Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 378 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-10-01 21:43 | |
![]() | Ni borde haft bortklippta scener i några timma rpå eran DVD ju tråkigt att ni inte hade det men såklart . det var ju många timamr som visades ändå ju ^^ men ändå lite extra kunde dom lagt på ^^ så nu fick jag ur mig rätt | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-10-02 09:16 | |
![]() | Mjo. Men mycket jobb på det... Till skillnad från produktionsbolaget Nordisk Film (som var säkra på succé) så var Viasat säkra på att programmet skulle bli en flopp. DVDen gjordes i sista minuten... Det som var roligt att se sedan är att SJU raka fredagssatsningar efter FCZ floppade och fick byta tid eller sluta sändas :) Knave är nog inte så bra på att bedöma programkvalitet... | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2009-10-02 09:29 | |
![]() | Vilka möter ni? | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-10-02 11:51 | |
![]() | Som sagt i första inlägget så möter vi Aftonbladet. Förmodligen lär det vara nöjesavdelningen. Jag som ämnar hålla på med filmklippning i framtiden bör nog se till att jag inte råkar glidtackla Jan-Olov så att mina framtida filmer blir sågade ^^ | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-10-04 12:13 | |
![]() | Det var sportbladet (med fd. superettanspelare Robert Laul i laget...) vi mötte... Det var också 7-manna och inte 11-manna som vi hoppats på. Daniel stod i målet hela matchen. Farhad kom inte och vi blev otroligt utklassade xD Resultatet kommer i kvällens aftonbladetsport-tv | |