Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tedacious | 2009-06-21 23:10 | |
![]() | Mr Sun Green Ingen fara! skulle kunna välja någon låt från de flesta artister, men avstår från det och tar bara från de jag aktivt lyssnat/ar på, eller andra som jag tycker mycket om. Tille en början vill jag lägga till följande 7 band: Bruset: - 90% - (jag hatar) Sigmund Freud - Rik och Lycklig Traste Lindéns Kvintett: - Lycklig man - Svenska Flaggans dag Traste & Superstararna: - Död Fisk - Nyrik - Pengar GLO: - Diskoäckel - Pin-up Garbochock: - Streberbarn - Malmö City Incest Brothers: - Oskyldig - Nästa trend - Köpt Identitet Sagor & Swing: - Alla sagor har ett slut - Apollos Aftonsång Och här kommer mina låtval till de band som finns på listan redan: Allan Edwall (båda från Rasmus på luffen): - Trogen vän - Luffarvisan Bob Hund: - Tralala lilla molntuss - Bob hunds 115: E Dröm - Jag rear ut min själ Candlemass: - Bewitched Cornelis Vreeswijk: - Saskia - Personliga Person - Jag är fri, jag har sonat (cover på evert taubes visa) Dag Vag: - Samma sak - Popitop De Lyckliga Kompisarna: - Hockeyfrilla (alt. Ishockeyfrisyr) Docent Död (eller Docenterna): - Solglasögon - Benzin i blodet Eagle Eye Cherry: - Save tonight Ebba Grön: - Flyktsoda - Hat & Blod - We're Only in it for the Drugs Europe: - Final Countdown - Rock the Night Fred Åkerström: - Jag ger dig min morgon Grisen Skriker: - Sextiofem - 1000 punks - Vår tids folkmusik Håkan Hellström: - Kom igen lena - Hurricane Gilbert - En Midsommarnattsdröm Hansson & Karlsson: - Triplets - Richard Lionheart Hellacopters: - No song unheard Hoola Bandoola band: - Vem kan man lita på Imperiet: - Var e vargen - Vad pojkar vill ha Kent: - Kräm - Utan dina andetag - Stanna hos mig Kenta: - Just idag är jag stark - Utan att fråga KSMB: - Blickar av stål - Atomreggae - Polsk Zchlager Lädernunnan: - Ensam i natt Magnus uggla: - Kung i baren Moneybrother: - They're building walls around us - It ain't gonna work Nationalteatern: - Rövarkungens Ö - Kolla Kolla - Sent en Lördagskväll Owe Thörnqvist: - Dagny - Varmkorvboogie Peps Persson: - Oboy - Högstandard Pugh Rogefeldt: - Jag är en liten gosse - Surabaya Jhonny - Aftonfalken | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-06-21 23:53 | |
![]() | Vad gör man annars en söndagkväll..? :) Abba – Summer Night City, Voulez-Vous, Gimme Gimme Gimme Ace Of Base – All That She Wants, Beautiful Life Adolphson & Falk – Blinkar Blå, Mer Jul, Stockholmsserenad Amon Amarth – Twilight of the Thunder God, Victorious March Björn Afzelius – Señor Martinez Mondragons bekännelse, Sång till Friheten, Kungens man Bo Kaspers Orkester – En man du tyckte om, En dag att bli kär på, Innan allt försvinner BWO – Sunshine in the rain Christian Walz - Wonderchild Cornelis Wreeswijk – Turistens klagan, Hönan Agda, Brev från kolonien Dag Vag – Musik, Popitop Dan Hylander – Skuggor i skymningen Dark Tranquillity – Haven, Broken Di Leva – Miraklet, Vi har bara varandra, Själens krigare Eagle Eye Cherry – Save tonight, Burning up Ebba Grön – 800 grader, Ung och sänkt, Slicka uppåt sparka nedåt Eldkvarn – Kärlekens tunga, Konfettiregn, M/S Alkohol Europé – The Final countdown, Open your heart, Last look at Eden Frida Hyvönen – Enemy Within Gyllene Tider – Billy, När vi två blir en, Kung av sand Håkan Hellström – Tro och tvivel, Jag hatar att jag älskar dig…, Konfettiregn (m Eldkvarn) Hammerfall – Hallowed be my name, My Sharona Hansson De Wolfe United – Som att gunga sin själ i en hammock, Var kommer barnen in, Existens Maximum Imperiet – Märk hur vår skugga, Du ska va president, Surabaya Johnny Infinite Mass – The thief Inflames – The mirrors truth Jan Johansson – Visa från Utanmyra Jennifer Brown – Tuesday Afternoon, Find me an angel, Weak Jerry Williams – I can jive, Working class heroe Kent – Utan dina andetag, FF, Gravitation Kenta – Utan att fråga, Just idag är jag stark, Morgon Kjell Höglund – Getsemane, Genesarets sjö, Brustna vingars boulevard Kleerup – Longing for lullabies (ft Titiyo) KSMB – En slemmig torsk, Förortsbarn, Abab Lars Winnerbäck – Elegi, Ingen soldat, Brustna hjärtans höst, En av alla dom Lasse Tennander – Rötter, Nu blåser vi ut ljusen, Någorlunda mogna män Lisa Miskovsky - Mary LoopTroop (Rockers) – The building Lustans Lakejer – Läppar tiger ögon talar, Diamanter Magnus Uggla – Trubaduren, Centrumhets, Astrologen Mando Diao – The Band Marie Fredriksson – Tro, Sparvöga, Ännu doftar kärlek Meja – All ’bout the money Melody Club – Fever Fever Micke Wiehe – Flickan och kråkan Millas Mirakel – Rytmen av ett regn Miss Li – High on you, I’m sorry he’s mine, Om du lämnade mig nu (m LW) Moneybrother – Born under a bad sign, Dom vet ingenting om oss, (Never ever) I’ve been kissed Nationalteatern – Kolla kolla, Livet är en fest, Speedy Gonzales Niklas Strömstedt – Förlorad igen, Sista morgonen, Om Nina Kinert – Through your eyes Noice – Romans för timmen, Vi rymmer bara du och jag, Ut i natten, Bedårande barn av sin tid Ola Magnell – Kliff (Cliff?), Trasten, Änglar finns Olle Adolphsson – Trubbel, Det gåtfulla folket, Nu har jag fått den jag vill ha Olle Ljungström – Tusen indianer (m Fronda) Opeth – Ghost of perdition Owe Thörnqvist – Rumba i engelska parken, Dagny, Varmkorv boogie Patrik Isaksson – Du får göra som du vill Peps Persson – Hög standard, Oh Boy, För livet Per Gessle – Viskar, Inte tillsammans inte isär, Väntat så länge Perssons Pack Petter – Det går bra nu Pugh Rogefeldt – Stockholm, Dinga linga Lena, Bolla och rulla Reeperbahn – Tysta starka män Sahara Hotnights – Cheek to cheek Säkert! – Vi kommer att dö samtidigt Sophie Zelmani – So Long, Black Day, Stand by Staffan Hellstrand – Lilla fågel blå Stefan Andersson – Catch the moon Stefan Sundström – Har någon sett Sabina?, Någon har slagit upp ett hål Ted Gärdestad – För kärlekens skull, Himlen är oskyldigt blå, Angela Teddybears – Hey boy, Cobrastyle, Yours to keep (ft Neneh Cherry) Thåström – Karenina, Fanfanfan, När muren föll The (International) Noise Conspiracy The Ark – Clamour for glamour, Calleth you cometh I, One of us is gonna die young The Cardigans – My favourite game, You’re the storm The Mo – Nostalgica Locomotive Thomas Andersson Wij – Ett helvete i taget Thore Skogman – Bergsprängartango, Storfiskarvalsen, Fröken Fräken Timbuktu - The botten is nådd, Karmakontot, Alla vill till himlen... Timo Räisänen – Sweet Marie Titiyo – Come Along, Longing for lullabies (m Kleerup) Tomas Ledin – Sensuella Isabella, Knivhuggarrock, Sommaren är kort Torsson – Klippans Centru, Det spelades bättre boll, Vilket Hus Torsten Flinck – Här och nu, Elsinore, Rövarkungens ö Ulf Dageby – Eldorado, Du och jag Ulf Lundell – Hitza Hitz, Oh la la jag vill ha dig, En kvinna som hon X Models – Två av oss Några fler; 7 års olycka – Ur en hemlös synvinkel, Olyckligt kär Anton & Affe – 26e december Aston Reymers Rivaler – Stockholms ström E-type – Life, True believer, The Tide Fronda – Rullar fram, Nu kommer det tomtar, Mr Brilliant Sabaton - Primo Victoria, Attero Dominatus, Ghost Division Soilwork – The Bringer, Distortion Sleep, Breeding Thorns Takida – Reason to cry, Curly Sue, Losing Uno Svenningson - Under ytan | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-06-21 23:56 | |
