Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 501 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| monew1 | 2010-01-16 23:05 | |
![]() | obs! hon hade nog en tröja knuten runt midjan och fläcken kom nog innan vi slutade precis, kanske var det bara jag och malin som såg. | |
| Snoosy | 2010-01-16 23:05 | |
![]() | monew, riktigt taskigt att inte säga till i det läget. | |
| Snoosy | 2010-01-16 23:06 | |
![]() | jaha, så hon visste iaf. Ja men dåså :) | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-01-16 23:35 | |
![]() | monew1: hon hade kunnat gå hem och byta? skulle kännas hemskt om man hade det och ingen kompis sa till en. | |
| mrperfect | 2010-01-17 00:00 | |
![]() | Jag säger alltid till då något är fel, alla blir faktiskt glada då man påpekar det :) | |
| Snoosy | 2010-01-17 00:13 | |
![]() | mrperfect, ja men så är det ju. Ändå är det svårt för många att just säga till. :) | |
| mrperfect | 2010-01-17 01:04 | |
![]() | ja det är märkligt...man känner sig som en jäkla besserwisser fast man egfentligen e hjälpsam, nä, nu till sängen ZZZZZZZZZ | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-17 01:14 | |
![]() | Jag har två speglar i handväskan för att kolla om rufset där bak ser ok ut. Utan två speglar ser man inte helhetsbilden. | |
| Kadgar | 2010-01-17 01:26 | |
![]() | *host* småsaker ni irriterar er på...*host* :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-17 01:33 | |
![]() | Ja,det kan man verkligen tycka. MEN jag har svårt att kritisera andra. jag har svårt FÖR att kritisera andra. | |
| pianist1 | 2010-01-17 01:43 | |
![]() | Jag tycker absolut att man ska säga till ens kompisar om det är nå,t fel på tröjan, svartpeppar eller persilja mellan tänderna osv osv. Men om man inte känner personen ifråga, bör man nog vara tyst. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-01-17 01:47 | |
![]() | Exakt. Nu ska jag sova en sväng. | |
| TompaChiefen | 2010-01-17 02:54 | |
![]() | Haha Mollee, jag kan ju bara säga att din syrra har förjäkla go humor =D.. Det beror ju på vem personen är.. Vi har litet sånt spratt i interna gänget att, när nån däckar på fest.. så målar vi mustash på den människan.. och då försöker vi oftast vara normala när den personen kliver upp, för att sedan gå runt med det och inte fatta någonting ! haha.. Det bor en djävul i oss alla hehe.. För att hålla mej till ämnet, så gjorde jag precis likadant med en kompis på fyllan, som hade försökt äta en Big mac med hela mulen.. grejen va väl att den va kvar runt ansiktet när han va "klar".. så skulle han kolla spårvagnstider och då va det en infobuss där, som jag bad han gå till.. och det gjorde han.. utan att veta om smörjet runt käften hahaha.. 10 poäng till Chiefen, YES!!! | |
| TopBanana | 2010-01-17 06:36 | |
![]() | På stenåldern, när jag var tonåring, så hade jag varit på toa och stoppat kjolen in i trosan därbak. Gissa om det var pinsamt när jag märkte det och ingen av kompisarna sagt nåt... Så jag säger alltid till! (Och har inte haft kjol på mig sen dess :)) | |
| potthuve - Ej medlem längre | 2010-01-17 07:13 | |
![]() | Om ni inte vågar säga något, torka av eran egen mungipa så den med mat utanför munnen ser det. Det är ganska vanligt att folk 'kopierar' såna gester. | |
| Mammaoxå | 2010-01-17 07:55 | |
![]() | Vad bra det är när någon säger till. Jag själv är för feg. Om jag inte känner personen ganska väl förståss, då gör jag det alltid. Min chef har ofta något i mungipan, men ännu har jag inte vågat säga något. | |
| miasve - Ej medlem längre | 2010-01-17 09:02 | |
![]() | Jag brukar göra som potthuve... Man kopierar ju lätt en rörelse, eller förstår så där lite fint... Men min man brukar jag säga till, men då blir han mest sur för han tycker att jag är pedant.... hahaha Jag vågar nog säga till dem jag känner för jag skulle själv absolut vilja bli tillsagd om nåt hänger o slänger i mungipan... | |