Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 431 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-11-08 19:25 | |
![]() | :-D Vad sa jag, vad sa jag? ;-P | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-11-08 19:25 | |
![]() | Ja det var väl ett skönt slut, tack och lov för hjältar i blå blåa ränder! | |
| skogstorparn | 2009-11-08 19:30 | |
![]() | ," Skönt att slippa Assyriska också" eh..ni hade sluppit ju dom, oavsett hur det gått i kväll..eller? | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2009-11-08 20:20 | |
![]() | Skönt att slippa se Assyriska i Allsvenskan menar jag. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-09 08:30 | |
![]() | Trist att behöva se Djurgården fjanta runt på plan nästa säsong. Men iofs så bryr jag mej inte eftersom AIK vinner igen!! | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-09 09:00 | |
![]() | Varken aik eller dif kan tydligen fira utan att håna eller misshandla motståndarna. Men de "behövs" tydligen i svensk fotboll. Suck. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-09 09:08 | |
![]() | Det tror jag inte bara sker inom AIKs eller Djurgårdens supportklubbar iofs slårgiglätt. Att man triggar varann lite med ord är nog inte så konstigt men all sorts handgriplighet tar jag helt avstånd ifrån. Sorgligt att det finns inom sporten öht. | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-09 09:20 | |
![]() | sorryme1: alltid samma svar från 08:or. "De andra är likadana". Nä, det är de inte. Ni är alltid värst. | |
| sorryme1 - Ej medlem längre | 2009-11-09 09:22 | |
![]() | Nu är ju inte jag 08 iofs,,,och jag håller inte med dej. | |
| slårdiglätt - Ej medlem längre | 2009-11-09 09:28 | |
![]() | nähä. Vilka andra har firat en framgång genom att storma planen och misshandla motståndarspelarna? Vilka andra har sprungit in på planen och attackerat domaren? På hur många platser utanför stockholm har man behövt avbryta matcher pga supportrarna de senaste tio åren? Vilka andra springer upp på på den egna vipläktaren för att hota egna ledare? | |
| iNmoRTaLes | 2009-11-09 10:17 | |
![]() | Snyggt jobbat DIF. Lite finare lite bättre. Vinner kvalmatchen men måste ändå lappa till motståndarspelarna.. Det här kommer inte direkt hjälpa supportersidan i att FÅ springa in på plan vid guld eller liknande. Idioter. Förresten, hur många gånger försökte man filma till sig straff? | |
| Peddape | 2009-11-09 11:38 | |
![]() | Aik må ha vunnit dubbeln i år, men 2010 lär de inte hamna på övre halvan ens, deras flyt är förbrukad. | |
| iNmoRTaLes | 2009-11-09 12:00 | |
![]() | Visst har de haft många marginaler på sin sida, men klart de är en sinnessjukt tajt kollektiv och hundra 1 - 0-segrar är inte bara flyt. /bajare | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-11-09 16:06 | |
![]() | Segerns sötma solkas rejält av att se nötter springa in på plan och sopa till motståndarspelare, förmodligen har dessa aldrig varit inblandad i sport på riktigt och lärt sig respektera sin motståndare oavsett matchutgång. Det är dock befängt att tillskriva just oss 08or detta beteende eller ens en riktig publik vart den än månde uppträda. Folk som beter sig på det här sättet borde inte ha fått komma in på läktaren från första början. Härligt att DIF lyckades hänga kvar, det såg mörkt ut länge. | |
| graniten | 2009-11-09 16:48 | |
![]() | Bra skrivet Risotto ! | |
| Miss_jk | 2009-11-10 18:11 | |
![]() | Månadens hjältar: DIF. Månadens idioter: De som slog ner assyriska-spelarna. Månadens rikspucko: Han som skrev att det bara är 08:or som bl.a. hånar motståndarna. Hohoo! Månadens tavla: Tauer som lägger ut klippet från spelarbussen på nätet. Månadens gladaste: Jag och alla andra med Djurgårdshjärta. Månadens insikt: Att det är BRA mycket skönare att klara sig kvar via kval än att ta SM-guld. | |
| SnakeEye | 2009-11-10 18:20 | |
![]() | Härligt Miss_jk!! då e det bara å sikta på kval nästa år också da? ;) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-10 18:24 | |
![]() | "Månadens insikt: Att det är BRA mycket skönare att klara sig kvar via kval än att ta SM-guld." Då hoppas jag för din skull att det blir kval även 2010. Nu är jag en bitter Bajare, men ett rött kort för armbågen och frispark mot dif vid 3-0 målet tyckte jag att det såg ut som. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-10 18:24 | |
![]() | En osnabb Bajare! | |
| Miss_jk | 2009-11-10 18:31 | |
![]() | Hmm, missförstå mig rätt... Alltså att riskera en andraplats (missat guld) kan man väl överleva utan större problem, men att riskera att åka ner i superettan... Fy fasen vilka månader det har vart! Självklart vinner jag hellre SM-guld än att få kvala. Pingiskillen: Då var det domaren igen då... | |