Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 44 |
| Inloggade | 94 |
Mobilspel
| Pågående | 19 868 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-07-01 23:17 | |
![]() | haha du är gudomlig grundsnygg? jag tror du är en bättre version av BAUDI | |
| tipitina | 2009-07-01 23:23 | |
![]() | Tiamo ligger på en parallellgata till Vasagatan. Kalasbra service, god mat, bra priser och helt enkelt en trevlig upplevelse. | |
| BCS | 2009-07-01 23:29 | |
![]() | beror ju på vad man är ute efter men har vart en gång på linneas,lyxig känsla var det då i allafall...bra servic,man var mycket nöjd som gäst när man gick därifrån. | |
| LaFinDuTemps | 2009-07-01 23:36 | |
![]() | Down Town Freddie's på kungsgatan! Stans grymmaste vegetariska burgare! Jättetrevligt, fräscht och gott! Ett måste att prova när man är i GBG. | |
| Mindymoo | 2009-07-01 23:42 | |
![]() | Mat på Avenyn, ja har man pengar är Tvåkanten rätt ställe. Ett av få på denna gata som har ritkigt bra mat. Sugen på italienskt, kolla Etc på Vasaplatsen eller Etc grande Kungsgatan, eller La Cucina Italiana på Skånegatan nära Korsvägen. Bästa indiska - Tre Indier på Skanstorget. Dyrt med havskänsla? Sjömagasinet eller Carnegie /Novotel vid Röda Sten/Klippan. | |
| Orm | 2009-07-01 23:45 | |
![]() | om du vill äta dyrt med mycket påpasslig personal kan du prova Fiskekrogen. de kan säkert laga något asiatiskt om du ber dem | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-07-01 23:51 | |
![]() | Fiskekrogen är fantastisk. Men jag har aldrig blivit mätt :( Man får två korsade sparrisar med en nyfångad räka på en spegel av sås till huvudrätt typ. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-07-01 23:53 | |
![]() | Men å andra sidan är både sparrisen och räkan really tasty. | |
| sanlin | 2009-07-02 00:03 | |
![]() | www.rakan.se/ Mums!!! =) | |
| sanlin | 2009-07-02 00:04 | |
![]() | En mycket annorlunda restaurang kan man tillägga! =) | |
| pöta | 2009-07-02 00:10 | |
![]() | Måste bara slå ett slag för Krakow. Polskt käk i stora portioner till bra priser i en gemytlig miljö! Ett tips är dock att boka bord för det är nästan alltid fullt. Nästa gång skall jag testa golonken, (grisknä har jag för mig). | |
| herr mussla | 2009-07-02 00:15 | |
![]() | Maharani gör goda indiska grejer på första långgatan och Solrosen i haga har sjysst och billig vegetarisk husmanskost. | |
| Minta | 2009-07-02 00:18 | |
![]() | Gyllene Prag också. | |
| le-lou | 2009-07-02 00:37 | |
![]() | som pöta skriver - Krakow - Supergott & mycket mat. | |
| ynnest | 2009-07-02 01:00 | |
![]() | Thaien på Chapmans Torg är en av stans bästa thairestauranger. Om man tycker Maharani på Första Långgatan är lite väl dyr så tar man den Indiska som ligger på Andra Långgatan nära Järntorget. Helt ok och billigt. En räkmacka på Heaven 23 är värt sitt pris. | |
| VaKul | 2009-07-02 01:48 | |
![]() | Pressbyråns goa mackor???? | |
| annapee | 2009-07-02 12:30 | |
![]() | Har inte Linnéa brunnit ner? | |
| Bornet | 2009-07-02 13:17 | |
![]() | Allt handlar om prisklasser. Dom har (dock sommarstängt just nu) förbannat fin After Work på Lé Village vid 2:a lång på fredagar, mittemot Notting Hill, lite smådyrt, men värt det. I övre prisklasser har vi Fiskekrogen, 28+ och Sjömagasinet - speciellt sjömagasinet håller riktigt hög klass. Om du mer är ute efter en 'vanlig' restaurang skulle jag rekomendera dig att söka dig bort från avenyn, där det kostar mer än det smakar. Såg att Krakow är nämnd redan, helt klart värt ett besök, Bombay på 2:a lång är inte var det har varit, men fortfarande rätt rejäla portioner och maten är förhållandevis riktigt god, annars skulle jag vilja slå ett slag för sushin och då Super Sushi speciellt; länk finns här www.sushikartan.se/0...up er-Sushi - om man gillar stora bitar. Om man gillar stenungsbakad pizza kan jag rekommendera Marsala på chapmanstorg - har dock inte ätit där på över 4 år så ta inte mitt ord på det - även det asiatiska stället brevid håller rätt hög klass (mat mässigt) för det pris de tar. Sen finns det en massa små-ställen överallt runt om Vasagatan-Linné som är värda sina besök. Nu drar jag ut och köper Sushi, blev hungrig - Hälsobaren Sushi på andrasidan Pusterviksteatern, riktigt tacky ställe med en inredning som är häppnadsväckande ful, men billigt och gott. Haj haj. | |
| Bornet | 2009-07-02 13:23 | |
![]() | Where are my manners? Linssoppan på Saluhallen för fan! ..och för de fattiga kan man rekomendera fallaffelkungens rullande kök som står där utanför. | |
| le-lou | 2009-07-02 13:25 | |
![]() | *slår ett slag för Saluhallens linssoppa jag med, den enda linssoppa jag gillar* | |