![]() | Dagens rekommendation, so lovely! Kenta - Morgon open.spotify.com/tra...f5 IQ2wC5fQ | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-22 00:19 | |
![]() | Magnus Uggla: Kung För En Dag (Kung I Baren) Hallå Varning På Stan | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-22 00:36 | |
![]() | Tilllagda artister och grupper: 7 års olycka Anton & Affe Aston Reymers Rivaler Bruset Doris Svensson E-type Fronda Garbochock GLO Incest Brothers Sabaton Sagor & Swing Soilwork Takida Traste & Superstararna Traste Lindéns Kvintett Uno Svenningson | |
| Jarnis86 | 2009-06-22 01:02 | |
![]() | Sofia Karlsson ska med också! | |
| MatsJoel | 2009-06-22 02:48 | |
![]() | A Camp - Leftovers och Algebra Bo Kaspers Orkester - Bara tre är lite svårt. Det finns flera riktigt bra låtar på de fyra första plattorna, jag säger: Ett & Noll, Jorden Snurrar och sen kommer en hel drös på delad tredje. Bob Hund - Bästa låtarna: Tillbaks på ruta ett, Det är nu det börjar, och Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag. (Köp EPn Ett fall & en lösning, samt Albumet Jag rear ut min själ: Allt ska bort!) Caesar's - Jerk it out, Cracking up, och From the bughouse Christian Walz - Records & Amore, Dancin To, och One Time (samtliga från hans första skiva) Cirkus Miramar - 14cc Kemiskt Dimbodius - Love like this och Struck by the sadness of love från EPn Not Love. Fullängdaren While We Fall är också bra men har inget klockrent spår som sticker ut. Eggstone - Happiest Fool och Water Gloria - A bit personal, The Boater, och Oblivion Bay Jose Gonzales - Hand on your heart Kent - Ta nästan hela Hagnesta Hill (stryk de tre första spåren), lägg till Kräm, Gravitation, 747 samt Önskar att någon och Utan dina Andetag så har du en jävligt stark "best of Kent"-platta. Lars Winnerbäck - Varning för ras, och Fru Hjärter Dam Mando Diao - Sheepdog, Mr Moon, och Lauren's Cathedral Marit Bergman - From Now On och Sweatbead Popsicle - Not Forever, The Price we pay Rebecka Törnqvist - Svårt att välja, har fyra av hennes åtta album, och de är solida allihop. Jag säger I couldn't love you anymore & Till och med en kung (Den svenska skivan hör inte till de bättre dock.) Sahara Hotnights - I know exactly what to do, With or without control, samt A Perfect Mess. Soundtrack Of Our Lives - Black Star, All for Sale, och Love Song 3105. (Jag måste få smyga in From Gravity to Gold också. Extended revelation är en grymt underskattad platta.) Thåström - Fanfanfan The Ark - Laurel Wreath och This Sad Bouquet The Mopeds - Life's too short to hurry, The right to be unfunky, och Everdoubt The Tough Alliance - First Class Riot, och Koka Kola Veins Tiger Lou - You can't say no to me, All in good time, och Warmth Inte på listan: Kristian Anttila - Låtarna Paul Weller och Självmordblond Nu är det läggdags, fler tips kan tänkas komma imorgon. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-22 14:53 | |
