Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 008 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| YamahaJet | 2009-06-22 22:23 | |
![]() | Det roliga är ju hur ni svennar, i internationella tävlingssammanhang, alltid tror att ni kommer vinna allt. Inför varje fotbollsturnering ställer ni stora förhoppningar om ert lag, men kommer alltid sist. Inför varje Eurovision-tävling är ni helt övertygade om att ni har det bästa bidraget, men hamnar alltid i botten...tror att svenska löner och välfärd är i världstoppen, men ligger i botten av västländerna. Och så vidare. Nu tror också alla att Sverige vinner baserat på ingenting i princip. Oavsett utgång är Serbien internationellt sett segraren i alla sammanhang. Trots landets ringa storlek och befolkningsmängd produceras atleter i världsklass inom alla sportgrenar. Dessutom är vi enligt ny statistik världens längsta folk (übermensch), och därtill vackrast - gäller både män och kvinnor. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-23 00:12 | |
![]() | bugar mig inför övermänniskan. men kom ihåg vad Bamse sa: när man är stark måste man vara snäll också... | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-06-23 00:16 | |
![]() | inte jag, utan seriefiguren | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-23 00:18 | |
![]() | du är ju inte bamse, men bamses pappa... | |
| mrperfect | 2009-06-23 00:29 | |
![]() | Undra på att det blir krig i världen med sådana åsikter | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-23 00:46 | |
![]() | yamaha- hur tycker du det är att bo i Sverige? | |
| VaKul | 2009-06-23 02:16 | |
![]() | "Det roliga är ju hur ni svennar...".. ..inte undra på att vissa blir irriterade på invandrare!! Trodde denna tråden handlar om fotbollsmatchen imorgon/idag! Bara tragiskt att läsa sån skit som Yamaha-snubben skriver..... Sverige behöver bara spela oavgjort vilket dom klarar sen kan serberna cykla hem igen... | |
| Palini | 2009-06-23 11:13 | |
![]() | Yamahaha Jet.... Du borde nog kolla upp betydelsen av "alltid" och "alla" i nån ordbok. Jag tror faktiskt att du har missat nåt. =) | |
| impala-58 | 2009-06-23 11:26 | |
![]() | SVERIGE VINNER MED 3-1 | |
| impala-58 | 2009-06-23 11:33 | |
![]() | YamahaJet:Jag som trodde att jag var vackrast,kolla mitt foto o NJUT | |
| kajix | 2009-06-23 12:24 | |
![]() | Jag hoppas sverige spelar rolig, fantasifull offensiv fotboll. resultatet är ointressant, men jag säger 2-0 till sverige. serberna börjar väl slåss inom laget som vanligt. | |
| Miss_jk | 2009-06-23 12:33 | |
![]() | Yamaha: Varför tror du att uttrycket "osvenskt" är så vedertaget? Jo, för att vi SVENSKAR (säg inte svennar för fan) aldrig kan tro på oss själva. "Jag ska göra mitt bästa så får vi se hur långt det räcker" o.s.v. Vad är det för fel med att tro på sig själv och tro att man vinner? | |
| Maybach | 2009-06-23 13:43 | |
![]() | Har haft lite svårt för Wernbloom i allsvenskan, men sen nu när jag sett honom i intervjuer och så under U21 så älskar jag honom. Fan vilken skön kille, lite zlatan över honom! Dock när han sen erkände att han filmade vid Balotellis utvisning så blev jag lite irriterad på honom igen... Nåja, 3-1 till suecia ikväll! | |
| VaKul | 2009-06-23 13:48 | |
![]() | Maybach...jag tycker det är en skön inställning av en SVENSK att "erkänna" att han filmade bort Balotelli!! Italienaren spelade på gränsen hela tiden han var inne! Forza Suecia... | |
| Maybach | 2009-06-23 13:58 | |
![]() | Så om han skjuter sin flickvän och sen erkänner det så är det okej eller? Han har ju fortfarande fuskat. Sjukt naivt att kalla det "okej" att han filmade bara för att han var svensk, oavsett om Balotelli låg på gränsen eller inte. Hade det varit ombytta roller att Balotelli vara hatad av alla i Sverige. | |
| 1stclassriot | 2009-06-23 14:11 | |
![]() | *gäsp* hur kan man kolla på det överhuvudtaget. det händer ju aldrig nånting! dötrist. nej tacka vet jag basket, där håller man igång både när man spelar och tittar. konstant action! | |
| kajix | 2009-06-23 15:09 | |
![]() | Du måste stoppa in varibeln "Balotelli låg på gränsen" i exemplet med flickvännen. "Flickvännen låg med Balotelli", t ex. Då är det inte ok att skjuta flickvännen, men om "Flickvännen skjutit ihjäl mina föräldrar och nu riktar sitt vapen mot mig", tja då kanske det är försvarbart. Exakt vilken fras som stämmer in med situationen i matchen är inte lätt påkommet... | |
| VaKul | 2009-06-23 15:11 | |
![]() | VISS skillnad på att skjuta sin flickvän i jämförelse med att erkänna att man filmat...eller huuuuur? | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-23 16:10 | |
![]() | Räcker med oavgjort men hoppas såklart Axaj nyförvärv Mackan Berg gör några kassar | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-23 16:10 | |
![]() | Ajax* | |