Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 460 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pseudonymf | 2009-10-12 18:20 | |
![]() | Är det inte därifrån den kommer? | |
| groenmeyer | 2009-10-12 18:27 | |
![]() | jo men vi kan ju skicka tbx den. | |
| amandahug - Ej medlem längre | 2009-10-12 18:27 | |
![]() | Nej det är dit man kommer om man firar julen. | |
| Snoosy | 2009-10-12 18:36 | |
![]() | Lidl började sälja julsaker, chokladkalendrar och dylikt för en månad sen. Man baxnar :) Idioter rent ut sagt. Hörde att en del affärer börjat sälja semlor redan med. | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2009-10-12 18:38 | |
![]() | Om man börjar tidigare så måste det ju bli mindre knuffande? Då har ju lika mycket folk många fler dagar att sprida ut sig på. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-10-12 18:40 | |
![]() | idioter?kalla dom smart;) pott:just det=) | |
| Miss_jk | 2009-10-12 18:57 | |
![]() | potthuve slog huvudet på spiken. Gillar man inte trängseln, knuffarna och slitet så är det väl alldeles ypperligt att folk börjar redan nu. | |
| micro113 | 2009-10-12 19:01 | |
![]() | Ussch Orkar verkligen börja tänka på jul redan -- jag jagar julklappar i december, och förbannar att jag är så sent ute istället .... det är tradition det | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-10-12 19:17 | |
![]() | Bra för de som inte har orkat ta ned julstjärnan i fönstret som de satte upp förra julen. Folk kommer inte döma ut dem som socialfall lika snabbt. | |
| micro113 | 2009-10-12 19:25 | |
![]() | Plumspapper Nu svär jag -- jag kunde ju ha låtit eländena sitta över sommaren | |
| blankafaen - Ej medlem längre | 2009-10-12 19:27 | |
![]() | På Facebook finns det en grupp som heter INGET JULPYNT I OKTOBER - gå med i den om du är medlem där och hatar denna allt tidigare start på det kommersiella julfirandet! | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-12 19:36 | |
![]() | Tack, det ska jag genast göra ;) | |
| mrperfect | 2009-10-12 19:49 | |
![]() | jag har 4 löningar kvar: 25 okt 25 nov 23 dec Handelsbanken i Kistas Kassavalv- den inoficiella vägen, utan helikopter och på hemligt datum | |
| kermis | 2009-10-12 20:46 | |
![]() | Är det verkligen nån affär som julpyntar så här tidigt? Att det säljs grejer man kan pynta med är ju en HELT annan sak. Till exempel är det ju trevligt att vi butiker som julskyltar (första advent, varje år, är själva julskyltningen åtminstone i den här stan... Ingen skyltar tidigare.) kan köpa pyntet i tid och planera vårt pynt som oftast sträcker sig över flera fönster som folk faktiskt går förbi och tittar in i (till skillnad mot hemma där ingen vare sig ser eller bryr sig om pyntet, undantaget just stjärna och stake i fönster) istället för att stressa iväg när vi har som mest kunder och göra det halvdant... | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-10-12 21:04 | |
![]() | Att ha alla julklappar köpta eller planerade redan är väl kanske att ta i, men vadå, det ÄR ju inte länge kvar till jul.. | |
| Snoosy | 2009-10-12 22:24 | |
![]() | Ni som tycker det är bra med att inte hålla på traditioner speciellt kring jul. Tänk lite på eran barndom. Pirret av att vänta på julafton. Dagens barn kan aldrig komma i närheten av de känslor vi hade kring julen. Då menar jag för oss som är födda 80-tal och bakåt. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-10-12 22:34 | |
![]() | idafredde - vad är det som säger att saker INTE kan ta slut? Idag på Intersport tex, så var det en tjej som frågade efter en jacka i sin storlek. Nej, sa kvinnan, de är slut, och när tjejen frågade om det kommer in nya så sa hon nej. Bara ett exempel- jag menar. Vissa vinterjackor är REDAN slutsålda. Så varför skulle inte andra saker kunna vara det? Ja menar, det är ju inte ens vinter än.. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-12 22:39 | |
![]() | Senaste julaftonen sprang jag in på Fältöversten nån gång på eftermiddagen och slet åt mig det nödvändigaste. Inte mycket till julstämning. MEN adventsstjärna hänger jag alltid upp pga mysbelysningen. | |
| Tess 08 | 2009-10-13 00:00 | |
![]() | SiriusMusta- Det är ett vanligt förekommande fenomen... köp vinterkläder senast i september (jepp, jag har också råkat ut för det) | |
| åsnis | 2009-10-13 11:36 | |
![]() | Snoosy: Där tror jag att du har helt fel, och dessutom tror jag att detsamma sagts om dig och dina generationskamrater av de som är ett par decennier äldre än ni. Men vad bra att dina barndomsjular är positiva minnen! | |