![]() | Freestyle: Vill Ha Dig | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-22 18:53 | |
![]() | Lägesrapport: FÅTT RÖSTER: 7 års olycka * Ur en hemlös synvinkel * Olyckligt kär A Camp - * Leftovers * Algebra Abba * Summer Night City, Voulez-Vous, Gimme Gimme Gimme * S.O.S. * Eagle * Waterloo Ace Of Base * All That She Wants * Beautiful Life Adolphson & Falk * Blinkar Blå * Mer Jul * Stockholmsserenad Allan Edwall * Trogen vän * Luffarvisan Amon Amarth – Twilight of the Thunder God, Victorious March Anders F Henne Våldsamt Anders F Rönnblom: * Det Är Inte Snön Som Faller * Europa Brinner * Jag Kysste Anton & Affe – 26e december Aston Reymers Rivaler – Stockholms ström Björn Afzelius – Señor Martinez Mondragons bekännelse, Sång till Björn Afz Friheten, Kungens man Bo Kaspers Orkester – En man du tyckte om, En dag att bli kär på, Bo Kaspers Innan allt försvinner Bo Kaspers Orkester - Ett & Noll, Jorden Snurrar Bob Hund * Tillbaks på ruta ett * Det är nu det börjar * Det skulle vara Bob Hund lätt för mig att säga Bob Hund att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag. Bob Hund: * Tralala lilla molntuss * Bob hunds 115: E Dröm *Jag rear ut min själ Bob Hund: * Våffeljärnet * Istället För Musik: Förvirring * Upp, Upp, Upp, Ner Bruset: * 90% * (jag hatar) Sigmund Freud * Rik och Lycklig BWO – Sunshine in the rain Caesar's - Jerk it out, Cracking up, och From the bughouse Candlemass: * Bewitched Carl-Einar Häckner * Foppa, Foppa * Tumnagelvärld * Fritidsledare Christian Walz - Records & Amore * Dancin To * One Time Christian Walz - Wonderchild Cirkus Miramar - 14cc Kemiskt Cornelis Wreeswijk – Turistens klagan, Hönan Agda, Brev från kolonien Cornelis Vreeswijk: * Saskia * Personliga Person * Jag är fri, jag har sonat (cover evert taubes visa) Dag Vag –* Musik, * Popitop (2) * Samma sak Dan Hylander – Skuggor i skymningen Dark Tranquillity – Haven, Broken De Lyckliga Kompisarna: * Hockeyfrilla Di Leva – Miraklet, Vi har bara varandra, Själens krigare Dimbodius - Love like this * Struck by the sadness of love Docent Död (eller Docenterna): * Solglasögon * Benzin i blodet Doris Svensson * - sett vårar (What a lovely way) * Flowers in the morning Doris Svensson * Did you give the world some love today baby * Du som bara har – Eagle Eye Cherry * Save tonight (2) * Burning up Ebba Grön * 800 grader * Ung och sänkt * Slicka uppåt sparka nedåt Ebba Grön: * Flyktsoda * Hat & Blod * We're Only in it for the Drugs Eggstone * Happiest Fool * Water Eldkvarn * Kärlekens tunga, Konfettiregn, M/S Alkohol E-type – Life, True believer, The Tide Europé – The Final countdown (2), Open your heart, Last look at Eden * Rock the Night Fred Åkerström: * Jag ger dig min morgon Freestyle: Vill Ha Dig Frida Hyvönen – Enemy Within Fronda – Rullar fram, Nu kommer det tomtar, Mr Brilliant Garbochock: * Streberbarn * Malmö City GLO: * Diskoäckel * Pin-up Gloria - A bit personal, The Boater, och Oblivion Bay Grisen Skriker: * Sextiofem * 1000 punks * Vår tids folkmusik Gyllene Tider – Billy, När vi två blir en, Kung av sand Hammerfall – Hallowed be my name, My Sharona Hansson & Karlsson: * Triplets * Richard Lionheart Hansson De Wolfe United – Som att gunga sin själ i en hammock, Var Hansson kommer barnen in, Hansson de Wolfe United * Existens Maximum Hellacopters: * No song unheard Hoola Bandoola band: * Vem kan man lita på