Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 849 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| katalias - Ej medlem längre | 2009-07-05 17:53 | |
![]() | Missix, ja på Tradera är det annorlunda. Man köper inte av någon som fått dåligt betyg. Jag tänker på försäljning via Blocket. Och kontonummer får inte spåras enligt lag. Så jag anser fortfarande att säljaren är bättre "skyddad" än köparen. MEN jag anser att det allra bästa är ansikte mot ansikte, och näst bästa via Payson. Den sämsta varianten är att sätta in pengar på någon okänds konto. Så känner jag. | |
| -BLÅVITT- | 2009-07-05 19:29 | |
![]() | Absolut är väl F2F att föredra. Skulle det handla om en bil eller någon annan dyrare kapitalvara, så skulle jag kunna tänka mig att resa en bit för att kontrollera varan (och säljaren). Men när det handlar om ett TV-spel, så känns det väl häftigt att åka bil i 3,5*2 timmar... Paypal och Internetgiro säger ni? Verkar vettigt. Nu verkar det iofs faktiskt som om killen faktiskt kan tänka sig att skicka PSP:t först och att jag betalar därefter. Och det finns inte på kartan att jag skulle blåsa honom! | |
| Mimikryp | 2009-07-08 12:22 | |
![]() | Jag har också undrat hur folk på Blocket egentligen gör... Det är väl mycket därför jag föredrar Tradera, för att man kan se hur de betett sig tidigare och lämna betyg efter genomförd affär. | |