Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 008 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-21 20:02 | |
![]() | Det är lite synd om alla de som tror att allt handlar om dem. Inte för att det är ett livsavgörande beslut men skall nog sluta vara vänlig mot den sortens folk. | |
| sissla | 2009-06-21 20:04 | |
![]() | Mmmm....jag ska göra slut på en otillfredsställande bekantskap. | |
| Billy Rubin | 2009-06-21 20:28 | |
![]() | Mommes, du får gärna bli min kompis! | |
| mrperfect | 2009-06-21 20:29 | |
![]() | Synd att inte Jesus Finns, inte Gud heller för den delen :/ | |
| placerej - Ej medlem längre | 2009-06-21 20:30 | |
![]() | Perpersa är ett riktigt troll. | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-21 22:17 | |
![]() | *smyger mig in och förtydligar* Hejåhåå, det där med humor, raljeri och allvar är inte så lätt att skilja åt alla gånger... *l* Men visst blir det väl tråkigt om man behöver vara övertydlig för att inte riskera att missförstås? Och är det inte så att med övertydlighet skulle också väldigt mycket av poängen med skämten försvinna? - Jag har iaf märkt en del gånger här på tråden att jag har kunnat skratta - nästan hejdlöst - gott åt vissa inlägg, för att senare märka att det funnits dem som tagit skribenten på fullaste allvar. Ja, så olika är vi. - Jag konstaterar bara utan att lägga någon värderingen i det. Så, - visst står vi inför en mängd beslut varje dag (= ett seriöst konstaterande) - var mitt beslut idag ett av de stora, avgörande? (nej, utan lika betydelselöst som en fi....en hicka i rymden = raljeri) - nej, jag gillar inte troll, eller provokatörer. Och minst av allt sådana som bara provocerar för provocerandets skull (= på fullaste allvar). - satt jag i parken idag och matade duvor, eller gör jag det någonsin? (nej, det var ett skämt. Kvalificerar ännu inte åldermässigt i det gänget) Puss och kram! :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-22 00:39 | |
![]() | Vilken tur att du är bäst! | |
| sjöbris - Ej medlem längre | 2009-06-22 00:42 | |
![]() | Ååå tack! ;D Det är säkert du med. *nickar bekräftande* ;)) | |