Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-13 20:20 | |
![]() | Shit, dags att avsluta kontot. Annars har man någon ur Fucked for life bankandes på dörren snart. | |
| ANDERStG | 2009-12-13 20:22 | |
![]() | "FFL originally started with the theft of mopeds and motorcrosscycles. In the last years they have been occupied with robbing ATM's and armoured transports." Sickna övervuxna jättebebisar. | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-12-13 20:22 | |
![]() | Man hittar nog fler ärliga människor i fängelse än utanför är min erfarenhet. De som hamnar i fängelse gör det ofta för att de är för ärliga med sina åsikter och verkliga böjelser. Många av mina klienter uppskattar denna raka ärlighet hos interner och föraktar de falska och hycklande människor som man oftast hittar i samhällets toppskikt och i viktiga ledarpositioner såsom bankdirektörer, advokater, politiker och präster. //Karsten, PhD | |
| ANDERStG | 2009-12-13 20:26 | |
![]() | "Många av mina klienter uppskattar..." Hur är det med din egen ärlighet och masker du gömmer dig bakom? | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-12-13 20:30 | |
![]() | Jag sitter in själv i fängelse och är således inte en ärlig människa, eftersom jag skulle sitta i fängelse om jag levde ut mina verkliga åsikter och uppfattningar. //Karsten, PhD | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-13 20:35 | |
![]() | "eftersom jag skulle sitta i fängelse om jag levde ut mina verkliga åsikter och uppfattningar." ... ja, fair enough, kanske det. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-13 20:39 | |
![]() | Don´t do the crime if you can´t do the time | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-12-13 20:41 | |
![]() | Det finns många mörka drag i min personlighet. Otyglade passioner, häftiga sinnesstämningar som i grunden plötsligt kan skaka om hela min vardag. Själv brukar jag i mina mest intima brev, framför allt då till min livspartner, tala om vilddjuret som finns inom mig. Det är ett återkommande tema. "Det är ju givet", skriver jag till exempel, "att det finns en bit vilddjur i mig. Som ung var jag ofta rädd för mig själv, jag vågade inte ge mig hän åt något för det blev för mig övermäktigt, sedan dess har jag lagt mig till med en del självkontroll, men jag är verkligen farlig." Jag är ett vilddjur. Tro inget annat. Du ska inte tro att jag är någon isbit... för se innerst i mig bor minsann ett vilddjur." //Karsten, PhD | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-13 21:01 | |
![]() | dom har dragit gränsen vid sexbrott står det. håhåjaja. läste någonstans att anders eklund blivit uppvaktad och har flickvän som sökt upp honom på kåken nu. hon borde avrättas. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-13 21:07 | |
![]() | www.aftonbladet.se/n...55 14107.ab | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-13 21:09 | |
![]() | Anders Eklund, vilket kap. | |
| Lindalainen | 2009-12-13 21:29 | |
![]() | haha, prisondate, vilken rolig sida! "är en snäll och kramgo kille som sitter livsstid för mord. söker en trevlig tjej". haha, DÄR har vi ett kap! typ, vart gick det snett? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-12-13 21:34 | |
![]() | hihi, ja det e riktigt kul:) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-12-14 12:13 | |
![]() | Men herregud...hahaha | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 12:28 | |
![]() | Nu har du chansen att träffa en riktig hårding, Mys. :-) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-12-14 12:35 | |
![]() | robban;ja,jag tror nästan att jag måste slå till! XD | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:04 | |
![]() | Men åh, jag vill ta hand om dem, få dem på andra tankar. Man kan faktiskt förändra en man, bara man är stark nog som kvinna. Det står i Cosmopolitan. Alla kvinnor vill väl ha en hårding som bara de kan förändra till en nallebjörn, självklart finns det en gigantisk målgrupp för en sådan sida. Jag önskar jag kommit på det först. Ingår förresten congenial visits om man skriver in sig på Prisondate? (Med någon månads erfarenhet av detta forum är jag nog den som tar det säkra före det osäkra och påpekar att jag är delvis ironisk) | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:28 | |
![]() | Rent spontant, tycker det verkar skitbra. Många ensamma individer på anstalter, och även om det bara leder till att någon får kontakt och brev från någon på utsidan kan det hjälpa mycket. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:30 | |
![]() | Men som sagt, alla dessa kvinnor som bara är ute efter interner/renoveringsobjek t, hur handskas man med dom? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 13:31 | |
![]() | Är det något fel med det då dmö? Det är väl bra om någon som vill vara med dem också? | |