Håkan Hellström – Tro och tvivel * Jag hatar att jag älskar dig…* Konfettiregn (m Eldkvarn) Håkan Hellström: * Kom igen lena * Hurricane Gilbert * En Midsommar-nattsdröm Imperiet *Märk hur vår skugga, Du ska va president, Surabaya Johnny Imperiet * Saker Som Hon Gör * Ballad Om En Amerikansk Officer * I Hennes Sovrum Imperiet * Var e vargen * Vad pojkar vill ha Incest Brothers: * Oskyldig * Nästa trend * Köpt Identitet Infinite Mass – The thief Inflames – The mirrors truth Jakob Hellman: * Hon Har Ett Sätt Jan Johansson – Visa från Utanmyra Jennifer Brown – Tuesday Afternoon, Find me an angel, Weak Jerry Williams – I can jive, Working class heroe Jose Gonzales - Hand on your heart Kent – Utan dina andetag, FF, Gravitation (2) Kent * 747 (2) * Mannen i den vita hatten (16 år senare) * Chans * Stanna hos mig Kent * Kräm (2) * Önskar att någon * Utan * Utan dina andetag Kenta * Utan att fråga (2), Just idag är jag stark (3), Morgon (2) Kjell Höglund * Getsemane * Genesarets sjö * Brustna vingars boulevard Kleerup – Longing for lullabies (ft Titiyo) Kleerup * feat. Lykke Li - Until we Bleed Kleerup * feat. Marit Bergman - 3 AM Kleerup * feat. Robyn With every Heartbeat Knutna Nävar: * Lär av historien * Strejken på Arendal * I alla länder Komeda: * A Simple Formality * Feeling Fine * It's Alright, Baby Kristian Anttila - * Paul Weller * Självmordblond KSMB – En slemmig torsk, Förortsbarn, Abab * Blickar av stål * Atomreggae * Polsk Zchlager Lars Demian * Fyllot & Miss World * Alkohol * På Den Andra Sidan Lars Winnerbäck - Varning för ras, och Fru Hjärter Dam Lars Winnerbäck * Elegi * Ingen soldat * Brustna hjärtans höst * En av Lars W alla dom Lasse Tennander – Rötter,Nu blåser vi ut ljusen,Någorlunda mogna män Lisa Miskovsky - Mary LoopTroop (Rockers) – The building Lustans Lakejer – Läppar tiger ögon talar, Diamanter Lädernunnan: * Ensam i natt Magnus Uggla * Trubaduren * Centrumhets * Astrologen * Kung För En Dag (Kung I Baren) (2) * Magnus Uggla * Hallå * Varning På Stan Mando Diao * Sheepdog * Mr Moon * Lauren's Cathedral * The Band Marie Fredriksson – Tro, Sparvöga, Ännu doftar kärlek Marit Bergman - * From Now On * Sweatbead Meja – All ’bout the money Melody Club – Fever Fever Micke Wiehe – Flickan och kråkan Millas Mirakel – Rytmen av ett regn Miss Li – High on you, I’m sorry he’s mine, Om du lämnade mig nu Moneybrother – Born under a bad sign, Dom vet ingenting om oss, Moneybrother (Never ever) I’ve been kissed Moneybrother: * They're building walls around us * It ain't gonna work Nationalteatern * Kolla kolla (2) * Livet är en fest * Speedy Gonzales Nationalteatern: * Rövarkungens Ö * Sent en Lördagskväll Niklas Strömstedt – Förlorad igen, Sista morgonen, Om Nina Kinert – Through your eyes Noice – Romans för timmen, Vi rymmer bara du och jag, Ut i natten, Noice Bedårande barn av sin tid Ola Magnell – Kliff, Trasten, Änglar finns Ola Magnell * På Älvors Vis * Trasten * Malvina Utan Mörker Olle Adolphsson * Trubbel * Det gåtfulla folket * Nu har jag fått den jag vill ha Olle Ljungström – Tusen indianer Opeth – Ghost of perdition Owe Thörnqvist – Rumba i engelska parken, Dagny, Varmkorv boogie * Dagny * Varmkorvboogie Patrik Isaksson – Du får göra som du vill Peps Persson * Hög standard * Oh Boy (2) * För livet * Högstandard Per Gessle – Viskar, Inte tillsammans inte isär, Väntat så länge Perssons Pack: * Tusen Dagar