Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 366 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolinonek | 2009-12-17 23:03 | |
![]() | jag har råkat ut för många puckon, dåliga förlorare som kallat mig masssa fula ord och tom en som ringt mig och flåsat i luren , då tog jag bort mitt namn på beskrivningen. Några har raggat på mig oxå men det tycker jag är ganska oskyldigt så länge de kan ta ett nej. | |
| Ässät | 2009-12-17 23:05 | |
![]() | Näe jag har bara blivit kallad Tönt och Looser när jag har vunnit matcher..det var 2 gånger och jag vete sjutton hur många matcher jag vunnit eftersom jag har bytt konto några gånger men det är säkert uppåt 10000 matcher eller nåt så det är väldigt bra. Några sexuella inviter har det vart dåligt med också (säger som Satyra (fan också) haha..skoja | |
| lolinonek | 2009-12-17 23:05 | |
![]() | Sen har jag sett pedofilhyllare och nazisthyllare i stora chatten men de har inte blivit långvariga, att de bara orkar.....puckon | |
| Satyra | 2009-12-17 23:09 | |
![]() | Ok, Döds ..., jag läser ärligt talat aldrig den allmänna chatten i spelrummen så jag kanske därför missat en massa otrevligheter (vilket ju inte gör något i så fall ;-)). lolinonek - Låter verkligen trist. :-( Och ja ... då finns det alltså ändå de som inte har min goda erfarenhet bara, tyvärr. Det måste ju förta en del av spellusten om man erfarit att man riskerar att få spela mot en sådan person. Man vill ju så att säga få avkoppling och stimulans här, inte behöva bli ledsen och irriterad. Vad gör du när sådant händer - anmäler du dem till Betaskötarna, eller låter du det bara bero? Och om du anmäler dem - hjälper det? | |
| lolinonek | 2009-12-17 23:12 | |
![]() | mouche har raderat dom, han är duktig på sånt:-) | |
| Satyra | 2009-12-17 23:13 | |
![]() | Det här med att heja och tacka förresten - jag gör så själv och tycker det är trevligt om den andra gör likadant (vilket 99% av alla gör, tycker jag) men tar inte illa vid mig om de inte gör det heller. | |
| lolinonek | 2009-12-17 23:13 | |
![]() | jag tror jag har fått tre personer avstängda, alla hade ett oacceptabelt beteende. Vi är ju här för att ha kul!!! | |
| Satyra | 2009-12-17 23:14 | |
![]() | Ok, bra, lolinonek. :-) | |
| R-M | 2009-12-17 23:22 | |
![]() | Så är det för mig också Satyra,hejar alltid,ren reflex kanske;-) | |
| DennisPlz | 2009-12-17 23:25 | |
![]() | TS jinxade precis snart sex års medspelarflyt. | |
| Satyra | 2009-12-17 23:32 | |
![]() | Ja R-M - här som i RL så försöker man väl vara hövlig i alla fall. ;-) DennisPlz - eehhh - nu är det så att en sådan här "gammal dam" som jag inte begriper vad "jinxade" betyder, så om du vill upplysa mig om det vore jag tacksam, hehe. ;-) | |
| Satyra | 2009-12-17 23:34 | |
![]() | Nej hörni, godnatt på er - tack till er som svarat. :-) | |
| 1335991 | 2009-12-18 00:00 | |
![]() | Har spelat lite över 6000 matcher och har bara ngn enstaka gång råkat ut för en otrevlig spelare och det var i början. Vill också tacka alla som jobbar med betan och alla trevliga spel man fått + alla nya ord man har fått lära sig :) Ett spel som verkligen förenar nytta med nöje! | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2009-12-18 01:06 | |
![]() | Håller med dödmetallörn, det kan vara otrevlig ton i chatten i spelrummen. Sen skriver det helt öppet väldigt stötande saker och så.. så det är inte så kul. Men som de flesta sagt här, så tycker jag inte jag stött på så mycket otrevligheter. | |
| henrik_l | 2009-12-18 01:10 | |
![]() | Jinx är när man tex säger "ikväll då jäklar ska vi vinna matchen" och så förlorar man bara för att man sagt så. :) Tror jag iaf. | |
| Satyra | 2009-12-18 10:28 | |
![]() | Ah, tack henrik_I för förklaringen. :-) Mm ... kanske är så, att "trollen" dyker upp nu bara för det. hehe. ;-) | |
| monew | 2009-12-18 10:33 | |
![]() | jag blev oxå "anklagad" för att vara "bättre" då, jag vann äver nån 2000+are, herregud? man kan väl vara bra ändå? | |
| Satyra | 2009-12-18 10:48 | |
![]() | Eftersom jag enbart spelar hets så känns det som en omöjlighet att någon ens skulle kunna hinna fuska - om nu någon fuskar alls. Det enda störande i spelandet, tycker jag, är att man av någon anledning verkar hamna i stim av antingen BARA skitbokstäver, (ofta kombinerat med avsaknad av antingen vokaler eller konsonanter dessutom ...) eller BARA alla de bästa bokstäverna och ett lagom flyt på det mesta - och där fastnar man några dagar till någon vecka, verkar det som. Mycket märkligt - och irriterande när man är i dy-stimmet, eftersom man då oftast hinner förlora hundratals poäng innan det vänder. Men men ... alla verkar ju uppleva detsamma så det är bra att bita ihop och vänta på bättre tider igen. ;-) Antar dock att det är under en sådan down-period vissa tappar tålamodet och humöret?!? ... | |