Spelrum
Giraffen33
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade58
Mobilspel
Pågående19 438

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Yamma2009-12-22 12:09
Antal inlägg: 2285

YamahaJet - är inte ALLA fiktiva filmer fantasigubbar?

y not2009-12-22 14:18
Antal inlägg: 9014

vuxna tittar bara på dokumentärer, och med rätt politiska budskap.
okeyra, hockey och boxning med, men inga fjollsporter

KLuBBeR - Ej medlem längre2009-12-22 19:04
Antal inlägg: 5771

James Cameron och hans crew har skapat en fantastiskt vacker värld. Skall definitivt ses om i 3D!

[4,5] av [5]

Katalias skrev: "Och att vissa tycker det är märkligt att vuxna kan uppskatta sagor med robotar och fantasigubbar... Det tycker jag är ännu märkligare."

Instämmer.

mattieh - Ej medlem längre2009-12-22 19:15
Antal inlägg: 249

Den var cheesy och inte originell för 5 öre. Vissa sektioner var rakt av plankade från krigs- och rymdfilmer, stor del var lite väl "inspirerat" av pocahontas också...

Det ineffektiva bildspråket är något man vant sig vid med Cameron. Det känns som om han antingen skiter i att berätta med bilder eller tabbar sig i produktionen vilket gör att han måste förstärka sina filmer med dåliga voiceovers och uppenbara eftertänkta off camera-repliker.

Det luktade illa i salongen efteråt. Inte bara av det guck wannabe-geeksen pillade ur sina tandställningar utan också av en väldigt onödigt film som delade sin stank.

mattieh - Ej medlem längre2009-12-22 19:16
Antal inlägg: 249

3Dn var för övrigt snygg, men kändes inte som den gav SÅ mycket mer.

Phelan2009-12-22 19:43
Antal inlägg: 167

"Plankat" antyder ju att Cameron snott saker. Mycket är ju dock saker som Cameron uppenbarligen har en fetisch för: dropships, exoskelettgångare, en sliskig företagsnisse, starka latinamerikanskor i biroller (Jeanette Goldstein var väl för gammal för att återanvändas)...

...som tur är tycker även jag att många av de delarna är trevliga!

ArgsintEva2009-12-22 20:10
Antal inlägg: 248

Mina barn har alltid sett "äckliga skräckfilmer" filmer...pga av äldre syskon....har 4 barn och exakt 6 år mellan varje barn... Så den äldste härdade sitt yngre syskon osv...
Men alla mår bra idag ändå....
Själv har jag alltid gillat filmer med vampyrer / zoombies osv....

ArgsintEva2009-12-22 20:10
Antal inlägg: 248

Föressten....jag kanske är skadad av alla filmer jag sett :)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?