Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 378

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Night Monkey - Ej medlem längre2009-10-01 21:43
Antal inlägg: 434

Ni borde haft bortklippta scener i några timma rpå eran DVD ju tråkigt att ni inte hade det men såklart . det var ju många timamr som visades ändå ju ^^ men ändå lite extra kunde dom lagt på ^^

så nu fick jag ur mig rätt

mattieh - Ej medlem längre2009-10-02 09:16
Antal inlägg: 249

Mjo. Men mycket jobb på det...

Till skillnad från produktionsbolaget Nordisk Film (som var säkra på succé) så var Viasat säkra på att programmet skulle bli en flopp. DVDen gjordes i sista minuten...

Det som var roligt att se sedan är att SJU raka fredagssatsningar efter FCZ floppade och fick byta tid eller sluta sändas :) Knave är nog inte så bra på att bedöma programkvalitet...

tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2009-10-02 09:29
Antal inlägg: 2979

Vilka möter ni?

mattieh - Ej medlem längre2009-10-02 11:51

Som sagt i första inlägget så möter vi Aftonbladet. Förmodligen lär det vara nöjesavdelningen.

Jag som ämnar hålla på med filmklippning i framtiden bör nog se till att jag inte råkar glidtackla Jan-Olov så att mina framtida filmer blir sågade ^^

mattieh - Ej medlem längre2009-10-04 12:13

Det var sportbladet (med fd. superettanspelare Robert Laul i laget...) vi mötte...

Det var också 7-manna och inte 11-manna som vi hoppats på. Daniel stod i målet hela matchen.

Farhad kom inte och vi blev otroligt utklassade xD Resultatet kommer i kvällens aftonbladetsport-tv

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?