Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lisaa | 2009-09-01 19:24 | |
![]() | Jag skrev om sömn i mitt specialarbete. Specialarbetena var mer teoretiska om jag har förstått saken rätt. Inte för att det gör något, jag tar igen den praktiska biten nu istället :-) Hungerstrejk, kass att lärarna inte hjälpte dig att arbeta fram en uppgift. | |
| pion ekrot | 2009-09-01 19:27 | |
![]() | Reste till Thailand. | |
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-01 20:42 | |
![]() | vafan pion! Om jag kommit på det! skrev om John Bauer av nån anledning Han och hans fru drunknade ifs på vättern tragiskt | |
| Pseudonymf | 2009-09-01 20:44 | |
![]() | Satte upp en musikal med 32 obstinata åttaåringar. "Folk och rövare i Kamomillastad" gjorde dock succé och jag fick högsta betyg. | |
| solsal | 2009-09-01 20:56 | |
![]() | Skrev en bok om mina upplevelser som utbytesstudent, och även med tips och råd till blivande utbytesstudenter. | |
| emmapers | 2009-09-01 21:14 | |
![]() | Gjorde ett mattespel för elever i årskurs 5, med syftet att göra matte roligare och med förhoppningen att de därmed också skulle bli bättre. | |
| motelface | 2009-09-01 22:10 | |
![]() | Jag ska precis börja på mitt projektarbete nu hah, och ska göra en slags bilderbok för vuxna. Fast mer text och mindre bilder. Ska nog kalla den "Tio små kärlekar i akvarell" eller nåt sånt cheesy. (Kommer vara tio kärlekshistorier + teckningar i tusch och akvarell) Och ska nog försöka få den tryckt privat på nåt sätt så jag kan dela ut den till folk. | |