Härifrån Petter – Det går bra nu Popsicle - Not Forever, The Price we pay Pugh Pugh Rogefeldt * Stockholm * Dinga linga Lena * Bolla och rulla Pugh Rogefeldt: * Jag är en liten gosse * Surabaya Jhonny * Aftonfalken Rebecka Törnqvist *I couldn't love you anymore * Till och med en kung Reeperbahn – Tysta starka män Sabaton - Primo Victoria, Attero Dominatus, Ghost Division Sagor & Swing: *Alla sagor har ett slut * Apollos Aftonsång Sahara Hotnights * A Perfect Mess. * Cheek to cheek Sahara Hotnights - I know exactly what to do, With or without control, Sofia Karlsson Soilwork – The Bringer, Distortion Sleep, Breeding Thorns Sophie Zelmani – So Long, Black Day, Stand by Soundtrack - Gravity Of GoldThåström - Fanfanfan Soundtrack Of Our Lives - Black Star, All for Sale, och Love Song 3105. Staffan Hellstrand – Lilla fågel blå Stefan Andersson – Catch the moon Stefan Sundström – Har någon sett Sabina?,Någon har slagit upp ett hål Säkert! – Vi kommer att dö samtidigt Takida – Reason to cry, Curly Sue, Losing Ted Gärdestad – För kärlekens skull, Himlen är oskyldigt blå, Angela Teddybears – Hey boy, Cobrastyle, Yours to keep (ft Neneh Cherry) The (International) Noise Conspiracy The Ark – Clamour for glamour, Calleth you cometh I, One of us is The Ark - Laurel Wreath * This Sad Bouquet * gonna die young The Cardigans * My favourite game * You’re the storm (2) The Cardigans * Communication * Couldn't care Less The Mo – Nostalgica Locomotive The Mopeds - Life's too short to hurry, The right to be unfunky * Everdoubt The Tough Alliance - First Class Riot * Koka Kola Veins Thomas Andersson Wij – Ett helvete i taget Thore Skogman – Bergsprängartango, Storfiskarvalsen, Fröken Fräken Thorsten Flinck * Balladen Om K * Här Och Nu * Söndag Kväll * Bibelord I Hyresrum Thåström – Karenina, Fanfanfan, När muren föll Tiger Lou - You can't say no to me, All in good time, och Warmth Timbuktu - The botten is nådd, Karmakontot, Alla vill till himlen... Timo Räisänen – Sweet Marie Titiyo – Come Along, Longing for lullabies (m Kleerup) Tomas Ledin – Sensuella Isabella, Knivhuggarrock, Sommaren är kort Torsson – Klippans Centrum, Det spelades bättre boll, Vilket Hus Torsten Flinck – Här och nu, Elsinore, Rövarkungens ö Traste & Superstararna: * Död Fisk * Nyrik * Pengar Traste Lindéns Kvintett: * Lycklig man * Svenska Flaggans dag Ulf Dageby – Eldorado, Du och jag Ulf Lundell – Hitza Hitz, Oh la la jag vill ha dig, En kvinna som hon Uno Svenningson - Under ytan X Models – Två av oss HAR EJ FÅTT RÖSTER ÄN: 59 Times The Pain Aeon Alice In Videoland Anders Glenmark Anna Järvinen Anna Själv Tredje Anna Ternheim Anne-Lie Rydé Arbete och Fritid Arvingarna Asta Kask Asta Kask Atomic Swing Birgit Nilsson Björn J:son Lindh Bloodbath Bo Hansson Boppers Broder Daniel Burst Cajsa Stina Åkerström Charta 77 Code 64 Coldworker Contact Crowpath Daniel Lemma David Urwitz Dia Psalma Dilba Disfear Diskonto Doktor Kosmos Doris Dr Alban Dungen El Perro del Mar Entombed Eric Gadd Erik Norlander Esbjörn Svenssons Trio Euskefeurat Eva Dahlgren Fireside Florence Valentin Fläsket Brinner Fläskkvartetten, The Fleshquartet Franke Fred Johanson Freddie Wadling George Wadenius God Among Insects Grand Magus Heavy Load Hello Saferide Hep Stars Hives Hugo Alfvén I'm From Barcelona Irma Isildurs Bane Janne Schaffer Jenny Almsenius Jenny Lind Jenny Wilson Jens Lekman Johan Johansson