Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 438 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yamma | 2009-12-22 12:09 | |
![]() | YamahaJet - är inte ALLA fiktiva filmer fantasigubbar? | |
| y not | 2009-12-22 14:18 | |
![]() | vuxna tittar bara på dokumentärer, och med rätt politiska budskap. okeyra, hockey och boxning med, men inga fjollsporter | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-12-22 19:04 | |
![]() | James Cameron och hans crew har skapat en fantastiskt vacker värld. Skall definitivt ses om i 3D! [4,5] av [5] Katalias skrev: "Och att vissa tycker det är märkligt att vuxna kan uppskatta sagor med robotar och fantasigubbar... Det tycker jag är ännu märkligare." Instämmer. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-12-22 19:15 | |
![]() | Den var cheesy och inte originell för 5 öre. Vissa sektioner var rakt av plankade från krigs- och rymdfilmer, stor del var lite väl "inspirerat" av pocahontas också... Det ineffektiva bildspråket är något man vant sig vid med Cameron. Det känns som om han antingen skiter i att berätta med bilder eller tabbar sig i produktionen vilket gör att han måste förstärka sina filmer med dåliga voiceovers och uppenbara eftertänkta off camera-repliker. Det luktade illa i salongen efteråt. Inte bara av det guck wannabe-geeksen pillade ur sina tandställningar utan också av en väldigt onödigt film som delade sin stank. | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2009-12-22 19:16 | |
![]() | 3Dn var för övrigt snygg, men kändes inte som den gav SÅ mycket mer. | |
| Phelan | 2009-12-22 19:43 | |
![]() | "Plankat" antyder ju att Cameron snott saker. Mycket är ju dock saker som Cameron uppenbarligen har en fetisch för: dropships, exoskelettgångare, en sliskig företagsnisse, starka latinamerikanskor i biroller (Jeanette Goldstein var väl för gammal för att återanvändas)... ...som tur är tycker även jag att många av de delarna är trevliga! | |
| ArgsintEva | 2009-12-22 20:10 | |
![]() | Mina barn har alltid sett "äckliga skräckfilmer" filmer...pga av äldre syskon....har 4 barn och exakt 6 år mellan varje barn... Så den äldste härdade sitt yngre syskon osv... Men alla mår bra idag ändå.... Själv har jag alltid gillat filmer med vampyrer / zoombies osv.... | |
| ArgsintEva | 2009-12-22 20:10 | |
![]() | Föressten....jag kanske är skadad av alla filmer jag sett :) | |