Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 995 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:20 | |
![]() | Är ganska så övertygad om att usige inte menade som du tolkade det Skrmf. Jag tror också att det kan vara ett dolt budskap till just pedofiler. I synnerhet när det gäller Thailand. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:22 | |
![]() | Beror kanske på vad det är för sajt som han varit inne på också. har lite svårt att tro att vingresor t ex skulle förespråka ett sånt hotell. och det är ju faktiskt olagligt med sånt även därnere. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:22 | |
![]() | Tycker du inte det är mer kränkande Skrmf att du ska behöva välja ett hotell som är gayvänligt? Tycker det är en självklarhet att homosexuella ska kunna välja vilket hotell de vill. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:24 | |
![]() | "Gayvänliga hotell" var på tapeten i ett reseprogram. Såg mest ut som vilken gaybar som helst. | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:25 | |
![]() | Men det här med "gayvänlighet" verkar vara praxis att skriva ut på hotell i hela världen. Så pedofilvinklingen kanske inte var helt korrekt ändå. Jag hade aldrig stött på ordet förut, men så har jag inte bott på hotell så mycket heller. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:26 | |
![]() | Känns lite frustrerande att jag ens ska behöva skriva en förklaring till det jag skrev tidigare... jag tyckte själv inte att jag har gjort någon jämförelse mellan homosexuella och pedofiler (som i sig måste vara århundradets mest tröttsamma idiot-koppling). Jag trodde verkligen det var en förskönande omskrivning för hotellets policy, inte att jämställa homosexuella med pederaster. Herregud. "Gayvänligt hotell" låter helt imbecillt i mina öron öht. Tragiskt att det ens ska behövas särskilda hotell för att två personer av samma kön ska ha en avkopplande semester. | |
| Ässät | 2009-06-21 00:29 | |
![]() | Kanske är en liten varning till folk så att dom inte får en chock när dom kommer dit, då har man en chans att välja om man fortfarande vill bo på det hotellet eller hitta nåt annat. | |
| Tess 08 | 2009-06-21 00:30 | |
![]() | Dags för en resa igen, Rob??? Låte rinte helt fel även om jag hört att du skulle tillbringa tiden framöver lite närmare hemmet, men jag kan ha fel :) Har också letat efter Uisges inlägg som jämför homosexuella och pedofiler... men ser inte den kopplingen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:31 | |
![]() | Ässet: Jag trodde du hade koll på detta. *besviken* | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:32 | |
![]() | Det om något är kränkande tycker jag. Att homosexuella ska behöva välja ett särskilt hotell för att känna sig välkomna och fria på sin semester. | |
| Ässät | 2009-06-21 00:35 | |
![]() | Jo så är det ju i våra ögon men inte i allas och för att hotellet inte ska få en massa skit och klagemål så väljer dom väl att skriva att det just är gayvänligt. Då vet ju folk det från början så blir det inget snack när dom väl kommer dit sen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:35 | |
![]() | Behöva? | |
| Ässät | 2009-06-21 00:36 | |
![]() | *klagomål | |
| Skrmf | 2009-06-21 00:36 | |
![]() | Ja, det är en tröttsam och galen koppling men den görs rätt ofta. Och det är frustrerande. Men jag tycker nog att det är skönare (ibland, och i synnerhet om jag ska på nån slags romantisk resa) att det är rätt skönt att veta att personalen inte anmäler till nån slags instans som börjar kasta tomater på en eller sätter en i nån bortglömd cell om pussar min flickvän... =) Ässät, jag hoppas VERKLIGEN att det är till för att visa att det är ett öppet hotell och inte för att andra ska varnas för pussande par. =) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:37 | |
![]() | Många som reser utomlands kanske vill bo och umgås med likasinnade? Finns ju barnvänligta hotell. Kanske borde finnas mer kategorier: tyskvänligt, idiotvänligt, singelvänligt etc etc. | |
| Skrmf | 2009-06-21 00:38 | |
![]() | kissed, jag håller med dig. Men det finns lagar i ganska många länder som gör homosexualitet olaglig. Hur kränkande de lagarna än är har jag inte mycket att sätta emot dem. | |
| Skrmf | 2009-06-21 00:39 | |
![]() | singelvänligt finns väl? =) Eller det kanske bara är singelveckor? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:39 | |
![]() | man kanske inte alltid måste läsa in betydelser i ett enkelt ord, det finns säkert homos som letar efter just såna hotell. | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:40 | |
![]() | Tess 08 2009-06-21 00:30 "Dags för en resa igen, Rob??? Låte rinte helt fel även om jag hört att du skulle tillbringa tiden framöver lite närmare hemmet, men jag kan ha fel :) " Svea Ankdamm börjar kännas lite trång igen. :-) Men jag åker inte på länge än. Måste knega ihop lite stålars först. Men det är kul att planera. :-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 00:40 | |
![]() | Haha *asg* | |