Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-28 17:04 | |
![]() | Oj... tryckte INTE 2 ggr. Bidde sådär iaf. | |
| Päronmüsli | 2009-09-28 17:45 | |
![]() | Jag kör alltid slumpad, klassisk är såååå tråkig.. och jag gillar panik, då får man verkligen en adrenalinkick! | |
| PiluttaMej - Ej medlem längre | 2009-09-28 18:09 | |
![]() | Klassisk stress. Gillar inte att slumpen ska avgöra... Hellre höga poäng än långa fina ord, undantaget rullningar då förstås... Jag hälsar och tackar alltid. Och jag menar faktiskt något med det. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2009-09-28 18:15 | |
![]() | Klassiskt..helst. Mindre slump med andra ord....tackar alltid för god match. Hyfs är viktigt..lika viktigt som respekt för motståndaren. Spela som om motståndaren inte finns?....någon form av onani kanske. | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2009-09-28 19:05 | |
![]() | Spelar med alla,gillar att utmana mig själv mot dom som har jättehög rating men nobbar aldrig nån om jag inte bestämt med nån särskild som jag skall spela med. Föredrar hets och panik men gillar stress ibland :=) men spelar aldrig normal eller snabb tycker det tar för lång tid. | |
| Julstjärna | 2009-09-28 19:17 | |
![]() | spelar som tidsfördriv. Lägger hellre ut alla brickor inom tiden än segar ut och går över tiden. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-09-28 19:28 | |
![]() | Åh, jag är världens trevligaste medspelare. Alltid på glatt humör. Missunnar aldrig den andra dennes höga poäng, en massa rullningar mm. :P Håller tiden för det mesta. Hejar vid start och niger och tackar glatt i slutet. Det ni! :P - Och det allra finaste är att alla mina medspelare är precis likadana. Tadaa! :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-09-28 19:29 | |
![]() | Spelar på skoj, frossar i forum | |
| annienilsson | 2009-09-28 19:51 | |
![]() | Oj.. Jag spelar nästan alltid klassisk, Panik! och går in för att göra så många rullningar som möjligt, får jag en blank MÅSTE jag göra en rullning, annars blir jag sur. Eftersom jag älskar rullningar så mycket gör det mig kanske inte till världens bästa spelare, jag passar, byter 1 bokstav osv... Men jag skriver alltid Hejhej! , tackar för matchen och berömmer när någon gjort något bra =) Och även jag kan göra 1000 saker samtidigt medans jag spelar. Äter, tittar på film, lyssnar på musik, pratar i telefon, pluggar (!) . Då spelar jag såklart normalt. Men det är ytterst sällan. | |
| nettan23 | 2009-09-28 21:52 | |
![]() | haha, va roligt att se era olika personligheter. Men va snälla alla e då ;) Känner mig som värsta ragatan, fast iof vem bryr sig :D | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-09-28 21:55 | |
![]() | högst medioker. vill rulla och gör det hellre än bra. stress, slumpad, böjningslistan. hatar Z. älskar S. | |
| zmiley | 2009-09-28 22:09 | |
![]() | spelar numera bara slumpad stress eller hets i grisen. När jag skapar ett spel vill jag att det skall synas att det är mitt. Gillar att rulla men har inte riktigt kapaciteten. är en utpräglat god förlorare men också en väldigt fin och välunnad vinnare. | |
| -Torskmacka | 2009-09-28 22:18 | |
![]() | enbart hets slumpad och i ett "normalt" spelrum... sparar gärna på "bra" bokstäver så jag kan lägga långa roliga ord. älskar lägga korta högpoängare... med J eller Y på 3x bokstav på två håll.... | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2009-09-28 22:23 | |
![]() | Slentrianspelar slumpad/hets. Taktikfri, ojämn och okoncentrerad. En typisk turh*ra antar jag. | |
| -Torskmacka | 2009-09-28 22:24 | |
![]() | turhyra? | |
| Lill-IT | 2009-09-28 22:33 | |
![]() | Ni har så fina nya bilder, Zmily och Uisge:-) Jag gillar slumpat, hetseller stress.. aldrig panik. Gör väldigt mycket annat medan jag spelar.. kollar nyheter, läser i forumet, tar fotbad, gosar med kattorna, målar naglarna, läser tidningarna, äter.. | |
| blue_moon | 2009-09-28 23:06 | |
![]() | Föredrar snabb slumpad/special med IT- eller Böjningslistan. Jag äter ofta medan jag spelar men för övrigt koncentrerar jag mig helt på spelet. Kollar hur många brickor av en viss sort som gått, planerar, räknar ut var det ger mest att lägga och vilka brickor som ska sparas. Avskyr blockeringar men gillar att rulla och att öppna flera möjligheter samtidigt. Jag komplimenterar motspelaren vid rullningar och smarta drag och hälsar alltid samt tackar för matchen. Trevligt att ge små kommentarer då och då under spelets gång om tiden tillåter. | |