Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 20 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:11 | |
![]() | inte en chans att du kan bli modell utan att visa ditt ansikte. det finns så många att tillgå med både face å body å ingen skulle göra sig omaket att boka ngn okänd med sådana krav. ej heller skulle en agentur skriva in dig, never. | |
| Strankila | 2009-06-26 21:14 | |
![]() | Ja, lägg ner detta. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:17 | |
![]() | the person saying it can not be done should not interrupt the person doing it tänk på vad ni säger | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:18 | |
![]() | berättar bara hur modellvärlden fungerar. det är inte läge att ha ngr som helst krav innan man gjort karriär. | |
| y not | 2009-06-26 21:21 | |
![]() | har du varit inne i den lusdrama? | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:23 | |
![]() | Usch va trökigt! ja jag brinner för det & har gjort det sen enda ja var 12 13 ! :( . men inget har skett .. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:24 | |
![]() | Om man bara får visa ansiktet nån gång så kanske det kan va okej annars är det inte okej! :p | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:27 | |
![]() | y not-mjo. fashiion- jag säger inget om dina chanser som modell så länge du spelar på allas villkor. att säga att ok jag kan visa ansiktet ibland skulle bemötas med en skrattsalva i bästa fall (!) sen om man jobbar på tar det man får å har en stark sida face alt body så blir du mer bokad på de jobb du passar bäst för vad det lider. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:29 | |
![]() | lusdrama jo jag vet! När man själv vill ha villkor som man inte kan få är inte skoj! :( . & hur länge va du modell & vad för slags typ av modell? | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:30 | |
![]() | men om du gillar att visa din kropp kan du ju stå modell för såna där som går på konstkurs haha ja har glömt va de heter :P Jag tror inte du kan hitta någon " seriös" fotograf/agentur som bara vill ta bilder på din kropp. Strippa kan du ju bli också om du gillar att visa upp dig. Fast de är klart ansiktet är ju med ändå. Du får helt enkelt bli konstnär o ta egna bilder på din kropp o ha en kroppsutställning :) | |
| Krycklig - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:30 | |
![]() | Och nu säger jag inte att jag rekommenderar dig eller någon annan det men "vill inte visa ansiktet, bara nån gång" och det kombinerat med att vilja bli underklädesmodell fick mig att tänka på något helt annat. Men de brukar å andra sidan bara visa underlivet..inte kläderna. | |
| Nattpackan - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:32 | |
![]() | Det heter kroki- modell, när man sitter/står på konstkurs. | |
| y not | 2009-06-26 21:33 | |
![]() | krokimodell heter det, att sitta helt stilla i en viss tid 2 minuter 30 minuter, är uselt betalt och leder inte till nån karriär men har säkert sin charm på sitt sätt | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:37 | |
![]() | ja just de så heter de tack! :) y not ja tror tyvär inte TS kan skapa karriär som underklädesmodell som inte visar ansiktet. Hon skriver ju att hon gillar att visa sin kropp o mår man bra av saker kan hon ju få ork o energie att hitta ett alternativ på sin ide och kanske känna sig tryggare med att visa ansiktet | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:38 | |
![]() | Det finns ju fotografer på internet som söker modeller, finns sidor för både modeller och fotografer. Tydligen finns de ju de som lyckas träffa fotografer eller blivande fotografer som är intresserade av att ta häftiga kort på deras ansikten, trots att de inte har modellkroppar. Då borde det väl gå att hitta någon som vill ta kort på en halvnaken utan ansikte, med solglasögon eller latexhuva. Speciellt inom gothgenren verkar man kunna vara kort och se ut lite hur som helst, bara man gillar lack och att posera. Betalt är tveksamt om man får. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:43 | |
![]() | Just L min tanke också att om ja blir underklädsmodell kanske ja blir tryggare inom det området. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-26 22:07 | |
![]() | skaffa en portfolio men det kan bli svårt om du inte trivs med dig själv. Lycka till dock. Va beredd att börja som just Larvbrud beskriver och var på din vakt och om du är omyndig så kan det va tryggt att ha en förälder el likn som du kan hålla á jour med 100 %. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-06-26 22:27 | |
![]() | Jadå :) kan alltid göra ett försök. | |
| ingson | 2009-06-26 22:36 | |
![]() | fashion; talade med en bekannts bekannt med känningar i branchen.För katalogmdeller för underkläder är det inte så viktigt med form eller utseende;allt fixas i ett bildprogram. Frågan är om yrket har någon framtid, det går att fixa helt och hållet med datorer | |
| Marklund88 | 2009-06-26 22:40 | |
![]() | Jag tycker du skulle passa att ta kort på hela du, ligger bara i huvudet på dig tror jag, många som är osäkra på sig själva tyvärr, men det tycker jag inte du ska vara | |