Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 484 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| delta9 | 2010-01-20 23:07 | |
![]() | satyra: Tyvärr har jag sålt båda mina mixerbord, men jag har mitt trogna focursrite 10-kanaers ljudkort och min trofasta Roland SH-201 och mixerprogram och andra program så det räcker och blir över så det går ingen nöd på själva mixmöjligheterna. Även fast jag inte mixar så bra haha, men jag kan alltid spela mitt egna material om jag hittar nånstans att göra det på och andras såklart. :) det är lite kasst att jag bara fick upp kvinnliga avatarer då jag registrerade mig som Male. Hur gör du för att designa saker då egentligen? Den aspekten av spelet instresserade mig direkt då jag såg en dokumentär om SL för flera år sen faktiskt, men jag trodde att allt roligt kostade pengar och på den tiden hade jag inte paypal haha. Nu har jag det, men är fattig nuförtiden :( | |
| Satyra | 2010-01-20 23:12 | |
![]() | delta9 - du är alltså inne i Second Life just nu? Sök upp mig så kan jag visa lite supersnabbt hur du bygger saker. :-) Satyra Singh. | |
| Satyra | 2010-01-20 23:12 | |
![]() | Ps. Har maleskin och shape som du kan få hos mig, om du inte redan löst det på annat sätt. ;-) | |
| delta9 | 2010-01-20 23:16 | |
![]() | Nä jag har inte fått till det än. Det dör vid cirka 90% av Loading World. Jag ska kolla litegrann i forumet ifall det finns en lösning på det problemet. | |
| Satyra | 2010-01-20 23:19 | |
![]() | delta9 - Åh, trist. Men det går säkert att fixa på endera vis. Testade du att uppdatera drivrutinerna till grafikkortet? Brukar snudd på alltid bero på grafikkortet om det inte funkar att installera/bruka Second Life. Om det då inte beror på din speciella version av Windows förstås - vet inget om den saken, men du är säkert mycket mer haj på datorer än mig. hehe | |