John Holm Jumper Just D Kajsa Grytt Kal P. Dal Kalle Baah Katatonia Kayo Kebnekajse Keffat Liv Laleh Landberk Latin Kings Leathernun Leila K Lisa Ekdahl Lisa Nilsson Little Gerhard Lolita Pop Louise Hoffsten Marie Bergman Mats Ronander Mattias Alkberg Mauro Scocco Meshuggah Mikael Rickfors Millencolin Mimikry Monica Törnell Monika Zetterlund Mustasch Naglfar No Fun At All Nomads Nordman November Olle Nyman Orup Papa Dee Pello Revolvers Peter LeMarc Peter, Björn & John Ragnarök Ratata Refused Rob 'N' Raz Robyn Rolf Wikström Saft Salem Al Fakir Samla Mammas Manna Sator Silverbullit Sista Mannen På Jorden Slagsmålsklubben Sofia Karlsson Sofia Karlsson Soilwork Soilwork – The Bringer, Distortion Sleep, Breeding Thorns Sonja Hedenbratt Sophie Zelmani Sophie Zelmani – So Long, Black Day, Stand by Soundtrack - Gravity Of GoldThåström - Fanfanfan Soundtrack Of Our Lives Soundtrack Of Our Lives - Black Star, All for Sale, och Love Song 3105. Spotnicks Staffan Hellstrand Staffan Hellstrand – Lilla fågel blå Stakka Bo Stefan Andersson Stefan Andersson – Catch the moon Stefan Sundström Stefan Sundström – Har någon sett Sabina?,Någon har slagit upp ett hål Stephen Simmonds Stina Nordenstam Stonecake Strebers Strindbergs Sven-Ingvars Tages Taken By Trees Tant Strul The Bear Quartet The Creeps The Embassy The Field The Flower Kings The Haunted The Knife The Legends The Nomads The Plan The Radio Dept The Wannadies Thomas DiLeva Those Dancing Days Tildus Tomas Andersson Wij Tommy Nilsson Totta Näslund Tribute Träd Gräs och Stenar Ubangi Ulf Wakenius Ulla Billquist Wannadies Vapnet Weeping Willows Veronica Maggio Whale Wilmer X Zarah Leander Älgarnas Trädgård Änglagård | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-22 22:21 | |
![]() | Mattias Alkberg * Stockholm The Embassy * The Great Indoor People * It Pays To Belong Mikael Rickfors * Vingar John Holm * Den Öde Stranden * Ett Enskilt Rum På Sabbatsberg Peter, Björn And John * Young Folks (Wizard's Sleeve remix) Popsicle * Hey Princess Contact * Hom Kom Över Mon Fixar listfelen (S) senare! | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-23 15:49 | |
![]() | Atomic Swing * In The Dust * Gone In The Smoke * Suburban Wing Torsson * Klippan Centrum * Radiosignalisten * Det Spelades Bättre Boll | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-23 16:09 | |
![]() | Ulf Neidemar - Häng Me' På Party | |
| Tedacious | 2009-06-23 17:07 | |
![]() | Leathernun: - Ensam Inatt | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-23 22:12 | |
![]() | Loke Martinzon | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-23 23:42 | |
![]() | Concretes Sally Shapiro Action Biker Raymond & Maria Miss Universum | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-23 23:45 | |
![]() | C.W-En gaffel kort Dorsin var bra igen. På Allsången på Skansen. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-24 14:06 | |
![]() | Gessle/Eriksson/Strömsted t * När Vi Gräver Guld i USA Ulf Lundell * När Jag Går På Promenaden * Öppna Landskap | |
| Jarnis86 | 2009-06-24 16:03 | |
![]() | anneli= En gaffel kort är ju Dorsins låt... | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-24 16:22 | |
![]() | Robert Broberg Björn Skifs Magnum Bonum Secret Service | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-06-24 16:23 | |
![]() | Jarnis och Anneli. Är okunnig om vem CV kan vara. | |