Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 492 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Devil_Star | 2010-01-25 03:01 | |
![]() | När jag skulle SMS till bilregistret och kolla om min första bil som jag hade sålt, om ägarbytet hade ändrats och sedan var jag nyfiken hur det gick med den bilen, för jag sålde den i underpris pga olika fel. Men SMS:et gick då till min dåvarande tjej som jag nyligen hade börjat träffat då. Hon blev fundersam vad det var för konstigt kodmeddelande jag typ skickade. | |
| ordjord - Ej medlem längre | 2010-01-25 12:09 | |
![]() | det var själva faen vad ni viker ut er. jäkla blottare. | |
| Yamma | 2010-01-25 12:30 | |
![]() | Min väninna skrev ett ordentligt, porrigt sms till sin kille (typ "jag vill att du XXX"), och det hamnade hos en kompis istället. Hon var dock ändå ganska lättad, eftersom namnet under hennes kompis tillhörde hennes chef. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-01-25 12:41 | |
![]() | Haha, Yamma :D Positivt tänkande :) | |
| _Tezza_ | 2010-01-25 13:04 | |
![]() | Påtal om chefer och fel skickade sms. Jag hade vart ute och festat på en veckodag och kände mig jävligt kass dagen efter. Skicka ett sms till chefen om att jag inte mådde så bra idag och inte skulle komma och jobba. Direkt efter skulle jag skicka ett sms till min vän jag va ute med kvällen innan, skrev något i stil med " Jävlar va kul det va igår:) Fick du ligga den där killen du snacka med? Jag va tvungen att dra hem för jag blev lite för full igår..Hörs senare, är hemma idag. Skicka ett sms till chefen nyss om att jag mådde lite dåligt, sen att jag är duktigt bakfull behöver ju inte han veta!" Gissa vart det hamna!! Fick ett svar av chefen " Nä, det hade jag inte behövt veta men nu vet jag. Jag fick inte ligga killen jag snacka med igår, jag har en fru. Dubbel arbetskraft imorrn Tezza, kry på dig fyllo!"... Tur man har en sån bra chef :D Men pinsamt va det... | |
| dellenellen | 2010-01-25 13:24 | |
![]() | Min sambo skulle skicka ett sms till mig och berätta vad vi skulle göra när han kom hem efter sin affärsresa, det hamnade hos min mamma! Det är lite spänt mellan dem... Sedan fick jag ett tag många sms från en kille som trodda att mitt nummer tillhörde hans kompis, flera var stil med "ligger bredvid en ful tjej, men nån stans måste man ju sova" | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-01-25 13:32 | |
![]() | jag skickade ett helt fruktansvärt sms fel en gång: det innehöll grova förolämpningar, planer om hur man skulle driva en person i döden och ett lesbiskt sexmms. jag vidarebefodrade det bara från en försmådd väninna, det skulle gå till den tjej hennes man varit otrogen med men hamnade hos min dotters lärarinna iställe:-O otroligt nog har jag och hon skrattat åt det sen jag "förklarade" så gott det gick. men då ville jag bara avsluta mitt liv! | |
| milly25 | 2010-01-25 14:29 | |
![]() | hahah tezza, det hade kunnat gå illa, bra chef! | |
| nilamn | 2010-01-25 15:35 | |
![]() | Skickade ett "hett" sms fel så att det hamnade hos en pappa på min dotters dagis, mycket ,mycket pinsamt... Gäller att hålla reda på kontakterna... | |
| _Tezza_ | 2010-01-25 15:36 | |
![]() | Ja det kunde gått riktigt illa:) Kom å tänka på ett till sms, fast nu var det jag som hade fått sms felskickat till mig. Nån kille som trodde att han skicka ett sms till Jennifer, förklara att jag inte var Jennifer men att jag hoppades att han fick tag på henne. Fick ett sms tillbaka; " Vem är du då?". Tyckte jag var en ganska onödig fråga så jag skrev tillbaka " Det känns ju ganska så oväsentligt med tanke på att jag inte är den du vill få tag på! Lycka till!" Då lacka killen och skrev " MEN VEM FAN ÄR DU DÅ?". Där kanske jag skulle slutat skriva om inte annat men kunde inte låta bli att svara på det också, jag var uttråkad.. " Men gud vilket temperament, Skriver man så till någon man skickat fel till? Nej gör om, gör rätt." Ännu ett sms "OM DU INTE SVARAR PÅ VEM I HELVETE DU ÄR SÅ RADERAR JAG DITT NUMMER!!"... Ehm... | |
| _Tezza_ | 2010-01-25 15:36 | |
![]() | nilamn, hahaha... jobbigt läge :) | |
| Catzexy | 2010-01-25 16:33 | |
![]() | Jag har bara skickat fel en gång *peppar, peppar*, åtminstone bara en gång när det blev riktigt pinsamt. Det var ett lååångt upplägg om hur mycket jag var kär i en kille och hur sexig han var etc. etc. och självklart kom det till honom. Och eftersom att jag nämnt honom vid namn flera ggr i smset så var det inte så svårt för honom att fatta att det var om honom... Sen har jag fått en del felskick till mej också, men den mest "privata" var nog från en medelålders kvinna vars hund jag var vakt åt just då, och hon skrev till sin särbo nåt i stil med "jag längtar till jag får ligga i din varma farm, saknar din kyssar..." Jag sa aldrig nåt till henne, och hon sa inget heller, men hon måste ha märkt det. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-01-28 15:07 | |
![]() | Nu hände det, jag var för snabb. Det det var inget pinsamt :P | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-01-28 15:12 | |
![]() | Jag har visst börjat stamma. | |
| MustaVeri | 2010-01-28 15:23 | |
![]() | Hade gärna mottagit några smaskiga felskick till min mobil, tyvärr har det hitills inte skett men vem vet vad komma kan. :P Har inte heller skickat fel vad jag vet, är en sån där dubbelkollande idiot så hinner alltid ändra. | |
| -Torskmacka | 2010-01-28 23:20 | |
![]() | Hehe... ibland hittar man godbitar: Till: Min Exman Sms: Hej handsome. Vad sägs om en helkväll? Bowling, mat och sedan får du utnyttja mig så mycket du vill. Ett annat alternativ är att vi struntar i bowling och mat..... ;-) Svar: Tack, men jag är upptagen ikväll med vår dotter som du var hit med nyss. OBS jag kommer att spara det där meddelandet för alltid så du bör vara ganska snäll framöver, för omväxlings skull. Förklaring: Behövs nog inte, skulle skicka till min sambo men skickade till exmannen sedan 7 år då de naturligtvis ligger efter varandra i adressboken.,, ha ha | |