Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 493 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ingson | 2010-01-02 13:07 | |
![]() | Funderar på hur man skriver ett inlägg som inte är onödigt dels i tråden "Onödiga inlägg" och dels överhuvudtaget. Det här var kanske onödigt | |
| ViktorWig | 2010-01-02 13:09 | |
![]() | haha :) | |
| Tunnelbanan8 | 2010-01-02 13:09 | |
![]() | Mrperfect, reagerar häftigt? Vem är det som gör det? Återigen, det här är ett diskussionsforum, så jag antar att man får diskutera vad man känner för utan att det ska tolkas som om man är en massa saker som man inte själv håller med om. Jag förstår verkligen inte varför man måste gå in i trådar och driva, när nån försöker diskutera seriöst. Det är bara en personlig reflektion. Det handlar om respekt. Jag skulle då ALDRIG gå in i en seriös tråd och börja skoja till det, om jag märkte att TS ville ha det så. Åker också hellre bil än tunnelbana. I tunnelbanan träffar man på så mkt idioter. | |
| Tunnelbanan8 | 2010-01-02 13:13 | |
![]() | ViktorWig skrev: "Hade lite på känn i din förra tråd att du är lite känslig för kritik, om du läser ett av dina svar där förstår du kanske varför." Jag är inte ett dugg känslig för kritik, men jag hoppas att jag har rätt till en åsikt? Skönt att veta dock att du tror du har koll på mig. Fortsätt med det du. "Du tycker att jag ska utveckla mitt svar till dig, börja med att utveckla din fråga i din förra tråd istället. Du hade chansen att göra det men du har valt att inte göra det och då blev din fråga i ditt förra inlägg ett "onödigt inlägg" så de hänger lite ihop här." Eftersom du verkar läsa allt jag skriver, så har du säkert även läst i en av minarettrådarna att jag tycker detta forum är fel uppbyggt. Tycker det är jobbigt att man inte kan citera "på riktigt", och en hel del annat. Därför har jag bara glömt av min polistråd. Jag behöver väl inte heller utveckla mig i den tråden, om jag bara inte känner för det? Eller måste du värdera det då? Jag fattar inte. Vad är det du vill jag ska utveckla? Plocka upp den tråden istället och håll dig till ämnet. Himla lustigt att det alltid är en massa så kallade män som tror att de kan trycka ner mig och andra. | |
| ölgubbe - Ej medlem längre | 2010-01-02 13:17 | |
![]() | Tyvärr tunnelbana så är det ju så här att i princip alla trådar förr eller senare(tråkigt nog förr)urartar till chat mellan ett fåtal som inte kan nöja sig med att chatta i de trådar som faktiskt är till för just sånt. Det spelar ingen roll om trådskaparen uttryckligen undanber sig sådant beteende, svaret blir alltid att man måste hålla sig i "seriöst" om man inte vill ha en massa larv och fjanteri...antar att det är väl bara att böja sig fram och vara tyst... | |
| ViktorWig | 2010-01-02 13:21 | |
![]() | haha garden uppe till max :) Jag tänker inte kommentera dig mer :) Diskuterar man med folk som tar tar allt man säger personligt och som sagt har garden uppe till max finns det ingen mening till vidare diskussion. Mitt tips till dig är: slappna AV! | |
| meimse - Ej medlem längre | 2010-01-02 13:22 | |
![]() | Tror vi har yttrandefrihet så vad är det som hindrar att man, efter ett, vad man tycker, onödigt inlägg, skriver t.ex: "Det där var väl ett onödigt inlägg" Beroende på graden av onödighet kan man före onödigt precisera och lägga till exempelvis ett pytte, himla, ganska, jätte, skit, förbaskat..etc. | |
| Tunnelbanan8 | 2010-01-02 13:37 | |
![]() | ViktorWig, jag är avslappnad. Och nä, jag har inte garden uppe. Men eftersom du inte har nåt svar, så måste du svara i den stilen. Det är inte min första dag på internet, i diskussionsforum, så jag är van. ;) Kul att man fick några seriösa svar i tråden iaf. =) | |