Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 378 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 13:29 | |
![]() | Kul att folk svarat, men hade faktiskt trott mig att nån mer mördat tv-spelsdosor under 80/90-talet :) . Tiden innan minneskorten. Man hade spelat i timmar.. och så sket det sig. Då var det bara att börja om från ruta ett! | |
| Tess 08 | 2009-10-02 13:40 | |
![]() | Jag spelade inte på 80- och 90-talet... det kanske är därför.. Däremot hade jag en Donkey-Kong :) Har jag inte helt fel kom den tunnor rullande man skulle hoppa över (eller var det något man skulle fånga?). Jaja, jag tror att det värsta som hänt är väl att jag suckat eller tänkt en dum tanke.. kan inte påminna mig att jag kastat, sprarkat eller bitit något pga ett spel. | |
| Smiley69 | 2009-10-02 13:52 | |
![]() | Kastade ett hålslag så den studsade på en stolsits och in i en fönsterruta.... | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 14:09 | |
![]() | :) Bra Smiley! | |
| snorklan | 2009-10-02 14:09 | |
![]() | Jag slänger ur mig långa fula haranger när jag sitter vid datorn, bankar lite på tangenterna men sköter mig och är vän och rar irl :) När jag var liten slutade min bror spela tekken med mig rätt snabbt.. Jag anammade spelets kultur lite väl mycket vid förlust kan man säga :) | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 14:15 | |
![]() | För en ca 10 år sen var vi ett gäng kompisar som ordnade turneringar i NHL-98 (kan jag tänka mig att det var) till playstation1. En kille var jävligt bra på det spelet, dock var han en sämre förlorare. "SPELFEL!!" hette det om man gjorde mål på honom. Och alla som skrattade och/eller sa emot honom brukade få en kärleksfull smäll på axeln :) så där så att hela armen domnade bort lite skönt | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-10-02 14:17 | |
![]() | Hamnat på sjukhus. Jag bråkade med min bror och så pang så fick jag en bandyklubba i pannan fick åka o limma och några dagar efter så pang igen en plastpuck på samma ställe. | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-10-02 14:17 | |
![]() | Glömde skriva att vi spelade innebandy i tv-rummet | |
| Miss_jk | 2009-10-02 14:59 | |
![]() | sås-claes: Jag har inte mördat tv-spelsdosan utan själva konsolen... | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 15:12 | |
![]() | Ja, den har jag också försökt ha ihjäl.. men man måste nog ge lite cred till tillverkarna. De tål ju helt klart en del smällar :) | |
| Frk Panik - Ej medlem längre | 2009-10-02 15:25 | |
![]() | Matcher jag förlorar trots att jag borde vinna gör mig så jä**a elak! Förutom alla fula ord som jag vräker ur mig så har en och annan mus (ja, dator-), tv-dosa och annat som ligger nära (försöker ha känsliga saker långt ifrån mig alltså) fått sätta livet till. Det är skönt att ge utlopp för sin ilska! :) | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:30 | |
![]() | Tycker att det här är en intressant tråd, eftersom den visar på en viktig skiljelinje mellan människor. Alla blir vi nog arga och frustrerade när det går oss emot i livet - det må sedan handla om allvarliga ting eller ett ordspel. Att lufta den ilskan lite är ok, så länge det inte drabbar andra. Och det är den skillnaden jag ser här i tråden: vissa sparkar på döda ting, andra blir, tydligen och det har man ju också märkt, otrevliga och oförskämda mot motspelaren eller sin omgivning. Det är inte ok och bästa sättet att hantera det är att ignorera dessa personer. Spela inte mer med dem helt enkelt eller mer allmänt: se till att de inte får komma i din närhet. Nu var den primära frågan vad det värsta man själv gjort var. Svaret för min del blir: tagit en paus och gjort något annat. Så odramatisk är jag. Och kanske med en viss distans till livet: du dör inte för att du förlorar ett spel. Det är bara ett spel just. | |
| remvanrijn | 2009-10-02 16:44 | |
![]() | Frk panik. vilka är "matcher du borde vinna?" Är du utlovad vinst i förväg av någon eller något?? Som tur för din omgivning har du vunnit alla dina 3 spelade matcher. | |
| Lilla Katten | 2009-10-02 16:49 | |
![]() | har typ bitit mig i handen asmånga gånger för att hantera min ilska när jag förlorat.. | |
| ANDERStG | 2009-10-02 16:53 | |
![]() | Ahnad: Rysk roulette, gladiatorspel, death race...? | |
| Frk Panik - Ej medlem längre | 2009-10-02 16:58 | |
![]() | Låt mig ta ett exempel rem; Motspelaren lägger SoL och får tre poäng i sitt tredje drag. (Ja, en hakning sker förstås; (E)L). Sen lyckas den f*n få allt utom HIÄ och en radda D'n (som då givetvis jag får, hehe) och vinner med två poäng. Då brinner det!! :D | |
| -Torskmacka | 2009-10-02 17:19 | |
![]() | -torskmacka surar aldrig över en förlust. | |
| Konst Apel - Ej medlem längre | 2009-10-02 17:19 | |
![]() | Spelar du panik lär du inte ha den tid som krävs för att planera och använda dig av taktiskt spel. Men jag hör dig, kunde lika gärna vara jag som skrivit ditt senaste inlägg. Men är man inte bra nog för att spöa alla - hela tiden som man inbillar sig, så blir man rätt frustrerad vilket är duktigt befängt. | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-10-02 17:45 | |
![]() | Jag vill bara flika in att Betapet, speciellt när det gäller slumpad, har ju jävligt mycket med tur/otur att göra. Förstår känslan av att "man borde ha vunnit". Men det är ju det som är själva poängen med just slumpad.. att du kan spela som en gud, ha världens flyt. Bara för att se din motsåndare avsluta med en rullning värd 600 poäng i sista draget :) Visst fan kan man tycka att det känns förjävla orättvist.. men som sagt det är ju charmen med det hela. Och nästa gång är det kanske DU som knäcker din motståndare :) | |
| Konst Apel - Ej medlem längre | 2009-10-02 17:57 | |
![]() | Avslutar din motspelare med en rullning för 600 poäng har du planerat dina drag rätt värdelöst. | |