Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
3
Grisen
Böjningslistan
29
Inloggade60
Mobilspel
Pågående19 460

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Devotio - Ej medlem längre2009-10-14 13:36
Antal inlägg: 34

Är isåfall intresserad att ta del av "fakta som styrker dessa farhågor". Är det pandemin du är mest rädd för eller vaccinet mot den - svårt att förstå ditt resonemang där...?

Cement - Ej medlem längre2009-10-14 14:31
Antal inlägg: 710

Chemtrailsen tillsammans med vaccinet...Den kombinationen..ja säg vad som kommer ur det.

Cement - Ej medlem längre2009-10-14 14:58

Du som låste och dagen därpå raderade min förra tråd om chemtrails, när ska du motivera dig ?

Dyslekso2009-10-14 15:27
Antal inlägg: 8945

Cement: Lönlöst att spekulera om vilka som ligger bakom? Om du antar att det är H1N1 som sprids så borde du väl ha en idé om vilka som vill se en pandemi bryta ut. Regeringen?

Cement - Ej medlem längre2009-10-14 15:36

Regeringen vet nog en hel del, skulle jag tro

vulcan2009-10-14 15:40
Antal inlägg: 7666

FORUMADMIN: Min kollega stängde tråden därför att den snabbt urartade i pajkastning med påhopp och svordomar från olika håll och kanter.

Devotio - Ej medlem längre2009-10-14 15:45

Cement - varför ska andra motivera sig och ha åsikter när du själv bara drar dig undan diskussionen? Du måste väl ha någon egen toeri...? Eller vart vill du komma med den här tråden?

Sahlander2009-10-14 16:04
Antal inlägg: 16

"Inga vindar här på flera dagar förresten"

På höjd så blåser det alltid.

Rhotheta2009-10-14 22:14
Antal inlägg: 4992

Cement!
Kan bara bekräfta dina farhågor. Vi håller på och infekterar din by eftersom vi behöver marken till våra underjordiska laboratorier där vi dissekerar aliens (ja, de finns. Efter varje mandatperiod undersöker vi dem och plockar ut hälften av kvarvarande hjärnvävnad som vi sedan tillsätter födan för att fördumma befolkningen. Till slut kan de inte knyta skorna själva och då byts de ut.)
Just er by kommer också bli vaccinerade av viltvårdare med extra giftigt vaccin. Vi satsar på två till synes helt kontraproduktiva strategier för att alla skall avfärda er plötsliga omvandling till grönsaker som ett olycksfall utan uppsåt. Du är för övrigt den enda som läser detta inlägg. Just din version av Betapet är en kopia av den riktiga databasen, som tre polska utbytesstudenter sitter i en bunker Sundbyberg och matar bara dig med. De läser originalet och skriver kopior i din version. Just detta onlägg finns bara i din version så du är den ende som får reda på detta fasansfulla. Det gör vi bara för att djävlas med just dig. Vi har alla resurser och all tid i världen. Utåt sett framstår du som en lallande idiot. Det är vårt verk.
Just nu bevakar vi dig med mikroskopiska kameror i din skärm. Vi kan berätta allt det här för att vi har skurit av di från omvärlden. Du kan skriva om det här men det kommer aldrig att lämna din version av betapet. Alla andra kommer bara att läsa nonsens undertecknar av dig. Det är inte bara betapet. Vi har en avdelning för varje internetsite. Vi har skapat ett helt fejkat internet. Alla dina vänner och bekanta sitter fångade i vår källare och om du ringer dem får du bara prata med imitatöragenter. Om en vecka kommer vi och hämtar dig. Det är ingen ide att du försöker komma undan. Vi har för länge sedan infekterat dig med spårbara virus som nu finns i varje kropp i din cell. De ger inga symptom annat än en diffus känsla av att någon är ute efter dig.
Mohahaha!
/Rhotheta@Them.com

P.S. Inlägget innehåller inga språkfel, men robotar i din hjärna kan få det att se ut så. D_S}

Devotio - Ej medlem längre2009-10-14 22:20

Ha ha ha ha ha ha - så jäkla bra! Ursäkta svordomen...

Rhotheta2009-10-14 22:29

Hoppas att du inte tar illa upp, Cement! Drabbades av akut humor och det gick inte riktigt att hejda;)

mollee - Ej medlem längre2009-10-14 22:37
Antal inlägg: 6087

Men Rhotheta! :P
I like!

Evy_832009-10-14 22:59
Antal inlägg: 366

Är det bara en i mängden av galna konspirationsteorier eller finns det nån substans i det hela ?

Nej, ingen substans alls. De som läst en del metrologi kan förklara detta. Du har redan fått en del bra svar i denna tråd.

Zmrzlina2009-10-14 22:59
Antal inlägg: 344

Cement:

Flygplan flyger på ca tio tusen meters höjd. Huruvida det på marken blåst på flera dagar eller inte är helt oväsentligt i sammanhanget, för på dessa höjder är det aldrig vindstilla, utan det är starka vindar i rörelse hela tiden.

kajix2009-10-14 23:03
Antal inlägg: 7767

går det öht att släppa ut virus från hög höjd och att de överlever färden till marken?

Tanten M - Ej medlem längre2009-10-14 23:05
Antal inlägg: 5126

Äsch, jag tycker det e kul med en som snöat in på en sån idé o sen kräver att forumläsare ska bekräfta att han har rätt...

SylviaPlath - Ej medlem längre2009-10-14 23:10
Antal inlägg: 31064

Genialiskt, Rhotheta! :)

mollee - Ej medlem längre2009-10-14 23:15
Antal inlägg: 6087

Men, han är ju det!

Rhotheta2009-10-14 23:23

Jag vet att det är billigt, men jag kan inte låta bli att garva när jag läser det igen;) Jag bara älskar den totala paranoian;) Den går aldrig någonsin att motbevisa;) They're all in on it.....

Evy_832009-10-14 23:26
Antal inlägg: 366

De kom dock på att det var ineffektivt att sprida via luftbombning så nu sköts det via vaccinering istället.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?