Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 20 078 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ingrid45 | 2009-07-10 17:20 | |
![]() | jag kände ingen lust att plåga mig på det viset nr jag var ung vad är ni för enna jag blir mörkrädd det är väl bättre att ta hand om dig | |
run-marie | 2009-07-10 17:24 | |
![]() | Håller helt med Lansett, tycker det är skitfult med piercing både i näsan, läppen, tungan och andra delar i ansiktet. Har själv 3 hål i öronen på båda sidor och dessutom 2 mindre tatuelringar (överarm och vrist). Navelpiercing kan vara snyggt om man är ung och slank, iaf slank. Såg en häromdan med en ganska stor ring i näsan (från ena näsborren till andra) och kände bara att det var kedjan som saknades så hade man kunnat gå ut och valla "tjuren". Men, men var och en får ju göra som den vill. :) | |
Felixy | 2009-07-10 17:25 | |
![]() | Jag såg det nog inte som att "plåga mig" själv direkt :P Tycker det är värre att noppra ögonbrynen än att pierca mig, så det borde jag egentligen sluta med:) Jag tycker det kan va fint med piercingar så jag är ändå glad över att jag gjorde det :) | |
Felixy | 2009-07-10 17:26 | |
![]() | Ja smaken är som baken :) Jag hatar rosa, men huvudsaken att jag slipper ha på mig färgen :P | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-10 17:27 | |
![]() | jag gjorde det av den simpla anledningen som att min mamma skrev inte på papperet,jag var ju under 18 jag har en liten liten vit pärla på sidan av överläppen,en stav i ena bröstet,en stav i tungan å på ett ställe till... å så i båda öronen | |
sina_shataz | 2009-07-10 17:30 | |
![]() | Jag e utbildad piercer och har drivit studio i några år. Att använda pistol i näsvingen är inte så farligt om de använder sig av Blomdahls pieringutrustning, de som har den pistolen har även genomgått utbildning. Men använd aldrig pistol utöver öronsnibbar och näsvinge! | |
Felixy | 2009-07-10 17:34 | |
![]() | sina > jag har hört att man kan skada någon "syn-nerv" om man tar på helt fel ställe i näsvingen? lögn eller? :) | |
sina_shataz | 2009-07-10 17:35 | |
![]() | det är bara bluff och båg | |
sina_shataz | 2009-07-10 17:50 | |
![]() | sjukdomar och infektioner uppstår när man inte har skött eftervården eller haft riktigt otur. En bra piercer använder alltid sterila instrument vid ingrepp. Förr kunde man inte sterilisera pistolerna på ett tillfredställande sätt så därför var de farliga. Men att pierca sig med piercingnål är det bästa, eftersom man skär ett hål och inte krossar vävnaden. | |
Busan666 | 2009-07-10 18:02 | |
![]() | Ordbind: Kan du vara snäll då och tala om för mig vilket som är gjort med pistol av de två jag har? *ler* sina_shataz: Jag tyckte det gick snabbare och var mindre smärtfritt med pistol, de använde Blomdahls med så.. Sen är det som sagt upp till var och en hur noga man är med sina piercingar man gör.. Det finns ju restriktioner av en orsak.. Jag har även 3 piercingar i naveln och de har läkt väldigt bra, gjorde dem med några år emellan just för att de skulle få tid att läka.. Har 11 totalt i öronen och ett i tungan.. Alla är vi olika som människor men vi har ju även rätten att få tycka och tänka som vi vill.. Är nog inte så många "äldre" som förstår det här med piercingar men smaken är ju olika som sagt.. Har även 7 tatueringar och fler ska det bli.. Jobbar dessutom som bussförare och det är ingen som har klagat på de piercingar de har kunnat se.. | |
Piaree | 2009-07-10 18:50 | |
![]() | Har haft näspiercing sen -97. Det ska tas hos en professionell piercare med nål & inget annat. | |
Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-10 18:55 | |
![]() | Nä hyh, låt bli och pierca. :/ | |
Phaléne | 2009-07-10 18:57 | |
![]() | Näspiercing känns lite 90 tal.. | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-07-10 20:00 | |
![]() | Jag försöker få min pojkvän att pierca tungan men han har inte nappat... =/ | |
Felixy | 2009-07-10 20:07 | |
![]() | haha försöker du FÅ din pojkvän att göra det? ;P njaaaa min egen kropp bossar jag över men jag skulle nog inte kunna be någon annan göra det, haha :) | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-07-10 20:30 | |
![]() | Haha ja lite bossig är jag kanske... Får skärpa mig! :$ Jag vet faktiskt inte varför jag har börjat tycka att det är fruktansvärt sexigt med piercing i tungan... | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-10 20:37 | |
![]() | det känns fint.......XD | |
Safflor - Ej medlem längre | 2009-07-10 21:14 | |
![]() | Det är nog inte fel...:) | |
heeting - Ej medlem längre | 2009-07-10 21:31 | |
![]() | *rodnar* | |
sina_shataz | 2009-07-13 13:56 | |
![]() | det finns ju vibratorer som man kan ha i tungpiercingen ;) | |