Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 518 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2010-01-23 21:38 | |
![]() | :) nu ska jag spela Beta och lämnar Forum, ha´re´ | |
| Minta | 2010-01-23 21:43 | |
![]() | Jag köper inte heller bröd i mataffär, bara bagerier. Jag har nog varit i stans alla bagerier, i jakt på det perfekta brödet, men smaken ändras hela tiden, men aldrig till bröd från mataffär. | |
| Jojo - Spelvärd | 2010-01-23 21:51 | |
![]() | Hembakat självklart. Jag älskar att baka. Oftast småkakor eller nån mjuk kaka, inte så ofta jag bakar bullar eller andra jäsdegar. | |
| BLACK0UT | 2010-01-23 22:02 | |
![]() | Nu svarar jag på mitt eget inlägg här, kom på något jag inte har gjort på väldigt länge som jag älskar att bjuda på. Te och nybakta scones. Ibland vill man inte ha något sött liksom. Och någon gång har jag gjort egen smörgåstårta, bakat bottnarna själv också givetvis. :) | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-01-23 22:13 | |
![]() | Mitt drömfikabord består av: Stoooooora biskvier!! Cocosbollar! Drömtårta! Chokladdrömmar! Choclatechip-kakor! Brownies! Scwarzwaldtårta! Mormors sirapsbröd! Wienerbröd med mycket mormors hosta på! Mums!!!! En stor kopp smaksatt te till, helst svart vinbär eller citrus.. | |
| -Robust- - Ej medlem längre | 2010-01-23 22:15 | |
![]() | Inte konstigt att du är så söt, miss ztar. :-) | |
| talvala | 2010-01-23 22:43 | |
![]() | Med tanke på alla allergier i familje- och vänkrets blir det alltid hembakt. Svårt annars, eftersom ägg och mjölk alltid är förbjudet här. Och ofta även gluten, beroende på gäster. Chokladmuffins, drömmar, havreformar, chokladtoppar och specialtårta finns alldeles nybakt just nu. Annars blir det ofta äppelkaka efter eget recept. | |
| miss_ztar - Ej medlem längre | 2010-01-23 23:03 | |
![]() | Hörrö, Rob.. Min morsa har varnat mig för dig :).. Hon sa du skulle börja ragga direkt, för du bara är sån, sa hon... Dras till sötsaker som flugor till koskit ungefär.. :D | |
| nystan1 | 2010-01-24 09:09 | |
![]() | Hembakt, roligt att göra och smakar mycket godare! Blir oftast apelsinkladdmuffins och hallongrottor. | |
| Mammaoxå | 2010-01-24 10:54 | |
![]() | Vill helst bjuda på hembakat. Om det blir bråttom går det snabbt att göra muffins. Nybakt är alltid gott. | |