Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 420 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pion ekrot | 2009-09-21 19:01 | |
![]() | Jag säger enkelt "Nej" och respekterar de inte det så dödar jag dem. | |
| Ässät | 2009-09-21 19:02 | |
![]() | haha pion *s* kanske ska varna comhemkillen får dig då *s* | |
| pion ekrot | 2009-09-21 19:03 | |
![]() | Ha ha. ;) | |
| caughtbock | 2009-09-21 19:29 | |
![]() | Det är ingen idé att reta upp sig. När jag jobbade som telefonförsäljare var jag alltid supertrevlig men fick ändå ofta höra att jag var en kass människa som borde skaffa ett "riktigt" jobb. Jag jobbade för 50 kr i timmen om jag inte sålde något och eftersom jag var så rädd att pusha på och vara lite besvärlig blev det sällan något sålt... Om man inte är intresserad är det bara att avsluta samtalet trevligt men bestämt. "Tack men nej tack *klick*" No big deal. Om försäljaren är otrevlig kan du ju trösta dig med att du sitter hemma och myser medan h*n sitter och slavarbetar. | |
| pion ekrot | 2009-09-21 19:35 | |
![]() | Jag säger Nej tack. Det ska räcka. De tar upp min tid oavsett hur slavigt deras jobb är. Det är inte mitt problem. Jag kanske ska flytta till landet... slår det mig nu. | |
| caughtbock | 2009-09-21 19:37 | |
![]() | Men man får ju lära sig att inte ta ett nej så om du säger "nej tack" kommer ju inte försäljaren tacka för sig och lägga på. Då är man en dålig försäljare. | |
| kajix | 2009-09-21 19:38 | |
![]() | om man säger till försäljaren att man vill prata med dennes chef får man det då? | |
| caughtbock | 2009-09-21 19:41 | |
![]() | Det brukar kunna gå tror jag. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-09-21 19:42 | |
![]() | En gång var det en 17-18 årig snorvalp som kom fram till mig och frågade om jag hade fyllt 18 :S Jag svarade nej för att slippa idioten. Men han fortsatte att mala på om sina jävla erbjudanden och frågade om min mamma var i närheten ifall hon var intresserad. Tillslut gick jag bara därifrån. Men ack ack, dagen efter stod där samma idiot och försökte pracka på mig grejer åter igen, då hade jag nästan lust att ge honom fingret :) | |
| pion ekrot | 2009-09-21 20:36 | |
![]() | caughtbock: Jo, jag förstår det. Det finns orsaker bakom alla handlingar, men jag respekterar inte den där typen av beteende oavsett. Har iofs utgått från irriterande försäljare på stan, telefonförsäljare är snäppet "trevligare". | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2