Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 370 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| flawed | 2009-11-24 22:22 | |
![]() | det bästa med att vara vuxen är att man får vara barnslig!! ;D | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-24 22:32 | |
![]() | Jag blev mamma ca 2 veckor efter min 21-årsdag...så jag växte nog upp lite för snabbt.Som ung mamma vill man visa alla att man verkligen är mogen..så visst jag är nog barnsligare idag än för ca 16 år sedan. När jag var 21 var jag nästan Tant! | |
| Frajtan | 2009-11-24 22:35 | |
![]() | Ja bor inte så värst långt från Falun, så hör av dig när du flyttat dit så ska vi nog kunna styra upp nåt. Kan nog dra ihop ett par couchsurfers också så blir det ett litet gäng. | |
| Prytte | 2009-11-24 22:42 | |
![]() | spela spel är överlag väldigt trevlig och kul, jag kan tänka mig att vara med och spela när det blir aktuellt :) | |
| TomasLeonard | 2009-11-24 22:49 | |
![]() | Jag (35 år)hade olika typer av rollspel när jag var yngre ex.vis Drakar & demoner, Mutant osv. jag spelade sällan, men det var roligare att bara fantisera och fundera över hur spelen var uppbyggda tyckte jag och var helt fascinerad! Sen När jag fick min första pc i mitten av 90-talet blev helt hooked på Civilization 2 + några andra. Zelda till 64an har jag spelat lite grann, men aldrig fastnat alls, köpte dock konsolen + ocarina of time + majors mask, kanske av nostalgiska skäl, har inte spelat dem än, de ligger i lådan hemma. Just nu är det bara 2 spel som gäller för mig: Betapet & schack, tyvärr har jag inte hittat inpiration för några andra spel på ett tag, några förslag?? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-11-24 22:54 | |
![]() | TL,jag vill egentligen inte tipsa om Counter Strike..men jag vet många som pysslar med det. | |