Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 106 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guavan | 2009-11-13 22:48 | |
![]() | Jag säger detsamma, dessutom vet jag att hans ex bara har hört av sig när hon bråkat med sin pojkvän, för han om någon är svartsjuk. Så jag har svårt att tro att hennes pojkvän vet om att de ska träffas... | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:49 | |
![]() | Och detta är inte alls som med Ross och Rachel! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:50 | |
![]() | leker- hehe:) | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:50 | |
![]() | Guavan, jag tror att han var oärlig. Kanske var han lite sugen på sitt ex. Jag tror att detta är en genusfråga. | |
| Guavan | 2009-11-13 22:51 | |
![]() | Jag känner min vän, och hade de haft de bra i sin relation hade hon inte brytt sig ett dugg. Hon har tom festat flera ggr med ett annat ex till honom....det är bara det att hela denna situation är konstig och det gör henne osäker. Men hon är inte dum och jag vet att hon inte kommer att acceptera detta. Förmodligen gör hon slut... | |
| Guavan | 2009-11-13 22:53 | |
![]() | Genusfråga på vilket sett? Om bara män blir sugna, betyder det då att bara män är otrogna? Tror inte det handlar om det, snarare om oärlighet och hur mycket man är villig att ge i en relation. Eller? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-13 22:57 | |
![]() | Guavan, jag tror att du är något på spåren. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-11-13 23:00 | |
![]() | Vad är det för person som frågar om den får göra uppehåll och vem i hela friden säger ja till ett sånt förslag? Enda riktiga är att göra ordentligt slut och ta tillbaka personen senare om man ändrar sig. Det är ju riktigt töntigt att begära ett brejk. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-13 23:03 | |
![]() | Jag tycker att man ska fråga barnen om det är okidoki, att pappa träffar en annan mamma i en stad som alla hatar ( Göteborg?) sen tycker jag att man får vänta och se på paradise hotel så kanske man får svar. | |
| Guavan | 2009-11-13 23:07 | |
![]() | hahahaha ja det hade varit något, men jag tror inte att det behöver vara så komplicerat. Hon får helt enkelt ta ett beslut och vara den mogna i relationen... | |
| SweetestDown | 2009-11-13 23:22 | |
![]() | Mitt förslag: Hämnas. Gå ut och festa med en annan kille. Sen får vi se hur "ok" det är... | |
| krillo18442 | 2009-11-13 23:26 | |
![]() | Byt gubbe Guavan! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-13 23:27 | |
![]() | jag hade aldrig hamnat i sitsen. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-11-13 23:28 | |
![]() | Nu handla det här inte om Guavan, utan en vän till en vän. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-13 23:36 | |
![]() | Hehe. | |
| henrik_l | 2009-11-13 23:51 | |
![]() | Rensat bort smutset ur mitt liv illa kvickt. | |
| Guavan | 2009-11-15 13:11 | |
![]() | För er som har följt min vän vän väns historia kan jag informera om att det nu är slut. Hon gick hem till honom igår för att snacka, och vad fann hon? Jo hans ex liggandes i hans säng i t-shirt och mjukiskläder. Obviously hade hon sovit över. Han förnekade dock allting och sa att det inte är så illa som det ser ut. Han förklarade att hon inte sovit över och att det inte hade hänt nåt mellan dem. Hon låg i hans säng för att hon pratade med sin pojkvän....ja så är det. Nu har hon gått vidare, ledsen som fan, men ett sånt svin kan man vara utan... Tack för alla tips, ni hade rätt med att hon skulle dumpa honom! | |
| caughtbock | 2009-11-15 13:34 | |
![]() | I guess it was for the best. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-15 13:37 | |
![]() | hihi- ja vissa förnekar sig inte hur överbevisade de än är! ljuga in i döden. han är säkert en ovanligt snäll och ärlig kille också, sådana brukar hålla hårdast i lögnen:) | |
| Guavan | 2009-11-15 13:42 | |
![]() | Hahaha så är det faktiskt. Hon har väldigt svårt att lita på killar. Men från dag ett tjatade han om att han inte är som alla andra. Att hon skulle lita på honom, att hon skulle vara glad att ha funnit den enda ärliga killen.... Tillslut sänkte hon garden och valde att lita på honom eftersom han var så ärlig och jaaaa ovanligt snäll. Vad gav det henne, jo nu är hon sårad eftersom hon absolut inte föväntade sig detta av honom, han av alla människor skulle väl inte kunna göra en sån här sak. | |