Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 500 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hunkfunk | 2010-01-03 13:32 | |
![]() | Kul att titta på. Lite märkligt att så få Karate-kas når "ända fram" i jämförelse med Thai & Kick. | |
| TompaChiefen | 2010-01-03 13:33 | |
![]() | Jag hade faktiskt velat se Thiago Silva som vinnare där, och hade matchen gått i 5 ronder så hade han vunnit tror jag..Reshad Evens är ingen favorit men han är duktig tyvärr.. Sen kom jag på en annan Rich Franklin, han är också en bra kille som är lärare vid sidan om UFC (har jag för mig?) Sen undrar jag, ni som tycker det är en idiotsport, varför ens gå in på tråden? Ingen har bett om er åsikt. | |
| stol | 2010-01-03 13:36 | |
![]() | Det är därför vi har så mycket våld i vårt samhälle, massa unga killar sitter och tittar på skiten. Det är bara galningar som håller på med detta. Att slå på en person som redan är utslagen. Den som startade denna tråd skulle själv ställa sig i vägen för några av dessa smällar. | |
| alex666 | 2010-01-03 13:38 | |
![]() | GSP samt Joey Lauzon. Blågula hjärtat pumpar för Alexander Gustavsson´s gångna och kommande framgångar, självklart. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-03 13:38 | |
![]() | Håller med, har alltid haft Thiago som en favorit. men som du säger Rashad är duktig, det är bara erkänna! Rich Franklin har inte sett eller hört nåt om honom sedan han fick stryk av Belfort. tror han kommer ingå i tränarstaben för nästa UF. | |
| alex666 | 2010-01-03 13:40 | |
![]() | stol. Med kampsportsintresse ökar medvetenheten och jag kan garantera dig att det blir faktiskt motsatt effekt. Dina kommentarer om MMA är ytterst felaktigt och visar enbart att du är okunnig. Läs på. | |
| stol | 2010-01-03 13:49 | |
![]() | Jag har hållt på med karate i 35 år och har svart bälte av tredje dan. Jag vidhåller fortfarande att detta är en idiotsport. Den som är insatt i kampsport förstår följderna av sådana slag mot huvudet. Ni är intresserade för att ni tycker att det är häftigt at se på när någon blir nedslagen på ett sådant brutalt sätt. | |
| näsgodis | 2010-01-03 13:52 | |
![]() | Familjen Gracie är inte så dum. Gillar även Benny "the jet" Urquidez, Jet Li, Krister Bergenhall och Bo F Munthe, inga MMA fighters men jävligt coola kampsportare. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-03 13:55 | |
![]() | Stol: Din åsikt är noterad. Låt oss "Idioter" som inte är insatta behåll denna tråd för oss som är intresserade för oss själva. Starta en en egentråd........... | |
| näsgodis | 2010-01-03 13:55 | |
![]() | Stol, de flesta(eller kanske alla)kampsporter lär dig lika mycket att kicka röv som att tänka efter och använda självdisciplin. Jag har tränat både thaiboxning, kung fu och taekwondo och det första jag fått höra av mina tränare är att man inte ska använda sina kunskaper för attack, och att det mesta handlar om att upptäcka nåt skit inom sig. | |
| TompaChiefen | 2010-01-03 14:02 | |
![]() | Intressant med Rich i tränarstabben, vem ska va den andra tränaren? Jo, Rashad är väl lite av en "tråkig" fighter som är väldigt passiv, och det blir nästan aldrig bra fighter med han, som tex Forrest Griffin, som ger full patte direkt från start. Lite av en Anderson Silva -fighter? väldigt duktig på det han gör, men väldigt tråkig att titta på. Längtar till nästa UFC gala iaf, då blir det bra matcher :) | |
| ogge_ljung | 2010-01-03 14:04 | |
![]() | har alltid gillat fedor o alexander emilianenko under Pride-tiden! vet inte var dom fajtas nu dock:/ två fina pojkar | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-03 14:08 | |
![]() | Vet inte om det blir Chuck Lidell eller nån annan.. ser fram emot nästa GSP fight. | |
| stol | 2010-01-03 14:11 | |
![]() | Du har konstiga tränare. Jag är själv tränare är man en seriös kampsportare ska man endast använda sina kunskaper defensivt och hålla igen slagen. | |
| TompaChiefen | 2010-01-03 14:27 | |
![]() | Ja GSP är grymt underhållande, jag kom även på Michael Bisping.. Han gillar jag skarpt också! När fightas GSP nästa gång? jag får inte upp nästkommande fighting cards på ufc.com. Men Chuck Lidell har lagt vantarna på hyllan nu va? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-01-03 14:40 | |
![]() | Jaså, du gillar Bisping? Tycker personligen att han är lite överskattad Han har haft tur flera ggr och vinna på split decision. Är inte säker på att Lidell slutat, men är ju med i massa filmer numera. och det är väl kanske mera pengar inblandade där. Gsp nästa fight är lite osäkert, jag tror att både han själv och Dana sparar honom, för att få till en riktig utmanare. Ryktas om en rematch med BJ Penn, men jag är tveksam. | |
| alex666 | 2010-01-03 15:04 | |
![]() | Jadu stol. Köper inte din 35-åriga karatehistoria, men du kan ju sluta dig in i ledet med Kurt Durewall, och liknande stofiler som anser att kampsport hör hemma hos vurmande åldringar i smutsiga källarlokaler på torsdagskvällarna. MMA är en naturlig utveckling och har all legimitet den behöver. Det finns absolut inga belägg för motsatsen, tyvärr. Och jag har följt sporten i goda 10 år, samt diskussionerna runt omkring. | |
| No Justice - Ej medlem längre | 2010-01-03 21:45 | |
![]() | Anderson Silva, och framförallt den sista kejsaren Fedor Emelianenko | |
| skogstorparn | 2010-01-03 21:50 | |
![]() | oj..va många förkortningar.. | |
| No Justice - Ej medlem längre | 2010-01-03 21:50 | |
![]() | Couture mot Coleman nästa ufc-gala. Couture kommer slakta stackars Coleman. | |