Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 389 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tufflan | 2009-11-23 00:31 | |
![]() | natti mommes | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:32 | |
![]() | God natt! Är glad som sagt över denna tråd. Den gav folk insikt och var ett lugnande medel. Tror att den behövdes för att få folk att faktiskt sluta tjafsa, i alla fall för i kväll;) Amen för det ;) | |
| Deltiolog - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:32 | |
![]() | Go'natt mommes! | |
| Rhotheta | 2009-11-23 00:32 | |
![]() | Jag fick i alla fall bort oss från familjetråden. Det var prio ett. Som sagt, den här d-a tråden kanske självdör, vem vet? Slänger in mina förslag dock. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:33 | |
![]() | Fast oops sorry, glömde att det var gnällförbud :P | |
| mrperfect | 2009-11-23 00:34 | |
![]() | Jag trodde alla spelvärdar/Forumvärdar /administratörer är jesustyper som kan allt inklusive gå på vatten :O | |
| Tufflan | 2009-11-23 00:34 | |
![]() | ooops, jag missade den kursen, sorry ska bättra mig | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:35 | |
![]() | Nu blev jag på rethumör! | |
| Rhotheta | 2009-11-23 00:37 | |
![]() | Från annan tråd....... Det är väl ganska tydligt att det inte finns någon nivå som alla trivs med. Skulle man inte kunna tänka sig att flagga trådar ungefär som slalompister? Jag skulle nog gärna åka svart puckelpist och varva lite i de softa gröna backarna emellanåt. Dålig_apa: "skapar man en tråd så ser den snart likadan ut som den här, nämligen samma ansikten som chattar med varann in absurdum. tyvärr." Jag kan förstå din frustration dålig_apa. Det kanske låter kontroversiellt, men skulle man kunna låta trådskaparen bestämma vilka som inte får vara med i en viss tråd? Då kunde apan klicka i några på förhand, t.ex. Bitte kunde efter hand som folk började gnälla i hennes tråd styra bort dem.... Är det politiskt önskvärt? Inser att det kanske faller på att det är för jobbigt att koda, men är det värt att jobba för? Eller kunde man göra så enkelt att värdarna bannade en från enskilda trådar? Sedan kunde man få sitta i karantän och skriva snälla saker om sina plågoandar;) Det här måste ju rimligen gå att lösa. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:39 | |
![]() | *skrattar* | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:39 | |
![]() | Tufflan, du behöver nog inte gå på vatten, om du inte har någonstans du vill gå, där vatten hindrar din framfart. Det är ofta mer praktiskt att gå runt vattnet istället. //Karsten, PhD | |
| mrperfect | 2009-11-23 00:39 | |
![]() | om var och en för styra och ställa så bir det nog risk för en massa motsättningar, bättre att administratörerna får göra det | |
| mrperfect | 2009-11-23 00:40 | |
![]() | ( tips...passa på att gå på vatten på vintern , det lär funka då ) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:41 | |
![]() | Nej,nu var nattmackan slut.... | |
| Tufflan | 2009-11-23 00:41 | |
![]() | Frågan är varför vi som arbetar med siten ska ännu fler timmar för hitta lösningar för dem som beter sig illa ska får vara kvar här med begränsad frihet att skriva i vissa trådar, när det enkla och rätta svaret är att man ska bete sig som folk. Och beter man sig inte som folk riskerar man bli raderad eller avstängd. Mao begränsad från att använda forumet fritt. | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:42 | |
![]() | Om man inte är i god form kan det vara förenat med stor hälsofara att gå på vatten även på vintern, mrperfect. Många av mina bekanta har drabbats av allvarliga skador som inte mindre än en gång inneburit brott av lårbenshals och allsköns andra otrevligheter. //Karsten, PhD | |
| Tufflan | 2009-11-23 00:44 | |
![]() | Karsten jag känner att jag är på väg ner i ett riktigt magplask, det där med att gå på vatten är nog inte riktigt min grej ändå. Fast jag fick hybris vid tanken. Det har gått över nu. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-11-23 00:45 | |
![]() | Men, hahaha! Karsten PhD, vad får du allt ifrån? :D | |
| mrperfect | 2009-11-23 00:48 | |
![]() | karsten...jo jag känner till problemen med s k överis......har läst boken...... Tufflan..jag håller med du :) | |
| Rhotheta | 2009-11-23 00:48 | |
![]() | Du har säkert rätt i det, perfa. Tänkte inte på det;) Fast de har det nog inte så lätt i dag heller "ip-banna henne! hon sade att jag var dum när jag bara..." osv. Jag är glad att jag inte är värd och måste ta ställning till "du din djävla idiot borde....." och liknande. Har själv halkat dit ibland, så klart. Men jag kan verkligen uppskatta att få en rejäl känga själv om den är snyggt placerad. Hoppas att vi kan hitta ett sätt att få det att funka. | |