Spelrum
Giraffen15
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade21
Mobilspel
Pågående19 492

Forumkategorier

Användare Inlägg  
stefanpb - Ej medlem längre2010-01-12 14:00
Antal inlägg: 36

Utbildning är nog ett måste .Ta kontakt med t.e.x arbetsförmedlingen så får du säkert hjälp.

SylviaPlath - Ej medlem längre2010-01-12 14:05
Antal inlägg: 31064

www.studentum.se/Med...Y_ 6170.htm

Bara ett exempel. Väljer du den så kan vi ta en lunch då och då, jag bor i närheten. ;)

Gizza Vem - Ej medlem längre2010-01-12 16:31
Antal inlägg: 243

Comeon: Jag jobbar heltid på det sätt som du beskriver. Jag och en av mina söner driver med framgång ett eget företag inom content writing som det så fint heter. Just nu har vi mer jobb än vi klarar av och måste därför tacka nej till massor av jobb på grund av tidsbrist.

Jag har tidigare frilansat som journalist men har ingen egentlig utbildning för just detta. Jag har alltid gillat att skriva, helt enkelt, och så har det rullat på genom åren.

Vill du ha tips och kontakter så kan du skicka mig ett PM här på Betapet så ska jag hjälpa dig igång. Det är ett härligt jobb om man är beredd på att jobba så svetten lackar.

sakoline2010-01-12 16:36
Antal inlägg: 742

Jobba med intervjuer så måste man väl först läsa statistik så man kan föra in resultatet i tabellform o sånt?

plimplim2010-01-12 16:36
Antal inlägg: 23

Mm jag gillar att jobba administrativt och medicintermerna är roliga, men jag tror inte det är mitt drömjobb för resten av livet att vara läkarsekreterare.
jag är också intresserad av detta med content writing, gizza vem, och hör gärna mer om det, det är alltid bra att ha ett plus i kanten gällande jobb ;)

Comeon - Ej medlem längre2010-01-12 16:47
Antal inlägg: 456

Tack för rådet Gizza Vem. Du har PM:-)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?