Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SamiEmelie | 2009-08-27 18:48 | |
![]() | Jo vi delar konto :P Men han är ingen forummänniska :) Det är mest jag som skriver här. Hahah ja det där md sidenbandet får jag testa :p | |
| Miss_jk | 2009-08-27 18:51 | |
![]() | Är man lite "vågad" så kan man alltid köpa sexiga underkläder och visa upp, och sen kan det bli riktigt roligt efteråt.. =). Vet måååånga killar som säger sig uppskatta sådant, men det gäller ju att man vågar... Jag skulle känna mig heldum. (Kompisens kille betalar alla hennes underkläder om han får bestämma vilka) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-08-27 19:01 | |
![]() | Personligt gjorda presentkort... Men då förutsätter det ju även att man själv är lite busig och gillar "impulsivt". ;) För jag pratar INTE om dylika kort: * Innehavaren till detta kort slipper disken idag. * Innehavaren till detta kort slipper dammsuga idag. * Innehavaren till detta kort blir bjuden på middag. | |
| mrperfect | 2009-08-27 21:03 | |
![]() | va pratar du om då, villket kort skulle Du vilja ha grönöga? =) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-08-27 21:08 | |
![]() | mrperfect: "va pratar du om då, villket kort skulle Du vilja ha grönöga? =)" Hehe, det vet min man ... får räcka så. ;) | |
| Skummisen | 2009-08-27 21:11 | |
![]() | Framkalla bilder från saker ni gjort tillsammans och gör ett fotoalbum. Personlligt och fint. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-08-27 21:24 | |
![]() | Du kan ta valfritt foto och skicka in den till en firma som gör en t-shirt med just det motivet på. Själv gjorde jag en sån t-shirt åt min man när han fyllde 30 år. Fotot jag valde var hans favoritbild av mig. | |
| SamiEmelie | 2009-08-27 23:10 | |
![]() | vad gulligt anneli! vet u någon hemsida eller likande? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-08-27 23:13 | |
![]() | Nja,min man fyllde 40 år-03. | |
| Bölverk | 2009-08-27 23:58 | |
![]() | Jasså, Sami fyller jämt. Själv fyller jag bara en gång om året. Hälsa grattis! Whiskey låter som en trist idé, tjacka istället några flak av billig "bänköl" så kan ni kröka hela natten. Jag tänker även på din dåliga ekonomi i dessa skittider. Jag hade åtminstone blivit glad för den presenten. Hoppas att det löser sig. | |