Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 338 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| micro113 | 2009-10-02 16:36 | |
![]() | lusdrama Hahaha -- och rätt åt din väninna, som sen vet att hennes man har varit otrogen, men inte kan säga något utan att avslöja sig själv. Lögner går igen .. jag säger då det. | |
| lusdrama - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:37 | |
![]() | det var resten av historian ja:D | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:41 | |
![]() | Haha :) Påminn mig om att skicka klamydiabrev till min man när jag varit gift några år. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:44 | |
![]() | Hur funkar det egentligen? Man får uppge alla man legat med och sen får de brev? Kan väl vara folk man varit med för flera år sedan? | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:45 | |
![]() | Glömde skriva under med /Plumspapper, obefäckad och ren *ler* | |
| Bolerria | 2009-10-02 16:46 | |
![]() | Jobbade för några år sedan på en STD-mottagning, där folk kom och testade sig för könssjukdomar. Såna där draman var vanliga där. Ena veckan var killen där och nästan vecka stod partnern i dörren och grät över med ett brev i handen. Själv hade man tystnadsplikt och fick inte säga något... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:48 | |
![]() | Patetiskt. Och om jag får säga det så brukar det synas/märkas vilka som är potentiella smittspridare. Hur kan man ligga med nån vandrande sjukdom? Okej mina åsikter är lite 1800-tal, men jag menar det. Speciellt om man strular runt utanför äktenskapet kan man väl åtminstone hitta nån som verkar ren. | |
| Bolerria | 2009-10-02 16:50 | |
![]() | Man brukar smittspåra 6 månader tillbaks i tiden Plumspapper och man behöver bara uppge de som haft "oskyddat" sex med... | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:51 | |
![]() | Oj. Men andra regler för HIV eller? | |
| Bolerria | 2009-10-02 16:52 | |
![]() | Häller det "allvarligare" sjukdomar där man inte heller vet nör smittotillfället varit, såsom en man på mitt jobb som fick AIDS troligen för 10 år sedan när han upptäckte det så antar jag att de smittspårade längre tillbaks i tiden. Men klamydia är ju ganska hopplöst att smittspåra så långt tillbaks i tiden. | |
| Bolerria | 2009-10-02 16:53 | |
![]() | Ursäkta stav/syftningsfelen | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:54 | |
![]() | Okej, tack för svaret :) | |
| micro113 | 2009-10-02 16:55 | |
![]() | Plumspapper Det där var verkligen verklighetsfrånvänt så det skrek om det -- du kan inte se på en person om det är en misstänkt smittbärare. Det finns bara en enda faktor som kan göra att du kan känna dig någorlunda - dock inte helt - säker, och det är om personen är oskuld. Annars skall du veta allt om den personens tidigare partners, deras tidigare partners och deras tidigare partners osv i oändlighet -- det räcker liksom med att personen har legat med en partner som har legat med en som är smittad -- och det syns inte utanpå. | |
| Bolerria | 2009-10-02 16:57 | |
![]() | Annars kan man ju säga att i stället för att ha sex med en "ren" om man nu måste va otrogen så kan man ju använda kondom :-) | |
| ANDERStG | 2009-10-02 16:57 | |
![]() | Att avgöra oskuld är nästan lika svårt som att se om de är smittade. :D | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:58 | |
![]() | Och, micro, jag kan se vilka som legat mycket och vilka de legat med, samt avgöra om de är smarta nog att använda skydd. Jag kan också gissa storlek och utseende på mäns kön när de har kläderna på. Praktiskt va? :) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:58 | |
![]() | Bolerria, tänkte på det, men det lät så tråkigt. | |
| micro113 | 2009-10-02 16:59 | |
![]() | Anders Absolut - det är nog lika svårt. Men är man säker på att personen är oskuld, så kan man känna ganska säker på att personen inte är smittad -- dock finns en liten risk eftersom smitta kan överföras vid andra sexuella lekar än penetration. Om personen är ren eller smutsig är däremot helt egalt. | |
| Bolerria | 2009-10-02 17:01 | |
![]() | Verkar vara många som tycker så och då får de ju också ta konsekvenserna när de smittar sin respektive senare samt potentiellt gör honom/henne steril/ofruktsam :-) | |
| micro113 | 2009-10-02 17:01 | |
![]() | Plumspapper Du är med andra ord ett orakel :) Jag tror dock inte dina råd kan tillämpas av oss andra dödliga | |