..Sök dig utåt varför sitta o vänta på "gamla vänner" när det finns massor av nya=) Sen ska du nog fundera på om du inte tillbringar för mycket tid framför datorn livet finns utanför din dörr oxå.. Betapet kanske oxå tar för stor del av ditt liv =)min familj e galna på mitt betapetande =) min mor slänger på luren om hon hör att jag spelar=) | |
| remvanrijn | 2009-06-18 10:56 | |
![]() | fast å andra sidan har man vänner "endast på beta" oxå ju..! | |
| lovemercury | 2009-06-18 12:30 | |
![]() | Varför inte ha riktiga vänner som man umgås med på riktigt än att sitta å umgås på datorn. anser inte jag är nåra RIKTIGA vänner om man ändå aldrig ses | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-18 12:52 | |
![]() | Lovemercury; Där har du verkligen fel. Har många kompisar dom jag aldrig träffar regelbundet, bland annat några som flyttat väldigt långt bort! Min bästa vän bor i göteborg och vi träffas en gång per år när hon kommer "hem" till sundsvall. Det är som vi aldrig varit ifrån varandra när vi väl träffas. :) sen finns det jätte mysiga människor på betapet. Jag kallar dom mina vänner, därför att vi kan prata om roliga saker, stötta och hjälpa varandra... även om vi ej träffas irl så får man ut mkt att att prata med dom över nätet. Givetvis så betyder vännerna i mitt riktiga liv betydligt mkt mer än mina sk betavänner, men nog fan skulle jag bli ledsen om ex YKW (som jag pratar med ofta på betapet) eller nån annan som jag gillar på Betapet, skulle dö eller bli sjuk! | |
| Piaree | 2009-06-18 14:11 | |
![]() | Hur många vänner man har på Facebook har ingenting att göra med det antalet man har IRL. Det är bara en siffra. Många bra råd har getts tycker ja, så som fundera på om DU verkligen vill vara vän med DEM & att kvalitet faktiskt går före kvantitet. Nej, ge dej ut i verkligheten & träffa nya kompisar! Din stad är säkerligen full av föreningar & klubbar som bara väntar på att du ska gå med! Ju mer man har gemensamt, desto bättre är det ju. Kanske du & dina gamla kompisar inte har så mycket gemensamt längre & då är det ju kanske inte så kul att ses alla gånger... Jag vet inte hur det är där du bor, men här är folk oftast öppna för nya människor. Lycka till! | |
| Fil oso fisk - Ej medlem längre | 2009-06-18 14:14 | |
![]() | Min stad är full av föroreningar & gubbar. | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-06-18 14:31 | |
![]() | Min är full av tanter & tragik. | |
| vindsus86 | 2009-06-18 15:00 | |
![]() | varför inte testa att fråga dem varför de tar bort dig? | |