Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 583 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-01-08 12:03 | |
![]() | Åh, jag älskar dikotoma ställningstaganden. Jag är absolut emot. Varje gång jag tränar så måste jag sunka ner mig för att må bra igen | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-01-08 12:06 | |
![]() | Absolut för, men i lagom dos. Vardagsmotion som cykling, promenader och åka kälke (uppförsbacken är lång) är bara bra, en och annan tur till gymet är inte heller helt fel för an tant med svaga knän och bångstyrig rygg. | |
| callerina | 2010-01-08 12:23 | |
![]() | Det ska väl vara bra att träna men jag måste vara emot eftersom jag ännu inte lärt mig att uppskatta träning i det långa loppet. Jag är en sån där som brinner till en kort stund och sedan hittar alla anledningar att slippa. Obs, det gäller endast träning. | |
| janne121212 | 2010-01-08 12:37 | |
![]() | Problemet är väl som alltid att det dyker upp fanatiker som vill "frälsa" alla andra och som gärna vill visa hur duktiga dom är. Träning är bra i lagom doser. Dessa doser får man också om man promenerar och rör på sig i största allmänhet. Människan är ett djur och mig veterligt är det få andra arter som lyfter skrot och tittar sig beundrande i spegeln under tiden. I princip mot alltså eftersom måttlighet (som ju är en dygd) är så svårt att uppnå. | |
| Ibracadabra8 | 2010-01-08 12:41 | |
![]() | Träna för att det är kul. Det är högst osannolikt att inte alla kan hitta en idrott/variant av träning som passar just dem. Fokus ska som allt i livet ligga på glädjen. Blir träningen ett krav och ett måste så försvinner motivation och glädje. Hur många unga slutar att idrotta när de är 13-16 år gamla p.g.a. det är lite töntigt att sporta. Och att de kanske hellre dricker folköl i parken. Eller för att de inte tycker att de är bra nog. Hysterin kring träning många upplever är lika sann som sorglig. I ett samhälle där allt annat än perfekt är ett misslyckande lider många människor. Gör din träning till en aldrig sinande brunn att hämta glädje och ro ur. | |
| golden | 2010-01-08 12:48 | |
![]() | roliga saker som fotboll och squash är såklart samtidigt roliga att träna. tråkiga saker som att gå eller springa rakt fram eller runt runt blir då förstås också tråkiga att träna på.. | |
| magnusito | 2010-01-08 13:02 | |
![]() | Man mår ju så mycket bättre psykiskt efteråt. En massa kompex och spärrar som får ge vika. | |
| CornyMe - Ej medlem längre | 2010-01-08 13:11 | |
![]() | Jag är för....men är ungefär lika aktiv som Myra64 ;) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-08 13:16 | |
![]() | För, innerst inne. Min kropp mår bra kortsiktigt av att inte träna så jag låtsas periodvis att jag är emot. | |
| caughtbock | 2010-01-08 13:19 | |
![]() | Jag har aldrig behövt träna för att vara smal och eftersom jag är lät blir det knappt att jag rör på mig alls. Nån promenad då och då. MEN det är ju jätteviktigt att ha en stark kropp, utan tvekan. Jag är alltså för träning, men orkar inte ändå. | |
| caughtbock | 2010-01-08 13:20 | |
![]() | lat* | |
| Peddape | 2010-01-08 13:48 | |
![]() | Om inte annat så är det bra för att få ut lite agressioner och så tänker man bättre, finns tydliga samband mellan min betapetrank och hur flitig jag är på gymmet. | |
| nettan23 | 2010-01-08 13:56 | |
![]() | Ett jättebra sätt att må bättre, se bättre ut, orka mer. Men sen hur mkt är en annan sak. Själv går jag två timmar om dagen, sen vi skaffa hund. Styrketränade innan, ska börja igen tänkte jag | |
| Minta | 2010-01-08 14:08 | |
![]() | Tränade på gym ett par år, men sedanjag skaffade en polarhund orkar jag inte. Jag trodde att jag skulle det och betalade i tre år ett gymkort och var där bara två gånger. Det tog alltså tid för mig att inse att det är överkurs att både promenera med hund 3-5 timmar om dagen och gå på gym. | |
| nettan23 | 2010-01-08 14:21 | |
![]() | Minta: Haha, säger nästan detsamma o då promenerar jag bara 2 timmar om dagen med hunden ;) Hur sjutton hinner du va ute 3-5 timmar på promenad :S Jobbar utomhus? | |
| Minta | 2010-01-08 14:34 | |
![]() | Ja, jag jobbar hemma, därför går det. | |
| meimse | 2010-01-08 15:55 | |
![]() | Motionera? är inte det slöseri med tid och rörelseenergi? Det borde finnas några slags generatorer som tog vara på all överskottsenergi. Tror jag skall lämna in en motion om detta. | |