Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 127 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| toovrida | 2009-12-15 16:58 | |
![]() | ok...jag trodde att du hade små barn.. | |
| gnill | 2009-12-15 17:31 | |
![]() | Jag tycker på allvar att det kan vara ett problem, jag läser själv gärna och mycket men för några år sen skulle jag åka på semester med en kompis och hon läste hela tiden. Jag menar verkligen _hela tiden_. Jag kände det som om jag störde om jag öht ville säga något alls till henne. Hade haft roligare på semestern ensam! Jag menar att om ens läsande går ut över nära relationer så är det ett problem. Och man kan fråga sig vad det är man flyr ifrån... | |
| estet79 | 2009-12-15 17:40 | |
![]() | Intressant att någon läser för MYCKET böcker. Själv hatar jag 99% av alla böcker på jorden för att de aldrig kommer till kärnan någon gång. "Vad vill författaren säga???" Fast det kanske är en annan diskussion:) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-12-15 17:44 | |
![]() | Haha, jag e en sån som längtar till en (sol)semester där jag på n vecka läser kanske 10 böcker. Jämt o hela tiden. Oftast blir det pocket, väskan innehåller 6-7 st - resten brukar jag fynda på plats. Har uppehåll för middagen o kanske EN utflykt nån dag. Men resten av tiden ligegr jag på stranden/vid poolen/i sängen/på balkongen o bara läser läser o läser. Det e verkligen helt underbart. En riktigt semester enligt mig. OM nån pallar att resa med mig under de premisserna så e det kul, om inte så e det helt ok att resa ensam. Tror jag spenderade 75% av min tid på biblioteket när jag va i skolåldern. Till o med skoltiden försakades. Idag läser jag i perioder. Men måste erkänna att dotorn har tagit mkt av den tiden jag läste förr. Det är underbart med böcker. Idag ger jag bort eller swoppar dom - läser aldrig en bok 2 ggr o därför blev det ont om plats o nu gör dom ngn annan glad istället för att samla damm. | |
| sector27 | 2009-12-15 18:56 | |
![]() | Jag tycker också att det är en fin present att kunna ge bort en bok jag läst som jag tror kan passa en viss person. Det är också roligt att lägga lite boktravar på jobbet för att se om de väcker någons intresse. | |