Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 988 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pandina | 2012-03-16 13:49 | |
![]() | wwwoooooowwwwww. Finns det seriöst på Nintendo Wii???? DET måste jag skaffa :DDD Fan va kul! De där danspassen är väl lite vad man gör dem till? Instruktören peppar, du gör rörelserna så intensivt som du orkar. Man behöver inte dansa ihjäl sig för att instruktören säger det, haha. Men skulle vilja säga att gruppträningspassen ger mer - just för att det är någon som hela tiden peppar (plus att man vill ju se lite tuff ut inför dem andra). Instruktörsvideos hemma är kul, men ensamt och man behöver ju såklart ha plats. Golvet ska vara Zumba-vänligt. Och det är lätt att bara sätta sig ner på soffan och säga "nnähhh... nnähh.. jag dööör". Trust me, I know hahah | |
| Sensationell | 2012-03-16 13:51 | |
![]() | Japp det finns det och jag blev också förvånande glad när hon berättade att hon fått det i julklapp. :) | |
| Irkko_Pirkko | 2012-03-16 13:53 | |
![]() | Ja, jag har testat flera gånger och har det hemma. JÄTTE kul. Svårare än vad det ser ut, men bra träning och man har roligt, samtidigt som man känner sig lite fånig ;) Barnen gillar att vara med, det är ju ett plus :) | |
| susila | 2012-03-16 14:07 | |
![]() | Danspassen blir ju bara vad man gör dem till om man begriper sig på stegen och rörelserna. Annars blir det knappt nåt. Svettig blev jag, men det var för att lokalen var knöfull. Hjärtfrekvens och andning påverkades minimalt av ansträngningen. Men nu brukar jag iofs träna spinning och step, där får man upp kondisen. | |
| ezye - Ej medlem längre | 2012-03-16 15:00 | |
![]() | Känner folk som går och de tycker det är skitkul. Här kan man gå på en testrunda först, innan man betalar. Vet inte om det är så överallt. Lite dyrt är det, jag har funderat på att ladda med musiken och köra hemma. Men det är just det där - blir det av då - mer än 2 ggr? | |
| Maja G | 2012-03-16 19:27 | |
![]() | Zumba är det bästa träningsprogrammet som finns.Jag älskar ZUMBAAA! 1 gg/vecka går jag på ett pass och jag är alldeles genomsvettig och alldeles euforisk. Roligt och nyttigt på samma gång!! | |
| Tululah | 2012-03-16 20:01 | |
![]() | Å huvva nu blir jag alldeles nervös. Ska prova först passet i morgon nämligen på Sportlife. En kompis sa det var skitsvårt men jag vill prova själv och jag har lovat mig själv att prova två ggr innan jag beslutar om jag vill fortsätta. Jag gillar att dansa i alla fall. | |
| Maja G | 2012-03-16 20:15 | |
![]() | Som någon skrev här ovan...det blir vad man gör det till. Vill man göra lite lätt så blir man knappt svettig,men tar man ut rörelserna ordentligt så garanterar jag att man blir genomsvett..älskar dans och detta är Både dans och svettig träning:) | |
| Thema3 | 2012-03-17 23:00 | |
![]() | Jag kan absolut inte dansa. Är som ett kylskåp på dansgolvet. Prövade zumba mot bättre vetande, och jä-lar vad roligt det är, svårt, ja, men man lär sig och grymt bra träning! Kör nu ett zumbapass/veckan och är inne på min andra termin. Veckans "må-bra-jag-gör-det-för-m ig-själv-stund" TESTA!!!!! Har man det på spelkonsoll är det ju bara att köra! Go for it!! | |
| toveoo - Ej medlem längre | 2012-03-18 13:07 | |
![]() | behöver man mycket plats i rummet för att köra det? | |
| Pocaloca | 2012-03-18 13:19 | |
![]() | Nej, man KAN göra det i vardagsrummet =) | |