Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2009-09-27 11:42 | |
![]() | Myspruppen kanske är inne på nåt där... kanske nån annan mansperson har varit otrevlig mot katterna? Katter kan vara lite fördomsfulla på det viset. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-27 11:42 | |
![]() | ja,att skynda på en katt,lycka till....haha låt det där vara upp till katterna=) | |
| Em78 | 2009-09-27 11:43 | |
![]() | Dillpotatis: Vaaaaa? Är du riktigt riktig? Besvära dig helst inte med att skriva här mer. | |
| Qwinnan | 2009-09-27 11:43 | |
![]() | du är gravid det är det som är ditt problem. Katterna vet att du är gravid - du utsöndrar ett ämne som katter uppfattar när du är gravid men inte annars. Om du har han katter så vet de att din sambo är HANEN i ditt liv och undviker honom eftersom de inte vill råka illa ut. Honan ser till att du har det bra och att han inte gör dig illa. Det går över när din bebis har anlänt. LYCKA TILL! | |
| riotfux | 2009-09-27 11:44 | |
![]() | Du skrev innan: "Jag har mycket svårt att tro att han skulle ha varit dum emot dem då han verkligen tycker om de båda. Eftersom djuren och barnen alltid kommer först hos mig så har jag konfronterat honom med detta ändå för att utesluta möjligheten." ------------------------- ------------------------- ------------------------- ------- Är det samma kille som kommer tvåa efter två katter, vars barn du ska föda? freaky ...och du ska föda hans barn? | |
| micro113 | 2009-09-27 11:46 | |
![]() | riotfux Lägg ner -- han är en vuxen man, att man sätter de man har ansvar för och som är beroende av en i första rummet är faktiskt inget unikt. | |
| Qwinnan | 2009-09-27 11:46 | |
![]() | Våra katter var likadana och jag frågade veterinären vad jag skulle göra. När hon frågade om jag var gravid och jag svarade JA fick jag det svar som jag gav dig. | |
| riotfux | 2009-09-27 11:47 | |
![]() | micro skulle uppskatta om våra meningskiljaktigheter inte gör att du måste bedöma allt jag skriver. knip tack. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-27 11:47 | |
![]() | det finns ngt som heter feronom att köpa hos veterinären,det är ngt som honkatterna utsöndrar så kattungarna ska känna trygghet å lugn det är som en liten glasboll man sätter i ett uttag,så ustöndrasa de ut i luften vi köpte det till honkatten jag har hos min mamma som blev skrämd då hon va liten å är fortfarande lite skvätten,vi har satt bollen i de rum hon sover i mest å faktiskt så funkar det rätt bra!jag rekomenderar det starkt=) | |
| Rhotheta | 2009-09-27 11:47 | |
![]() | Mitt enkla råd är att bara låta det vara. Egentligen är det inget problem. Det finns något hos din man som stör dina katter. Det kan vara en doft han drar på sig på jobbet, eller ett hormon han utsöndrar, eller att han är kvick och flink eller kanske så enkelt som svartsjuka. Det går inte att fråga katterna och det kan inte vara alldeles traumatiskt eftersom han duger när det vankas godsaker. Det bästa ni kan göra är nog att helt lugnt acceptera läget utan att bekymra er. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-09-27 11:48 | |
![]() | Varför den ena katten inte gillar din sambo kan bero på flera faktorer som vi inte ens uppfattar. Den andra lilla katten, har säkerligen bara apat efter den andres beteende. Det är nog bara inlärt, och inte "personligt". Möjligen kan det bli avhjälpt om din sambo sätter sig på golvet med någon extraordinär godsak som de har svårt att motstå. Att inte göra någon annan ansträngning än just detta - kan kanske ge resultat? Katter är svåra att lura dock, så det kan säkert ta tid utan att det för den skull är omöjligt. Hur svår en katt än är att lura, så är nog människan svårare. Att det är något "fel" på din sambo på ett rent mänskligt plan, som dina katter upptäckt men inte du, ser jag som synnerligen osannolikt. Du har ju rent uppenbart inte träffat honom för första gången igår. | |
| riotfux | 2009-09-27 11:49 | |
![]() | ant har TS skrivit galet eller så sätter hon katterna FÖRE sin "man" TS skriver ju: "Eftersom djuren och barnen alltid kommer först hos mig så har jag konfronterat honom med detta ändå för att utesluta möjligheten." så jag ber endast om svar från trådskaparen- tack. | |
| Rhotheta | 2009-09-27 11:49 | |
![]() | Låter fiffigt, Mysis! | |
| Em78 | 2009-09-27 11:50 | |
![]() | riotfux: Jag skrev att djur och barn alltid kommer först hos mig. Detta för att vi vuxna har ansvar för dem. Är det så konstigt? Aja... Några här som verkar aningen "off" ämnet och frågan i sig. Qwinnan: Är det som du säger så finns det ju hopp=) Låter vettigt dessutom. Tänkte inte på det som ett alternativ.. faktiskt. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-27 11:50 | |
![]() | det kan ju bara vara det att dom är avundsjuk på honom,du ger han uppmärksamhet å det är inte poppis*S* honan här hemma tränger sig emellan hon å ska ha sitt,haha det gjorde en annan honkatt oxå,hon tålde inte alls min pojkvän,å de markerade hon så det kunde inte undgå ngn... | |
| vulcan | 2009-09-27 11:50 | |
![]() | FORUMADMIN: Raderat två inlägg. Den skyldige vet varför. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-27 11:51 | |
![]() | em:Köpt feronomet | |
| riotfux | 2009-09-27 11:53 | |
![]() | uisge beatha Du skrev det vettigaste som skrivits i tråden än så länge: "Hur svår en katt än är att lura, så är nog människan svårare. Att det är något "fel" på din sambo på ett rent mänskligt plan, som dina katter upptäckt men inte du, ser jag som synnerligen osannolikt. Du har ju rent uppenbart inte träffat honom för första gången igår." Kan inte (en del katt-galna) människor sluta ge katter några slags övermänskliga egenskaper och mentala krafter, härstammandes från någon utdöd faraoisk tidsepok | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-27 11:54 | |
![]() | rotheta:jaa,vi var lite skeptisk först men de fick vi äta upp,å bra var det*S* feronom finns även i den del parfymer för människor!såg ett experiment om det,tio killar skulle gå fram till en tjej å lukta på henne på fem sex olika ställen på kroppen,de var olika parfymer på alla ställen på kroppen majoriteten av männen föll för parfymen som innehöll feronom=P | |
| Qwinnan | 2009-09-27 11:54 | |
![]() | Min katt kunde kela och gossa så länge min sambo inte såg vad vi gjorde. Men så fort katten hörde min sambo eller såg honom så blev han livrädd och sprang därifrån. Så fort vår dotter var född återgick husfriden. Tänk tillbaka på NÄR din katt ändrade beteende. Var det i samband med din graviditet eller tidigare senare (dvs. bara nån vecka sedan)? LYCKA TILL och grattis till graviditeten | |