Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 718

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SiriusMusta - Ej medlem längre2009-08-21 15:51
Antal inlägg: 3325

Var på ett hotell i Chicago där frukosten verkligen inte var som den är här hemma i Sverige. Det enda "normala" jag kunde hitta var en yoghurt! :o sen var de marmelad, marmelad, våfflor, sirap, wienerbröd, marmelad osv.. inte sånt man är van vid, direkt.. :D Fast det fanns pool där på hotellet så det var kul :D Minns dock inte om vi badade men ändå.

Läste det där om osköna sängar, som någon hade skrivit. Minns ej vilket hotell det var på, men sängen knarrade direkt man rörde sig och madrassen var så tjock så man kunde ändå inte röra sig.

Men i Sverige när man äter frukost på hotell, det är verkligen grejer det! :D

Uffetjur2009-08-21 16:13
Antal inlägg: 328

Sämsta med hotell är grannar som stör

Miss_jk2009-08-21 16:28
Antal inlägg: 8941

Bodde på Wynn, Encore och Palms Place i Las Vegas i somras. Där var allt bäst! Ingenting alls att klaga på. Men så kostade det därefter också...

Bodde på Beekman Tower Hotel i N.Y. efter det och då var det sådär. Fick kvalsterutslag över heeeela framsidan från sängen, de dammsög inte under borden, byrån och sådant plus att det var lite halvskabbigt rum. Men, det fanns ett stort kök med alla bekvämligheter och en stor walk-in-closet, så det funkade ändå.

Bäst i stort är nog sängarna och frukosten.
Sämst i stort är att jag har lite bacillskräck så är det inte tip-top-fräscht så blir jag lite äcklad när jag ska borsta tänderna och dylikt.

-Nephelia-2009-08-22 03:32
Antal inlägg: 1217

tjohoo.......nu ska jag testa den sköna sängen : ) ( och se om den är så skön som den borde vara)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?